..: Veolia Transport podala nabídku na provozování dopravy na trati 173 :..

Desiro vjíždí do žst. Čelákovice Beroun - Dne 6.6.2007 byl vypraven mimořádný vlak společnosti Veolia Transport na trase Zittau (Žitava) - Liberec - Turnov - Mladá Boleslav - Nymburk hl. n. - Lysá nad Labem - Praha Mas. n. Ranní vlak byl opožděn oproti jízdnímu řádu cca o 25 minut. Ostatní spoje jely již dle grafikonu. Z Masarykova nádraží vyjel vlak se skupinou odborníků na trasu přes Hostivici a Rudnou do Berouna a zpět. Stejná trasa byla určena v odpoledních hodinách pro širokou veřejnost s tím rozdílem, že vlak vyjížděl a přijel na pražské hlavní nádraží. Odtud vlak odjel stejnou trasou do Žitavy.

Jízda zvláštního vlaku se uskutečnila v rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“. Společnost předala svou nabídku na provozování železniční dopravy na trati 173 zástupcům ROPIDu a Středočeského kraje. Moderní vlaky s kratším intervalem by se tu mohly rozjet od 1.1.2009. Společnost Veolia Transport počítá s tím, že by na trať nasadila plně klimatizované motorové jednotky švýcarské výroby STADLER RegioShuttle RS-1 a zajišťovala by perfektní palubní služby pro širokou cestující veřejnost.

Společnost v rámci propagace provozu moderních kolejových vozidel na území ČR má zájem provozovat od 15.12.2007 pravidelný sobotní spoj na trase Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun. Toto víkendové spojení s odjezdem v dopoledních a návratem v odpoledních hodinách bude vedeno motorovou jednotkou Siemens Desiro. Spoj nebude provozován v režimu úhrady prokazatelné ztráty, veškeré náklady ponese dopravce na své riziko.

Desiro Desiro

zdroj: Jízdní řád vlaku (formát pdf), Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 6.6.2007 (20:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
07.06.2007 (12:28)  
Krásně napsaný článek na tohle téma je tady http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2007060007 Máte tam i odkaz na vozidlo, s kterým chtějí jezdit, když tu trať dostanou jako celou.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
07.06.2007 (12:10)  
Pendožabák: To vypadá na kvalitní případ vymytého mozku. Za státní prachy (čili za prachy nás všech) ti tam jezdí 30 let stará krabice ČD a když se tam rozhodne jezdit na vlastní triko někdo jiný s vozidlem o dvě až tři generace lepším, tak stejně vyřváváš VIVA ČD. To je silná deformace...
07.06.2007 (11:22)  
Já mám Desira taky moc rád, zvlášť ta, která má Veolia, protože mají opěrky pro ruce (narozdíl od 642 DB). Komfort v Desiru považuji za nesrovnatelně lepší než v 814, ne-li 810. Klima, odpružení, hluk, lepší nízkopodlažnost atd.

S DÚ snad problém nebude, Desira na našich tratích už jezdí pravidelně (Liberec - Zittau v sobotu).
Registrierter Benutzer Míra L.  mail  
07.06.2007 (11:14)  
Nevím jestli to tu nebylo zmíněno, ale aby to nedopadlo jako u RailTransu, házením klacků pod kola od DÚ a pod.
07.06.2007 (10:38)  
petr: me se lip jezdi v tech vlacich co jezdi u Regenthal Bahn ze Špičáku do Plattlingu (respektive z Bayerisches Eisenstein), ale Desiro rozhodne je dobry vozidlo, byt ma tvrdy sedacky a to dost. V Nemecku pak jezdej starsi dvojdilny motoraky bez naklapeni, tusim ze to je DB628, to je taky fajn. Jinak ono to Desiro muze zaznamenat na tyhle trati docela uspech, protoze ono to jede peknou krajinou a ty velky okna v Desiru udelaji svoje. Navic tam radi jezdej kolari, takze proc ne. Jen houst a vetsi kapky.
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
07.06.2007 (10:34)  
1) Ta trať má obrovský potenciál vzhledem k obrovskému rozvoji území okolo Nučič a Rudné.
2) V budoucnu se počítá s její modernizací a elektrifikací (2020)
3) Konečně snaha někoho nabídnout lepší služby. A v žádném případě to není ekonomický nesmysl. Pokud se soukromý dopravce chová rozumně, tak mu dotace pokryje prokazatelnou ztrátu a ještě mu možná vytvoří malý přiměřený zisk. To samozřejmě není v případě ČD možné, protože oni mají neskutečně vysoké náklady tím, že zaměstnávají spoustu darmožroutů, kteří nemají s provozem vůbec nic společného.
4) Věřím že Praha a Středočeský kraj toto zaplatí, když uvidí k čemu to povede. Myslím, že výsledek je každému jasný.
07.06.2007 (10:07)  
Lepším vozidlem než je Desiro na lokálce jsem ještě nejel.
Registrierter Benutzer waszyn 
07.06.2007 (9:33)  
občas žasnu co za individua se počítají k fanouškům železnice. nechte si založit sektu uctívačů černé díry a obdivovat ji na svých stránkách? naprosto nechápu jak může někdo napadat a zesměšňovat snahu zajistit lidem cestování vozidlem na úrovni data v kalendáři. takových to dopravců potřebujeme mraky, páč z nějakého pro mne neznámého důvodu ČD až na výjimky naprosto ignorují moderní evropská vozidla a se svýma rekonstrukcema opravdu díru do světa neudělají. pouze se obávám toho že se ČD přihlásí do výb.řízení s předělanou 810 za naprosto unreal cenu (rozuměj, která jim ani omylem nepokryje ztrátu, natož přiměřený zisk), jen aby tam nejezdil ten druhý. nebude to poprvé že.. a cestující zase utře nos.
Registrierter Benutzer mrkvo  mail  
06.06.2007 (23:56)  
tohel by melo jezdit vsude!!!
06.06.2007 (23:17)  
Až bude v něčem českém stejně příjemně jako v "humáči" (a v dnešním vedru to byl fakt rozdíl), tak klidně budu žádat to české.
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko