Brno - Pro závady na lokomotivě 754 013 byla odstavena souprava ve složení 754 013 + 2x Bdmtee + 954 002, která brázdila od pondělí 28.5.2007 jihomoravské tratě. Závada naštěstí nespočívala v komunikaci mezi vozy 754 a 954, ale přímo na lokomotivě, takže budoucí provoz soupravy není zřejmě ohrožen. Tato souprava má Drážním úřadem povolení k provozu do 11.6.2007, poté by měl být tento zkušební provoz vyhodnocen.
Uvidíme, zda-li se podaří závadu na vozidle 754 013 v nejbližší době odstranit, pokud by se tak stalo a lokomotiva by vykonala zkoušky, je možné, že tuto soupravu, křižující jihomoravské tratě v provozu ještě zahlédneme. Podle informací od pana Alana Butscheka se jedná o závadu na šuntovacím stykači.
O výše uvedené soupravě informovalo také nejnovější číslo Železničáře. Článek včetně fotografie naleznete na internetových stránkách ČD.
zdroj: vlastní pozorování
kazdopadne je to krok spravnym smerem. ridici vozy umoznuji mnohem efektivnejsi vyuziti souprav. hlavne u osobaku, ktere vyjizdeji z brna hl.n. z kusych koleji.
v nemecku uz to pochopili davno. tam dokonce jezdi ridici vozy na ec/ic 200km/h. nicmene tam je k tomu donutil fakt, ze velka cast nadrazi je z historickych duvodu koncovych.
Copak nevíš, že "tlakové větrání je neúčinné?" :-D
PS: bylo by to i s výhledem a klimatizací
lokomotiva - má motor, ale v sobě nevozí žádné cestující (ti jsou jen v přivěšených vagonech)
motorový vůz - má motor a vozí i cestují přímo v sobě
řídící vůz - nemá motor, jen na jedné straně stanoviště pro strojvůdce a zbytek je prostor pro cestující
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.