..: Žádná lokomotiva 263 ČD není v současné době v provozu :..

Ilustrační obrázekBrno - České dráhy vlastní 2 lokomotivy řady 263 (dříve S 499.2). Jedná se o stroje vyrobené v 80. letech minulého století. 263 001 se přezdívá "Máša", druhé této lokomotivě u ČD se pak říká "Dáša". Lokomotivy jsou ve stavu DKV Brno, PJ Maloměřice. Lokomotivy řady 263 zajišťují v Jihomoravském kraji vozbu osobních vlaků na trati linky S3 (příp. S2) IDS JMK a posilují tak své kolegyně řady 242 (případně 230).

V loňském roce (květen) postihl požár ve strojovně lokomotivu 263 002. Lokomotiva stála až do konce roku 2006 ve svém depu v Maloměřicích, poté byla předána k opravě do Přerova. Cílem je vozidlo opět uvést do provozního stavu, vrátit do Brna by se mělo v červnu letošního roku. Lokomotiva "Máša" je asi měsíc neprovozní a čeká rovněž na nový trakční motor.

Lokomotivy řady 263 by měly nadále zůstat "dvěstěšedesáttrojkami", k přestavbě na řadu 361 by dojít nemělo. V opačném případě by Brno přišlo o své dvě unikátní lokomotivy - Mášu a Dášu.

zdroj: vlastní pozorování


RIS Poslat mail autorovi | 25.4.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel happy 
26.04.2007 (10:47)  
Ono 163 + něco = 363, ale 263 je než 163/363.Pro modernizaci na 361 nejsou vhodné z důvodu konstrukce skříně,které jsou zcela odlišné od 363.I když na venek to vypadá stejně.Takže není pravda,že 263 je osekaná o ss systém 363!!!163 ano,ale 263 ne.Takže vizuální stránka je věc jedna a zbytek je věc druhá...Takže nevím,proč sem se nechal zviklat ;)teď sem to hodnou chvíli hledal. :)
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
26.04.2007 (10:30)  
Flexo: Čtenáře, kteří si nepřečtou nadpis, nereflektují obsah a jenom vlezou do článku za účelem hledání chyb a kafrání, mám nejradši.
26.04.2007 (10:29)  
Venca Motyka: Mohl bys odkázat s odkazem ? :) Znám jenom informace z webů jako atlas lokomotiv apod. Podle nich je 263 od 363 více odlišná(263 má antismyk zvlášť pro každou hnanou náprau) než 163 od 363 (tam toho sice chybí víc, ale co tam zůstalo je stejné). Pokud bys měl podrobnější, ale pro poučeného laika stále pochopitelné informace, tak se nestyď a poděl se.
Flexo Proč čteš želpage, když tě nezajímají loko ?
Voĺoďa Lenin Možná to nepřesné je, ale čtenář želpage znalý poměrů u ČD si snadno domyslí.
A nevíte někdo jestli to budou měnit za ten stejnej trakční motor AL 4562 FiR, nebo se tam dává nějaká modernější náhrada ?
registrovaný uživatel happy 
26.04.2007 (10:26)  
ad Voloďa: a že takto v tom slovíčkaření třeba neusměrňuješ Ondrůje,který občas mele solidní nepřesnosti....
registrovaný uživatel NolthA  mail  
26.04.2007 (9:37)  
Jiří z Adamova:
no ono pozorovat obsazenost vlaku na trati 250 v Židenicích nebo na hlaváku není tak uplně fér ... zkuste se někdy podívat do KrPole kolik lidí tam vyleze .... to se potom ráno dá v tom vlaku i sednout :-)))
registrovaný uživatel zaza 
26.04.2007 (9:27)  
A ja si rikal ze sem holky dlouho nevidel...snad se nam vrati,ne ze by to bylo neco extra ale urcita raritka to je dle meho nazoru...
26.04.2007 (9:12)  
RIS: to není slovíčkaření. Tím poněkud nevybíravím způsobem jsem se snažil upozornit na nepřesnou formulaci.

Tohle není diskuzní fórum, zpráva narozdíl od dizkuzního příspěvku musí být přesná a bezchybná. Domněnky získané nějakým pozorováním vydávané za zprávy pak mohou uvést v omyl stovky věci neznalých čtenářů, proto to příkré odsouzení. Souhlasím s Flexem.
registrovaný uživatel RIS  mail  
26.04.2007 (8:45)  
Ta věta, že posilují lokomotivy 242 a 230 neznamená, že 263 zapřáhnou před onu lokomotivu.Tak prosím neslovíčkařme.Díky.
registrovaný uživatel happy 
26.04.2007 (8:39)  
ad RIS : osud těchto lokomotiv mě zajímá,neboť jejich prvotní působiště bylo v Jihlavě a to na trati do Brodu Havlíčkova.Takže jde o okruh nejen mého zájmu ;).
registrovaný uživatel happy 
26.04.2007 (8:37)  
ad Frantisek Rokyta:Nebudu reagovat ale odkážu vás na server K-report,kde se na toto téma vedly diskuze.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko