..: Souprava 954 002 + 2x Bdmtee + 754 013 odstavena :..

954 002 + 754 013, autor: DrebinBrno - Pro závady na lokomotivě 754 013 byla odstavena souprava ve složení 754 013 + 2x Bdmtee + 954 002, která brázdila od pondělí 28.5.2007 jihomoravské tratě. Závada naštěstí nespočívala v komunikaci mezi vozy 754 a 954, ale přímo na lokomotivě, takže budoucí provoz soupravy není zřejmě ohrožen. Tato souprava má Drážním úřadem povolení k provozu do 11.6.2007, poté by měl být tento zkušební provoz vyhodnocen.

Uvidíme, zda-li se podaří závadu na vozidle 754 013 v nejbližší době odstranit, pokud by se tak stalo a lokomotiva by vykonala zkoušky, je možné, že tuto soupravu, křižující jihomoravské tratě v provozu ještě zahlédneme. Podle informací od pana Alana Butscheka se jedná o závadu na šuntovacím stykači.

O výše uvedené soupravě informovalo také nejnovější číslo Železničáře. Článek včetně fotografie naleznete na internetových stránkách ČD.

zdroj: vlastní pozorování


RIS Poslat mail autorovi | 31.5.2007 (22:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user jeffer 
05.06.2007 (0:12)  
tak, tak. 1.6. som tuto supravu fotil prichadzat od herspic na hlavni a po cca polhodine zas odchadzat smerom na herspice (oboje kol 13.30).
02.06.2007 (14:53)  
Včera byla souprava u peronu (11k?) a nevypadalo to nepojízdně.
01.06.2007 (17:27)  
Mně se ta souprava líbí, je to krok správným směrem. Snad se bude dělat nějaká varianta řídicího vozu speciálně pro soupravy s lokomotivou, a tedy s elektrickým topením (případně i s lepším designem a klimatizací).
01.06.2007 (13:28)  
waszyn: souhlasím.
výpravčí: myslím, že focení cizinců není až zas tak důležité, složení ECček se dá pochopit.
A pro všechny: Kdoví jaká technika nám tu bude jezdit za pár let... Třeba už tato debata nebude mít smysl:-))
01.06.2007 (11:05)  
waszyn: Nároní barevná schémata jsou stejně k ničemu když máš EC složeno z českých, německých a rakouských vozů.
01.06.2007 (11:01)  
waszyn: České dráhy nemají předpis na nátěry železničních vozidel. Výstražný pruh oranžové barvy (později nahrazen barvou krémovou) zvaný neoficiálně též čára ponoru a jednotné barvy hnacích vozidel podle trakce nám tu zůstaly jako dědictví z dob komunismu. Při obnově nátěrů mají jednotlivá depa jiné barevné vzory. Zkus se zeptat cizinců proč sem chodí fotit a jedna z odpovědí se bude týkat i rozmanitosti nátěrů. Další výhodou tohoto stavu je i možnost identifikace lokomotiv na dálku.
Registered user Racek 
01.06.2007 (10:49)  
xAnri05: pravděpodobně nemá 954 v papírech napsáno 754 jako vozidlo které se z ní dá řídit - takže to musí extra povolit DÚ jako zkušební provoz
Registered user waszyn 
01.06.2007 (10:04)  
to Huffnaggel:
a právě z tohoto důvodu by byla vhodná nějaká unifikace. Ne extrem ala slovensko, ale trebas osobni vozy jeden nater, rychliky druhy. Nejake barvy podle trakce cestujiciho nezajímají. Navíc mi přijde že současnou corporate identity vymyslel syn nějakého upoceného tesilového strejce z nábřeží co v dětství chodil 2 roky kreslit do lidovky. Zejména zelenošedá a modrošedá je luxusní, o nátěru něktrerých zejména motorových lokomotiv nemluvě :)
01.06.2007 (9:28)  
No pánové, přes všechny výhody a nevýhody, které tady popisujete - uznejte, že to vypadá hrozně...
Registered user xAnri05  mail  
01.06.2007 (8:12)  
Ne, ja neberu reseni "klasicka soupravu s ridicakem" jako nejakou bejkarnu. To se tady tradovalo po desetileti (spis po staleti), ze sunouci souprava neni bezpecna, ale jak vidite, vsude v zahranici (Nemecko, Rakousko) a uz nekolik let i u nas, se to bezne pouziva (471-971,814-914,843-943,854-954). Predstava osobaku s ridicakem a 163 na postrku mi prijde docela normalni a jen cekam, kdy to prileze i na nasi drahu.

Btw., nikdo se nepozastavil nad tim, ze souprava je chvalena Draznim uradem pro provoz. Neni nekomu divne, proc kazdou soupravu schvaluje DU?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko