Brno - Dne 23.4.2007 se vrátil z opravy, kterou provedla firma Pars, „panťák“ tvořený vozy 560 025 + 060 037 + 060 038 + 060 039 + 060 040 + 560 026. Jednotka má svůj domov v DKV Brno, PJ Horní Heršpice. Při opravě bylo provedeno dosazení IGCT tyristorů a pomocných pohonů, opravena ventilace trakčních motorů, zajištěna obměna některých elektrických obvodů, původní dva pístové kompresory byly nahrazeny jedním šroubovým a proběhla renovace interiéru (textilní potah sedaček a úprava osvětlení).
Souprava 560 025 - 560 026 je v pořadí již pátá, která prošla výše uvedenými úpravami. Před ní se jednalo o jednotky 560 007 - 560 008 (2003 - 2004), 560 023 - 560 024 (2004), 560 021 - 560 022 (2005) a 560 003 - 560 004 (2006). S největší pravděpodobností budou tyto rekonstrukce nadále pokračovat, neboť na nové jednotky pro střídavý provoz není prozatím dostatek financí. Tato oprava by měla prodloužit životnost jednotky o dalších 15 - 20 let.
zdroj: vlastní pozorování v DKV Brno
1.výměna sedaček za užší.Třeba alá x43 apod.
2.výměna oken buď za polospoušťáky či lépe za plné-klimatizace.
3.Zlidštit interier a toalety
4.lepší mezivozové dveře,nejlépe dvoukřídlé s náhonem
5.vstupní dveře na tlačítka
6.dodělat nějaké řidičíky,jako vratné soupravy hnané lokomotivou.Při velkých objemech cestujících se nebráním tomuto uspořádání ;)
Jelikož poláci rekonstruovali také vozy a za rozumnou cenu,tak tady bychom se mohli vejít do relace 7 mil za vůz.
Bdmtee je fakt katastrofa, bohužel však tvoří (a zřejmě bude tvořit nadále) největší část osobních vlaků elektrické trakce na území JMK.
Já sám bych buď sáhl po rekonstrukci, nebo vytahal podvozky a sešrotoval, mj jsou to nemocniční vozy, nikdo nepočítal, že budou tvořit většinu os na JM.A dráhy se druhou sérii snažili zrušit, bihužel- nepovedlo se.
Kdyby vozy měly jiné uspořádání interiéru a lepší větrání, tak by to byly nejpohodlnější vozy, protože ten podvozek, to je úplně super, ani necítím, že jedu, pokud teda nesedím jak sardinka mezi dalšími 3 lidmi.
Kdyz uz nic jineho, tak to ma aspon kapacitne vyreseny nastup a vystup...
IGCT je takový hybrid. V podstatě to má tranzistorovou řídící část a tyristorovou výkonovou část. Jistá analogie je s IGBT, te se z pohledu řízení chová jako unipolární tranzistor a z pohledu výkonové části se chová jako bipolární tranzistor. IGCT je něco podobného.
Jinak k reko je něco ještě tady.
http://www.rozhlas.cz/leonardo/technologie/_zprava/238255
A pochopil jsem to tak, že motory zůstaly původní. Je to tak?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.