..: Další jednotka 560 po opravě :..

Řada 560Brno - Dne 23.4.2007 se vrátil z opravy, kterou provedla firma Pars, „panťák“ tvořený vozy 560 025 + 060 037 + 060 038 + 060 039 + 060 040 + 560 026. Jednotka má svůj domov v DKV Brno, PJ Horní Heršpice. Při opravě bylo provedeno dosazení IGCT tyristorů a pomocných pohonů, opravena ventilace trakčních motorů, zajištěna obměna některých elektrických obvodů, původní dva pístové kompresory byly nahrazeny jedním šroubovým a proběhla renovace interiéru (textilní potah sedaček a úprava osvětlení).

Souprava 560 025 - 560 026 je v pořadí již pátá, která prošla výše uvedenými úpravami. Před ní se jednalo o jednotky 560 007 - 560 008 (2003 - 2004), 560 023 - 560 024 (2004), 560 021 - 560 022 (2005) a 560 003 - 560 004 (2006). S největší pravděpodobností budou tyto rekonstrukce nadále pokračovat, neboť na nové jednotky pro střídavý provoz není prozatím dostatek financí. Tato oprava by měla prodloužit životnost jednotky o dalších 15 - 20 let.

zdroj: vlastní pozorování v DKV Brno


RIS Poslat mail autorovi | 24.4.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel happy 
25.04.2007 (18:29)  
likvidovat Bdmtee mně připadá jako holý nesmysl.Vždyť se řadí spíše k těm mladším vozům.Takže jsem jednoznačně pro rekonstrukci.
1.výměna sedaček za užší.Třeba alá x43 apod.
2.výměna oken buď za polospoušťáky či lépe za plné-klimatizace.
3.Zlidštit interier a toalety
4.lepší mezivozové dveře,nejlépe dvoukřídlé s náhonem
5.vstupní dveře na tlačítka
6.dodělat nějaké řidičíky,jako vratné soupravy hnané lokomotivou.Při velkých objemech cestujících se nebráním tomuto uspořádání ;)
Jelikož poláci rekonstruovali také vozy a za rozumnou cenu,tak tady bychom se mohli vejít do relace 7 mil za vůz.
registrovaný uživatel RIS  mail  
25.04.2007 (16:59)  
No, Bdmtee by chtělo rekovat za pomocí jiných sedaček (třeba ala 854) a udělat více místa na nohy, dále použít stahovací okna... .

Bdmtee je fakt katastrofa, bohužel však tvoří (a zřejmě bude tvořit nadále) největší část osobních vlaků elektrické trakce na území JMK.

Já sám bych buď sáhl po rekonstrukci, nebo vytahal podvozky a sešrotoval, mj jsou to nemocniční vozy, nikdo nepočítal, že budou tvořit většinu os na JM.A dráhy se druhou sérii snažili zrušit, bihužel- nepovedlo se.

Kdyby vozy měly jiné uspořádání interiéru a lepší větrání, tak by to byly nejpohodlnější vozy, protože ten podvozek, to je úplně super, ani necítím, že jedu, pokud teda nesedím jak sardinka mezi dalšími 3 lidmi.
25.04.2007 (16:18)  
No po zkusenostech s Bp, ktere jezdivaly jako Os na 171 rikam zlate, zlate Bdmtee...

Kdyz uz nic jineho, tak to ma aspon kapacitne vyreseny nastup a vystup...
25.04.2007 (16:09)  
Tak abyste věděli, tak Bdmtee je na železnici největší postrach. Nejhorší je to (asi) v Brně, nasazují je na 250, 260, 340, 240 i 244. Válka kolen je velmi slabé slovo, ne jedné "čtyřce" sedí pouzí dva lidé v mnohem menším pohodlí než čtyři v 560. Ty sedačky jsou od sebe vzdáleny (odhadem) 40cm. Také jsou pro dva lidi velmi úzké. Je to opravdu trápení. Další problém je s okny - nedají se otevřít, jsou to jen "ventilačky". Klima tam není a v létě je to smrt! Bdmtee je ještě mnohem horší než autobus, většinou tam ani neteče voda. Odhlédnu-li od těch neotevíracích oken, je cestování v nich snesitelné pouze při obsazení 1 člověk na čtyřsedadlo. Jinak hnus, v takové situaci je cestujícímu kvalitní podvozek opravdu ukradený. Zlaté 560, tak se sedí velmi příjemně.
25.04.2007 (15:26)  
no ten nater se my moc neliby ty modré jsou hezči
25.04.2007 (12:26)  
thomas:
IGCT je takový hybrid. V podstatě to má tranzistorovou řídící část a tyristorovou výkonovou část. Jistá analogie je s IGBT, te se z pohledu řízení chová jako unipolární tranzistor a z pohledu výkonové části se chová jako bipolární tranzistor. IGCT je něco podobného.
Jinak k reko je něco ještě tady.
http://www.rozhlas.cz/leonardo/technologie/_zprava/238255
A pochopil jsem to tak, že motory zůstaly původní. Je to tak?
25.04.2007 (11:24)  
Porad se mluví jen o 571.. Kdyz uz neco jako nahradu za 560 udelat tak rovnou 671. Ten vůz Bdmpee lze casto zahlednout na rychlicich 67x/68x do Prahy, jak uz tu bylo uvedeno.
25.04.2007 (10:13)  
Když už se hrabali ve střevech, zlepšily se jízdní vlastnosti (zrychlení)? Na 260 jsou docela brzdou, souprava s Bdmtee je na úseku Letovice-Skalice až o 3 min rychlejší)
25.04.2007 (10:01)  
Já se jim na to vyprdnu takový reko.Mě je jedno jestli koženka nebo potah.Souhlas koženka je lepší na údržbu.Tam jde o to vyměnit brzdy ty co dělaj rámus ty špalíky na aspon kotoučovky.
registrovaný uživatel vasekpetr1  mail  
25.04.2007 (9:51)  
Ovšem na fotce je "šedý vlk - 027-028" - zase ilustrační foto. Jinak panťákům přeju ještě hóódně najetých kilometrů a klukům z haly údržby v Heršpicích pohodu při práci a co nejméně závad a dětských nemocí.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko