Brno - Pro závady na lokomotivě 754 013 byla odstavena souprava ve složení 754 013 + 2x Bdmtee + 954 002, která brázdila od pondělí 28.5.2007 jihomoravské tratě. Závada naštěstí nespočívala v komunikaci mezi vozy 754 a 954, ale přímo na lokomotivě, takže budoucí provoz soupravy není zřejmě ohrožen. Tato souprava má Drážním úřadem povolení k provozu do 11.6.2007, poté by měl být tento zkušební provoz vyhodnocen.
Uvidíme, zda-li se podaří závadu na vozidle 754 013 v nejbližší době odstranit, pokud by se tak stalo a lokomotiva by vykonala zkoušky, je možné, že tuto soupravu, křižující jihomoravské tratě v provozu ještě zahlédneme. Podle informací od pana Alana Butscheka se jedná o závadu na šuntovacím stykači.
O výše uvedené soupravě informovalo také nejnovější číslo Železničáře. Článek včetně fotografie naleznete na internetových stránkách ČD.
zdroj: vlastní pozorování
Koyot: řídící vůz se jmenuje řídící proto, že se z něj na dálku řídí motorový vůz nebo lokomotiva, která je na opačné straně vlaku a vlak tlačí. Proč se tam nedají dva motory? Protože je to zbytečné (pořizovací nálady, zbytečná hmotnost navíc). A proč místo lokomotivy není motorový vůz? Protože vozový park ČD je tragedie a ČD nemají kam sáhnout, tak vymejšlej bejkárny ;-)
btw. tak mě napadá, proč má nový řídící vůz takový design? sice ladí k tomu, co řídí, ale cestující si vůbec neuvědomí, že nejede dvacet let starým šrotem
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.