..: Desiro bude jezdit na trase Praha - Rudná u Prahy - Beroun :..

Desiro, zdroj: Veolia Transport (Vault HandlerBeroun - V rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“ připravila společnost Veolia Transport Česká republika veřejné prezentační jízdy na trati Praha – Rudná u Prahy – Beroun. Prezentační jízdy se uskuteční ve středu 6.6.2007 odpoledne a budou přístupné široké odborné i laické veřejnosti. Vlaky budou vedeny moderní motorovou jednotkou Siemens Desiro.

Společnost Veolia Transport Česká republika zajišťuje doprovodný program semináře „Možnosti železnice pro veřejnou dopravu v Praze“, který se bude konat dne 6.6.2007 na Ministerstvu dopravy ČR pod záštitou náměstka ministra dopravy Petra Šlégra. Cílem semináře je seznámení s možnostmi většího zapojení železnice do systému městské veřejné dopravy a představení dobré praxe ze zahraničí v oblasti městské železnice.

V rámci doprovodného programu zajišťuje společnost neveřejnou prezentační jízdu motorové jednotky pro účastníky semináře. Vlak pojede v trase Praha Masarykovo nádraží – Hostivice – Rudná u Prahy – Praha Smíchov – Praha hl. n. Odjíždět bude z 2. nástupiště Masarykova nádraží ve 13:45 hod. a ve 14:49 hod. ukončí jízdu na hlavním nádraží. Po této neveřejné části programu se uskuteční veřejné prezentační jízdy pro širokou veřejnost na trati Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun a zpět.

Jízdní řád vlaku pro širokou veřejnost

TAM: Praha hl.n. 14:52 - Praha Smíchov 15:02 - Praha Holyně 15:09 - Praha Řeporyje 15:17 - Zbuzany 15:20 - Rudná u Prahy 15:25 - Nučice 15:29 - Loděnice 15:37 - Vráž u Berouna 15:36 - Beroun Závodí 15:51 - Beroun 15:54

ZPĚT: Beroun 16:05 - Beroun Závodí 16:08 - Vráž u Berouna 16:15 - Loděnice 16:20 - Nučice 16:28 - Rudná u Prahy 16:40 - Zbuzany 16:45 - Praha Řeporyje 16:50 - Praha Holyně 16:54 - Praha Smíchov 17:03 - Praha hl. n. 17:13

Zpáteční jízdné mezi libovolnými stanicemi činí 10 Kč.

Leták (ve formátu pdf) - pozvánka na akci

zdroj: Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 29.5.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel quenya 
03.06.2007 (15:41)  
To Seath : Váš komentář mě dožral.Já jsem jeden z těch z nábřeží a přesto se mi podařilo obnovit přepravy novinového papíru ze Svédska do Nučic, 500 vagonů ročně od fimy KOVO SDS asi taky nic neznamená, cement ze Slovenka pro Readymix do Nučic asi nejezdí a nepřipravujeme další přepravy, že???? Kamenáč jezdí kolikrát z Nučic na Vráž s postrkem ( vlakoví brejlovci od vápence) a Vy mi budete tady plácat takový nesmysly??? Trat Nučice - Beroun chceme primárně využívat pro nákladní dopravu a pokud si tam kdokoliv bude jezdit Desirem, je to jeho podnikatelská záležitost a věc, tím líp pro trať. Pokud jde o osobní dopravu do Prahy z Nučic, tak je pravda, že jde o nevyužitý potenciál.
02.06.2007 (19:35)  
Ta lokalka je nevytizena jen proto, ze ji spravuje protizeleznicni mafie z nabrezi. Z Rudne jezdi ve spicce busy na Zlicin snad v desetiminutovem taktu, Nucice a okolni Disneylandy rostou jako z vody a prepravni potencial tam je.

Moznost nabidnout prepravu az do centra je neuveritelna konkurencni vyhoda proti bus do poli (Zlicin) + metro. Navic by to mozna i pomohlo tu hrbatou trochu dat do pucu...

A mozna i nejak zachranit usek Nucice-Beroun, ktery byl asi totalne odepsan: dnes jsem se pokusil ukoncit cyklovylet v Lodenici (kdysi to slo docela ok, kdyz se to stihlo do 18.50), ale po pohledu do jizdniho radu jsem radeji prodlouzil vylet do Srbska. :)
registrovaný uživatel OlSi  mail  
01.06.2007 (8:07)  
Pokud vím, tak samotná prezentace Desira proběhla už dříve, Connex je také prezentoval při nabídce rychlíků Pardubice - Liberec. Řekl bych, že prezentace na této trati má spojitost s tím, protože o ní má Connex zájem, ale hlavní důvod je ten, jak jsem pochopil z článku, že jde o prezentaci "nové koncepce příměstské dopravy v Praze", možná proto neprezentuje Desiro v Pardubicích aj.
31.05.2007 (23:05)  
Stále mi nikdo nevysvětlil, jaký význam má prezentovat moderní vozidlo na jedné z nejméně vytížených lokálek u nás? Komu to chtějí předvádět, když to tam nikdy jezdit nebude?
31.05.2007 (19:16)  
Abyste se zté nabarvené popelnice s nepohodlnými sedačkami (r.v. 1962) nepokakali.
registrovaný uživatel xyz  mail  
31.05.2007 (18:01)  
Venca Motyka - [31.05.2007 (10:31)]: Odmítám se bavit s někým ... a už vubec s někým kdo neumí ani pořádně česky.

Omlouvám se, ale tohle mi nedá, abych si nerýpl: opravdu vtipné prohlášení od člověka, který o řádek výše sám napíše: "Tudíš" :D Mimochodem když už jsme u češtiny, tak bych decentně přeuspořádal slovosled. ;)
31.05.2007 (16:16)  
Mimochodem, jak vychazi cenove porovnani Desira a DM12?
registrovaný uživatel OlSi  mail  
31.05.2007 (12:55)  
S Dm 12 máte pravdu, bohužel to není výrobek určený pro ČR :-( , nevíte někdo, jestli bylo se začátkem provozu vozů Dm 12 tolik problémů, jako například s vozy 843, či 471 (kde se odlepují laminátová čela...). Vůz Dm 12 se mi velice líbí, ovšem problémem zůstávají peníze, i kdyby je ČD objednaly, nevypadaly by vůbec stejně, protože čím kulatější čelo a zaoblené sklo, tím dražší, nedivil bych se, kdyby si objednaly stejný desing jako u 843...,problém peníze jsou ovšem problémy státní a politiku sem rozhodně natahat...
31.05.2007 (12:37)  
to je zas diskuze:D wau
Desiro co jsem se dočet je schválený a vagonka dělá DM 12 podobnej motorák,takže jsme schopni vyrobit naše dobré výrobky,jedinej problém je kdo je koupí páč nejsou prachy.
Neni to špatný, ale na 210 by se hodilo víc.
registrovaný uživatel OlSi  mail  
31.05.2007 (12:02)  
Jestli-že Veolia uspěje na této trati, tak rozhodně nezůstane nečinně stát a pustí se do další obchodní činnosti, tedy například "vytoužené" rychlíky Praha - Rakovník/Chomutov, Posázavský pacifik, kdo ví, ale řekl bych, že pokud i toto zkončí krachem, jako například rychlíky Pardubice - Liberec, tak už nebudou mít zřejmě chuť tady dál pokračovat, což odradí i ostatní dopravce od jakékoliv investice do zatím provozních tratí, které SŽDC radši nechá shnít, než aby tam jezdil Viamont, Veolia, Arriva atd. Navíc nikdo netvrdí, že provoz na trati 173 po dvou letech provozu Veolia nevzdá. Nevim, jak je to s homologací Desir u nás, ale pokud není a podaří se je homologovat, tak se otevírá cesta k daleko většímu výberu vozidel. Někteří si zřejmě myslí, že ze zahraničních vozidel neexistuje nic jiného,než Eurorunner, Taurus a Desiro. Těch vozidel jsou desítky,např. právě Desiro od Siemensu, Talent a Flexity od Bombardieru, GTW/Flirt od Stadlera a to je jen příklad. Je samozřejmě možnost vozidla rekonstruovat, dobře rekonstruované vozidlo mnohdy poslouží stejně, jako nové, ale jak říkám,"dobře" rekonstruované a do této kategoria bych 814,814.2 rozhodně nezařadil, ale jak je libo, můžeme se na dosmrti vozit pravými českými vozidly a mít pocit, že jsme správní češi, nebo se vozit v moderních jednotkách/vozech na vysoké úrovni. Může to být také známka toho, že pro dnešní dobu není nikdo v ČR schopem vyrobit kvalitní vozidlo...Toť můj názor, nikomu ho nevnucuji, jen se vyjadřuji k místní diskuzi.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko