..: Aktuality z Brněnska :..

Ilustrační obrázekBrno - Ve středu 16.5.2007 proběhl opět zkušební provoz řazení vozu 954, tentokrát v soupravě složené z lokomotivy 754 013, tří vozů Bdmtee, nakonci byl řazen vůz 954 002. Zkoušky dokázaly, že vozy 954 mají širokou použitelnost, která by se dala v budoucnu různě vyuzít, a tak se možná dočkáme kromě souprav složených z vozů 854 + 054.2 (054.3) a 954 třeba i souprav se složením 754 + Bdmtee + 954. Toto řazení by mohlo nastat v případě, že počet vozů 954 v Brně převýší počet brněnských vozidel 854. Všechny budoucí vozy 954 budou zřejmě mít oddíl 1. vozové třídy (tu lze na jižní Moravě využít například na osobních vlacích na trati 240, tj. Brno - Jihlava).

Po opravě laku ve firmě Olpas Krnov se vrátil „plecháč“ 242 274. V Maloměřicích je stále odstaveno vozidlo 242 238 (od října 2006) - vůz postihl požár, navíc se v týdnu zjistilo, že požár „nepřežilo“ trafo. Lokomotiva 242 221 rovněž vyjela po částečné opravě „kabátu“, na kosmetiku byl v první květnové dekádě přistaven „plecháč“ 242 217. A konečně - modernizovaný „panťák“ 560 025 - 560 026 dnes zasáhl poprvé po absolvování všech zkoušek do provozu s cestujícími. Jednotky řady 560 by měly být v budoucnu nadále takto modernizovány. Z jihomoravských „panťáků“ nejsou opravena zatím vozidla 560 001 - 560 002 (asi bude upravena pokud možno do výrobní podoby), opravou neprošly dále jednotky 560 005 - 560 006, 560 009 - 560 010 a opraven by měl být i „Šedý vlk“ - souprava 560 027 - 560 028 (která prošla v 90. letech zkušební opravou v podobě výměny různých agregátů).

Jedna čerstvá aktualita od pana Alana Butscheka - od pondělí bude na jižní Moravě v provozu souprava ve složení 754 013 + 2x Bdmtee + 954 002, více informací Vám nabídnou tyto zajímavé stránky.

zdroj: vlastní pozorování a pan Alan Butschek


RIS Poslat mail autorovi | 24.5.2007 (21:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
27.05.2007 (17:41)  
Není problém udělat "oddíl I. třídy" vzor Desiro, Minuetto, případně švýcarský model patra v příměstké dopravě - trojdílné jednotky" kde se sedák I. a II. třídy liší pouze barvou nebo ubrouskem "pod hlavu" (sedadla v I. třídě = 2+2)
Registrierter Benutzer Semík  mail  
26.05.2007 (20:48)  
Tak 43 patří ŘPP, zvláštní, že právě z těchto vozů, které ČD nepatří se tyto řídící vozy dělají.
Registrierter Benutzer RIS  mail  
26.05.2007 (9:37)  
Twix: já jsem psal ZŘEJMĚ a to zní jinak, než BUDOU.

Navíc využití by se našlo, protože brněnské 854 zajišťují provoz na R Chrudimka, na kterém by se daly 954 využít (místo vozu 050).
25.05.2007 (23:13)  
Všechny objednané řídicí vozy řady 954 jsou už zaplánovány do oběhů s motorovými vozy řady 854, takže o provozu s motorovými lokomotivami zatím není řeč. Ovšem do budoucna se to zřejmě plánuje, což je v pořádku - jen doufám, že pokud bude vyráběna nová typová řada vratných souprav, nebude jejich základem konstrukce z roku 1965 jako u X54.

To že budou mít všechny další vozy řady 854 první třídu má autor ověřeno? Nejde jen o tři vozy pro Plzeň, s určením pro mostecké rychlíky?
Registrierter Benutzer RIS  mail  
25.05.2007 (21:24)  
Semík: jenže ne všchny vozy patří ČD...
Registrierter Benutzer Semík  mail  
25.05.2007 (21:04)  
Těch poštovních vozů ze kterých se ty řídící vozy dělají bylo vyrobeno dohromady 200ks. Takže klidně by těch 150 řídících vozů mohli bez problémů udělat.
Registrierter Benutzer happy 
25.05.2007 (19:25)  
ad čunče: Pravdu díž.Třeba takový lokálkojdní Regio shuttle od Stadleru.Má výkon 2*250 kW což je stejné ,jako naše hydra.Rozdíl je podstaný.Zatímco u RS je motory vytíženy na minimum-tudíž nejsou "huntovány",tak u nás se za Catr navěsí 1,2,ale i 3 přívěšáky.Catr potom jede na plný výkon,což snižuje jeho životnost a bezporuchový stav.Takže výkon brejlovce je průměrný,ale je fakt,že motor má svá léta za sebou a tak prostě začíná žrát.Největší problém tedy zůstává poplatek za dopravní cestu,kterou lokomotiva prodraží.Jinak 742 je taky žrout a o kvalitě některých kusů vypovídá i zvýšená míra exhalací.Takže brejle jsou zatím to nejlepší řešení.I řešení s bardotama považuji za lepší než 742.Jinak řidičáky dělat klasicky v zelenobílé a s jiným čelem a bez topného agregátu.
Registrierter Benutzer čunče  mail  
25.05.2007 (19:07)  
Souprava 954 + 2xbym + 754 má výhodu v tom, že souprava má plošinu, odpadá objíždění ve stanicích. Brejlovec je ekonomický, pokud potřebuju větší poměrný výkon, než dává hydra. Rozjezd hydry se dvěma vozy o výkonu 500 kW je proti brejlovci se čtyřmi vozy hodně ubohý. A rozjezdy ušetří spoustu času. V normální cizině neexistuje, aby 500kW motorák tahal dva, nebo dokonce tři těžké klasické vozy (054, 954). Třeba Desira, Talenty a podobně mají výkon nejméně jako brejlovec se třemi vozy. A taky ty rozjezdy jsou proti hydrám daleko svižnější.
25.05.2007 (18:54)  
Jo to je dobré a já bych ty řidičáky udělal taky z těch BDs jak psal RIS,ty by se hodili na soupravy peršing+béčka+řidičák BDs i třeba s místama pro kola a pár těch balíků.Na takový Masně a i jinde by píchly.
25.05.2007 (15:25)  
No tak pokud příslušné 954 nastříkají zeleno-stříbrně, mohla by to být celkem pěkná souprava s těmi Bdmtee. Jenom aby potom, až uspokojí tyto soupravy, nezačali dělat 954 za 010 :))).
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko