Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Erstfeld - Gotthardbahn oslavila 125 let od zahájení provozu dne 1.6.2007, do provozu byla uvedena v roce 1882. Jedno z nejdůležitějších spojení přes Alpy bylo postaveno za 10 let včetně, v té době, nejdelšího tunelu světa - 15 km dlouhého Scheiteltunelu. Stavba byla provázena řadou potíží, které vedly k jejímu téměř ročnímu zpoždění. Švýcarské dráhy a kantony Uri a Tessin připravily k tomuto výročí bohatý program. Za "mírný" poplatek se můžete svézt na stanovišti strojvedoucího či v panoramatickém voze Pan Gottardo.
zdroj: SBB
fisa | 5.6.2007 (0:00)
Související zprávy
07.06.2007 (9:19)
Za ty prachy - 750 Fr. za jízdu na "fýraštandu", 1. tř. a 25 Fr. příplatek za Pan Gottardo, to je pěkná pálka i pro Švýcary... A Scheiteltunnel není název, ale vrcholový tunel (Scheitel=vrchol, temeno).
05.06.2007 (20:31)
... tam už snad ani nechci, neb čistota, řád atp. to se najde lepčí jen v Norsku.
A i ty kočáry z 50. let (není na snímku) jsou furt lepší, než řada našich soudobých (nemluvě o tom, že snad i barabové co kutali tunel mívali, ač bez koženky, komfort srovnatelný s naší 810. Že by to bylo tím, že jejich dráhy státní i privátní jsou pro lidi?
A i ty kočáry z 50. let (není na snímku) jsou furt lepší, než řada našich soudobých (nemluvě o tom, že snad i barabové co kutali tunel mívali, ač bez koženky, komfort srovnatelný s naší 810. Že by to bylo tím, že jejich dráhy státní i privátní jsou pro lidi?
05.06.2007 (14:53)
no jo to není naše Bdtmee
05.06.2007 (12:22)
kurnik tam je mista pro nozky...
05.06.2007 (8:58)
Nebyla zde již tato zpráva? Myslím, že ano. Ale jak se říká, opakování je matka moudrosti.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko