..: Veolia Transport podala nabídku na provozování dopravy na trati 173 :..

Desiro vjíždí do žst. Čelákovice Beroun - Dne 6.6.2007 byl vypraven mimořádný vlak společnosti Veolia Transport na trase Zittau (Žitava) - Liberec - Turnov - Mladá Boleslav - Nymburk hl. n. - Lysá nad Labem - Praha Mas. n. Ranní vlak byl opožděn oproti jízdnímu řádu cca o 25 minut. Ostatní spoje jely již dle grafikonu. Z Masarykova nádraží vyjel vlak se skupinou odborníků na trasu přes Hostivici a Rudnou do Berouna a zpět. Stejná trasa byla určena v odpoledních hodinách pro širokou veřejnost s tím rozdílem, že vlak vyjížděl a přijel na pražské hlavní nádraží. Odtud vlak odjel stejnou trasou do Žitavy.

Jízda zvláštního vlaku se uskutečnila v rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“. Společnost předala svou nabídku na provozování železniční dopravy na trati 173 zástupcům ROPIDu a Středočeského kraje. Moderní vlaky s kratším intervalem by se tu mohly rozjet od 1.1.2009. Společnost Veolia Transport počítá s tím, že by na trať nasadila plně klimatizované motorové jednotky švýcarské výroby STADLER RegioShuttle RS-1 a zajišťovala by perfektní palubní služby pro širokou cestující veřejnost.

Společnost v rámci propagace provozu moderních kolejových vozidel na území ČR má zájem provozovat od 15.12.2007 pravidelný sobotní spoj na trase Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun. Toto víkendové spojení s odjezdem v dopoledních a návratem v odpoledních hodinách bude vedeno motorovou jednotkou Siemens Desiro. Spoj nebude provozován v režimu úhrady prokazatelné ztráty, veškeré náklady ponese dopravce na své riziko.

Desiro Desiro

zdroj: Jízdní řád vlaku (formát pdf), Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 6.6.2007 (20:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer happy 
07.06.2007 (14:20)  
Dneska kdejakej pražák má auto s klimatizací a v šunkách jezdí jen minimum lidí.Prostě Praha je bohatá a tak nevidím důvod,proč by někdo měl uvažovat o cestování krabicí s pohodlím jako v žebřiňáku,kde je v zimě a smrad a v létě na chcípnutí.Tak už to pochopte,že 810 nemá šanci a může být sebevýhodnější na náklady.Když připlatím na dotacích o 50% víc ,tak v konečném efektu to může vyjít podstatně lépe, než za míň s křumplou 810
Registrierter Benutzer happy 
07.06.2007 (14:11)  
Panebože,to vy někteří hlupáci nechápete,že ta trať je na hranici neobjednání spojů ze strany kraje??!! čd tu trať totálně zabila a pokud kouknete do mapy,tak i tupci musí jasné,že ta trať má velký přepravní potenciál!! Takže držím soukromníkovi palce.Jednotky RS na pravidelné vlaky budou good,teda pokud kraj dostane rozum a nedopustí likvidaci této relace.A nechápu,jak někdo může být proti obsluze cestujících??No to už zavání bezpardonu něčí imbecilitou a těmto exotům doporučuji,aby se nikdy nesnažili pracovat na dráze!! Ano tyto rádoby milovníci ji devastují.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
07.06.2007 (13:55)  
ekonomicky (lehce):

- služby (občerstvení) = obchod "nekoho jiného" = Catering, JLV, nájemce atp.
- odpisová doba mašinky, vagonku (skupina 3) je 10 let. Vydělává se na účetně odepsaném zařízení. Takže M152/810 již sice několik pětiletek "nevytváří" odpisy, zato jede-li na vytíženém spoji který pokryje její variábly i osobní náklady obsluhy, má docela fajn příspěvek na úhradu fixních nákladů "hospodářské jednotky".

Nejde mi o Desiro, Talent, nebo jak se ty různé Regioswingery jemnují. 810 je funkčně schopná, morálně přežitá. ČD hospodaří. Asi se jí vyplatí postvit SC/IC/EC do konkurence klimatizovaným autobusum na tratích, kde se "to dá trochu rozjet". Jinde nee.
07.06.2007 (13:48)  
AD 6360: Ať si provozovatel dělá co chce, ale bylo by asi celkem zbytečné, aby jenom kvůli tomu narostla cena, kterou potom bude platit objednavatel (a na kterou by mohl v "konkurenci" doplatit), pokud to tedy zaplatí. To ať raději za to co se ušetří nechá postavit zastávku "Rudná - Centrum" a spokojenost bude větší.
Registrierter Benutzer M 
07.06.2007 (13:39)  
V letadle Praha-Viden ti taky budou davat obed. Pritom mezi nabranim letove hladiny a jejim opustenim je skoro problem to letadlo s vozikem dvakrat projet:-)
Krome toho zizen se da dostat aji za pul hodiny...
07.06.2007 (13:20)  
Pavel Z: rozhodnutí o tom co je a není zbytečné bych nechal na provozovateli konkrétního spoje. On sám bude moc dobře vědět, jestli služby mají nebo nemají smysl. Navíc cestujícího zajímá dneska komfort, design a pod. a za takové "zbytečnosti" jsou ochotni zaplatit nemalé peníze.
07.06.2007 (12:55)  
MirKo: To by bylo krásné, jenže narazí to, jako vždy, na nedostatek financí.

AD 6360: Celkem jsem se pobavil u věty: " Například drobné občerstvení za jízdy bude samozřejmostí a lze očekávat i další palubní služby, jaké známe z některých luxusních autobusových linek." Ne že bych tomu nefandil, ale myslím si, že je to na tak krátkou vzdálenost zbytečné.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
07.06.2007 (12:45)  
babilon: Já o tom vlastním triku mluvím v souvislosti právě s tímto provozem. Co bude v roce 2009, o tom si nedělám iluze, pár komedií nazvaných "výběrové řízení" jsem už viděl. :-D
Korrespondent oder ŽP Mitglied MirKo 
07.06.2007 (12:43)  
ČD jako a.s. s většinovým vlastnictvím státu by si měly nechat provozování drážní dopravy na celostátních tratích a regionální tratě by měli provozovat soukromí dopravci, cestování vlakem by se určitě zlepšilo a hlavně by to chtělo vykašlat se na regiošuky a koupit něco pořádnýho a hlavně klimatizovanýho, v dnešní době je to nutnost, přeci jen jsme v 21 století.
07.06.2007 (12:43)  
Co pořád máte s tím ježděním na vlastní triko? Veolia hodlá jezdit na vlastní triko pouze "propagační spoje" o sobotách v příštím roce. Pravidelný kompletní provoz bude jezdit pochopitelně za dotace ROPIDu a ty budou několikanásobně vyšší než současná krabička jednou za hodinu jedoucí půlku trasy.
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko