..: Nabídka DB Dauer-Spezial od 29€ až do konce roku 2007 :..

Auta stojí, vlaky jedou; zdroj: DBBerlín - Od 10.6.2007 začnou DB prodávat jízdenku "Dauer-Spezial", jejíž cena bude začínat na 29€, prodej bude ukončen 28.12.2007 a s jízdenkou bude možné cestovat od 13.6. do 31.12.2007. Cenově výhodná jízdenka bude platná ve vlacích dálkové dopravy (IC, EC, ICE) ve 2. vozové třídě pro 1 jízdu na území Německa. Cena jízdenky při osobním prodeji je o 5€ vyšší. Předprodej začíná 3 měsíce před plánovanou cestou a končí 3 dny před jejím uskutečněním.

"Řada Němců vyrazí v následujících měsících na dovolenou a mohou se díky nové nabídce rozhodnout pro železnici," uvedl šéf DB Hartmut Mehdorn. Jízdenka je platná v konkrétní den ve vlaku uvedeném na jízdním dokladu. Každý měsíc nabídnou DB cestujícím 750.000 jízdenek s tím, že více jich bude nabízeno do méně vytížených spojů a naopak v pátek, v neděli a ve vytížených vlacích bude k dispozici méně zvýhodněných jízdenek.

Po zaplacení příplatku je možné s touto jízdenkou cestovat i v lehátkových a lůžkových vozech společností DB Nachtzug a CityNightLine. DB se zároveň rozhodly přestat prodávat jízdenku Surf&Rail, která byla k dostání pouze přes internet. K 10.6.2007 budou také upraveny ceny jízdenek v dálkové dopravě. Průměrná cenová úroveň jízdenek se nezmění.

zdroj: Tisková zpráva DB


CSPSV | 4.6.2007 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Německo


05.06.2007 (18:19)  
Nemusíme chodit daleko - z Drážďan do Frankfurtu ICE taky nejezdí žádnou závratnou rychlostí.
05.06.2007 (9:06)  
Ono i ICE jezdí místy jen 100 a na většině tras jezdí obvykle 160 km/h. Ty superrychloštreky jsou dneska tři (Norimberk-Ingolstadt, Kolin-Frankfurt, a teď ta trasa směr Francie), pak je relativně dost těch, kde se jezdí 250,230, nebo aspoň 200. To je třeba Hamburk Berlín. Ale třeba taková Geislingen Strecke z Ulmu do Stuttgartu tam je Vmax 160 ve většině trasy a místy i 120 (byť se to tam taky snad nějak upravuje, alespoň kolem Ulmu se kope hodně)
registrovaný uživatel Milynho  mail  
04.06.2007 (20:37)  
Krom toho jest na snímku vyobrazen ICE-T (naklápěcí verze) s Vmax tušim 230 km/h.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
04.06.2007 (20:26)  
Vampir: A kde jsi z fotky vyčetl, že tam to ICE těch 300 km/h může?
registrovaný uživatel Vampir  mail  
04.06.2007 (19:13)  
Proč říkají že koridory Děčín-Praha-Břeclav
Praha-Ostrava Břeclav-Ostrava můžou jen 160 km/h kvůli přejezdovému křížení a tady má ICE tak na 300 km/h přejezd
(tedy pokud není ilustrační)
registrovaný uživatel Dery 
04.06.2007 (18:17)  
Hezkej favorit :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko