..: V Praze budou jezdit zvláštní cyklovlaky :..

Cykloturisté, zdroj: ČDPraha - Ve dnech 4.-8.7.2007 se uskuteční Celostátní sraz cykloturistů 2007 "S kolem kolem Prahy". Akci pořádá Klub českých turistů a záštitu nad akcí převzali pražský primátor Bém a středočeský hejtman Bendl. Mediálním partnerem akce je časopis Cykloturistika. "Zveme všechny příznivce dvou kol na dosud největší setkání cykloturistů pořádané Klubem českých turistů," uvádí pořadatelé.

Během čtyř srazových dní bude připraveno 2.500 km cyklotras různých náročností. Trasy jsou vedeny po málo frekventovaných silnicích a po polních či lesních cestách v atraktivních oblastech středních Čech a přímo v Praze. Při této příležitosti budou Prahou jezdit zvláštní cyklovlaky, které budou jezdit během červencových státních svátků, tedy ve čtvrtek 5.7. a v pátek 6.7.2007. Tyto vlaky pojedou například do Říčan či do Berouna.

Organizátoři jednají s ČD o zařazení cyklosrazu mezi akce ČD s heslem "Každý měsíc jiný cíl" (sleva Vlak+). Na červenec však dráhy zařadily festival Colours of Ostrava, který se uskuteční od 12. do 15.7.2007.

Zvláštní cyklovlaky

Ilustrační obrázekZvláštní cyklovlaky by měly být vedeny po trasách Roztoky u Prahy - Říčany a Roztoky u Prahy - Beroun. V odpoledních hodinách se budou vracet zpět, a to ze Senohrab (v Říčanech nebude možné odstavit soupravu) a z Berouna. Ráno by vlaky měly vyjet po osmé hodině, odpoledne se na zpáteční cestu vydají okolo 17. hod.

Bližší informace o akci najdete v přiloženém letáku (formát pdf).

Ilustrační obrázekV současné době jezdí o víkendech 2 páry cyklovlaků na trase Praha Masarykovo nádraží - Slaný. Na území Prahy a Středočeského kraje bude možné od 10.6.2007 cestovat také s krajskou jízdenkou Regionet.

zdroj: Klub českých turistů


CSPSV | 3.6.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


registrovaný uživatel stoupa  mail  
04.06.2007 (13:19)  
nic proti, pokud půjde o "zvláštní" vlaky určeně pouze a jenom pro dopravu cyklistů i s jejich tělocvičným nářadím, je mi to fuk (akorád by jízdné mělo být stanoveno přinejmenším s ohledem na pokrytí nákladů fixnich i variabilních, vč. "příplatků za vlóžo").

"Ostatně věřím, že Karthágo bude poraženo", a nebude snížen (již tak pochybný) komfort pro cestující, jak se s oblibou děje, když se cyklisti vecpou do soupravy nad rámec míst/prostoru k tomu určených. O nabourání grafikonu ani nemluvě.

Jak jsem pravil - velocipéd patří na velodrom
04.06.2007 (10:32)  
jeste dodatecne informace: vlak bude provozovan osvedcenym vozem rady 810. po pohodlnem nastupu se nikdo nemusi o sve kolo bat, protoze jej celou cestu bude muset pridrzovat. v pripade dostatku mista je pro zvyseni komfortu na kole vhodne i sedet (bicykl ma casto lepsi odpruzeni nez osvedceny vuz r. 810). a tim uplne nejmensim problemem je navsteva toalety: neni na ni nikdy daleko, protoze vedle ni stravi cyklista celou cestu.

vlak je veden pod tremi cisly vlaku, takze behem cesty budete zkasnuti o 3x26 Kc, proto je vyhodnejsi koupit si rovnou celodenni doklad za pouhych 50Kc.

v pripade, ze timto vlakem nahodou zacne nekdo i jezdit, budou zavedeny povinne rezervace (pro vsechny vlaky na dane trati, aby parazitni poptavka negativne neovlivnila ostatni spoje). cykliste si pak budou moci flexibilne jen dve hodiny pred odjezdem zakoupit za 30Kc pro sve kolo mistenku, pripadne zaplatit pokutu 50Kc za to, ze ji nemaji.

jak vidime, statni drahy pro podporu cyklistiky delaji vse, co mohou.
registrovaný uživatel lada 
04.06.2007 (8:35)  
Nejdrive jsem se radoval, ze jeste nezrusili Egronet a porad budu mit super jizdenku na prepravu kola, ale uz jsem vystrizlivel.
Stara mapa: http://www.egronet.de/index.php?CID=104
Nova omezena platnost: http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=6196
03.06.2007 (18:21)  
Jo kdyby Bém místo lezení na Everest radši jezdil vlakem tak udělá 100xkrát líp.
03.06.2007 (15:40)  
S Regionetem je to nějaké celé divné. Týden do zahájení a jediná tisková zpráva ČD, která o něm psala, už ze stránek zmizela. Jedinou oficiální zmínkou tedy zůstávají změny grafikonu.
registrovaný uživatel tgw 
03.06.2007 (13:47)  
Pokud se o tuto nabídku služby dostaví zájem ze strany cyklistů a lidí používající kolo,proč ne.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko