..: Nový jízdní řád v Číně :..

Vlak v ČíněPeking - Dne 14.4.2007 vstoupil v Čínské lidové republice v platnost nový jízdní řád. Maximální rychlost na hlavních tratích byla pošesté zvýšena, tentokrát na 200 km/h. Je dostupná na 6.003 km tratí. Vysokorychlostní provoz zajišťuje 140 rychlovlaků CHR. Od zvýšení rychlosti si čínské ministerstvo dopravy slibuje nasazení více spojů a tím i větší kapacitu vlaků. Čína má k dispozici čtyři typy rychlých vlaků CHR, vyráběných za pomoci zahraničních firem: 20 kusů CHR-1 - Bombardier Regina, 60 kusů CHR-2 - Šinkansen E2, CHR-3 - Alstom Velaro, 60 kusů CHR-5 - Alstom Pendolino. Nasazení nejrychlejších CHR-3 se plánuje do konce roku 2007.

zdroj: China Daily, Wikipedia


jk | 11.5.2007 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Čína


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sova 
14.05.2007 (16:23)  
násoska
dík:-)
14.05.2007 (9:48)  
O Koffrova cestovka do Číny.Ohromný zájezd za komunismem, říkal jsi že to zaplatíš,když ti pošlu vzkaz jako přihlášku a číslo účtu pošleš mi tu letenku.
14.05.2007 (9:15)  
To Koffr - nezklamal jsi mne.
registrovaný uživatel koffr 
13.05.2007 (21:02)  
ano ano, cina jde kupredu, krasna ukazka fungovani kapitalismu, jaky tu byl v evrope tesne po druhe valce - delnici pracujici za hrst rejze a milostpani si kupuji luxusni veci a nazyvaji se komunisty :-)

sranda je, ze vsechny kloudny trate v cine vcetne transrapidu vlastni soukromnici. i kdyz zbytek statu taky vlastne vlastni soukromnik, oligokapitalista Chu Ťin-tchao s neomezenou moci :-)

kazdymu totalitnimu trotlovy rad zaplatim letenku do ciny, kdyz uz se nevrati!!

jo a 6 Mm kloudnejch koleji na 1 G lidi, to je jeste horsi nez nase bolsevicky cesky drahy :-)
13.05.2007 (20:50)  
Nebo se podívat na tyhle obrázky: http://czech.cri.cn/1/2006/06/20/1@31147.htm
Ten zavináč dělá nefunkčnost odkazu, musí se to překopírovat ručně.
Byly to citáty velkého Maa v těch knížkách, kouzelné byly obrázky ze 60 let, kdy jimi mávali studenti na Sorboně. Fatální byly dva jeho experimenty, Velký skok a Kulturní revoluce, to první byla vyložená zhovadilost, ale podle jejich tradice, to druhé byl pokus o tah proti byrokracii. Jejich největší současný problém je právě vyrovnat se s těmi obrovskými rozdíly mezi venkovem a metropolí.
Sovo, pravdu máš, to jenom někteří vidí svět výhradně černobíle
registrovaný uživatel Sova 
13.05.2007 (20:41)  
Tak jsem se tu dočetl spousty nazoru tak jsem hodím i můj:-)
Čína je podle mě nádherná země,hodně kultury,krásné vlaky a moderní Zěme co vyrábí 99% hraček světa(kromě těch dřevěných).Ale jak opustíte velká města typu Peking vidíte chudý venkov poznamenaný režimem,kulturní revolucí atd...
Někde jsem slyšel,že měli knížku kde byly citáty vudce(myslím že se to jmenovalo "Červená knižka") a ty jim v citátech podoby "Zasaď semeno a vyroste kytka" říkaly jak správně a budovatelsky hospodařit.No a tak to dopadlo...
Přesto je Čína ohromnou zemí(už jen v číslech)

Toto byl muj skromný nazor založený na tom co vim,proto ho klidně zkritizujte,protože vim že pravdu mít prostě nemužu:-)
13.05.2007 (12:58)  
:-))
13.05.2007 (11:51)  
Tady čínskej Harry Porter
www.railpictures.net/viewphoto.php?id=174969
Zděnek:to by se hodilo tý Rotrový nebo komu jak zpívá tu písen (někde musí být ráj) dávaj ten pořad na ČT.No vida ty pašíci už maj jateční váhu.
100 kurv:víš mám plno kámošů i Jzdáci i nádražáci.Já jsem takovej Frenky Dlouhán.
12.05.2007 (23:36)  
Venca Burgán: tady máš obrázek z výborné železnice :)

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=183119

a další

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=183130
12.05.2007 (22:44)  
Ad 100 kurv:já pěstuju seno pro králiky já psal kámoš že tam jel.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko