..: Další jednotka 560 po opravě :..

Řada 560Brno - Dne 23.4.2007 se vrátil z opravy, kterou provedla firma Pars, „panťák“ tvořený vozy 560 025 + 060 037 + 060 038 + 060 039 + 060 040 + 560 026. Jednotka má svůj domov v DKV Brno, PJ Horní Heršpice. Při opravě bylo provedeno dosazení IGCT tyristorů a pomocných pohonů, opravena ventilace trakčních motorů, zajištěna obměna některých elektrických obvodů, původní dva pístové kompresory byly nahrazeny jedním šroubovým a proběhla renovace interiéru (textilní potah sedaček a úprava osvětlení).

Souprava 560 025 - 560 026 je v pořadí již pátá, která prošla výše uvedenými úpravami. Před ní se jednalo o jednotky 560 007 - 560 008 (2003 - 2004), 560 023 - 560 024 (2004), 560 021 - 560 022 (2005) a 560 003 - 560 004 (2006). S největší pravděpodobností budou tyto rekonstrukce nadále pokračovat, neboť na nové jednotky pro střídavý provoz není prozatím dostatek financí. Tato oprava by měla prodloužit životnost jednotky o dalších 15 - 20 let.

zdroj: vlastní pozorování v DKV Brno


RIS Poslat mail autorovi | 24.4.2007 (22:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
27.04.2007 (18:41)  
26.04.2007 (14:12)  
Zrekonstruovat bych chtěl hlavně A,B u Bpee mi vadí že jsou oprýskaný ve vnitř ,sedadla tvrdá . Hlavně jsou všude tak malý záchody že se v nich člověk sotva otočí.nebo také sedadla pro 4 osoby to je děs se koukat tomu druhýmu do pusy když něco jí !!!!
26.04.2007 (10:57)  
Ty Bp podle mě maj blokování i centrál ty vrata co maj oranžovou barvu toto maj,jsem psal že když to jede na R tak je to zpomaluje,takže rekonstruovat.Jo ty Bmto by chtěly taky rekostrukci přeci jen šrotovat tohle by byl luxus a ten si dovolit nemůžem.Taky ty Bdmtee a novější A a B,+ Bdt ty se na R taky nehoděj maj jenom 120 a tak starý nejsou.Hlavně vyházet ty Bpee,Apee to jsou hnusy a nedá se v tom dejchat opět nejdou otevřít okna.Jo doplnit klimu do Bee 140/160-všechny jo a Beer s klimou a podvozky znova nový.
Já bych dělal vozy nový jen s klimou a stahovacími okny zárověn,nevim proč kde je klima nejde otevřít okno.To je přeci blbost cestující že chce koukat ven a mít luft i za cenu vyšší teploty
25.04.2007 (22:20)  
Osobně mám radši Bdmtee než žabotlam, čili 451, úplně nejhorší jsou ty reko s malinkými vyklápěcími okénky, v létě je v nich vedro na chcípnutí a v zimě to večer pořád zhasíná světlo, a naklepávačka jak v šejkru je to pořád.Kdežto když je Bdmtee prázdný, tak se v něm aspoň dobře a měkce sedí :-)
Ale co je nehorší je městský HGK značky Irisbus, je to zřejmě prototyp určený na klimu, jenže u nás to jezdí bez klimy, ale zato bez větrání, takže v létě jak ve skleníku, jsou tam jen takové malinké vyklápěčky, ještě menší než v žabotlamu a navíc jen na každém druhém okně! Vím, že jsem na železničním serveru, taky nejradši cestuji vlakem, ale bohužel většinou se člověk musí na nádraží nějakým HGK dostat, koleje nevedou všude...
Registered user RIS  mail  
25.04.2007 (21:45)  
Stará paní: to mě napadlo také (s těmi okny), ale u Regionovy se také zrovna netrefili... (nebo se pletu ?)
25.04.2007 (19:57)  
Ad Bdmtee:
Těch vylepšení by se tam samozřejmě dalo udělat hodně, ale nedostatek místa a neřešené větrání jsou ty zásadní. A myslím, že nebude snadné interiér vyřešit, protože i okna jsou užší, takže více prostoru by znamenalo, že "čtyřky" nebudou kopírovat okna. Není ale pravda (!!!), že to nejezdí plné. V IDS JMK (především tratě 250 a 260) to jezdí nehorázně narvané i mimo špičku, ve špičce lidi doslova vytékají těmi nemožnými okny ven. Bývá to tam jako v trolejbuse ve tři odpoledne, vůbec ty lidi, co tím dojíždějí denně, nechápu, že neudělají nějakou revoluci. Ale i v tom největším nátřesku bývají v Bdmtee na "čtyřkách" většinoíu jen dva nebo tři lidé - je lepší stát v prostoru pro kola na jedné noze, než se na někoho rvát na sedačce. Takže: ostatní zlepšováky by také byly príma, ale to větrání a místo je opravdu velmi havarijní a mělo by se řešit ihned. I když nevím jak - jen výměna oken za stahovací bude velmi drahá a přešoupat tam ty židle bude dost oříšek. Řešení těch "nových" Bdmtee (na rychlících Brno - Praha), tedy "kino" (židle za sebou), asi není u IDS použitelné (ale viděl jsem to jen z perónu).
Registered user happy 
25.04.2007 (19:44)  
co se týče Bp,tak si myslím,že těch 160 není problém.Jen to chce nějaké úpravy jako blokování dveří apod. a může se vyrazit na koridor.Bp jsou opět mladé vozy,i když podstatně hlučnější než Bdmtee.Takže Bp bych nechal v reko na R
1.face lift interieru a jeho odhlučnění
2.mezivozové dveře na tlačítko-teď je to tak akorát posilovna a skříplá důchodkyně nemá šanci
3.WC
4.Předsuvné nástupní dveře
5.vylepšit topení
Opět bychom se vešli dle mého soudu do 7 mil za vůz.
Jinak rekonstruovat by se daly některá mladší Bt (Bdt) a mladší mutace vozů B.Jinak bych se nebránil (uvítal bych) rekonstrukce vozů Bmto,i když nejde o žádné mladíky.Zbytek bych šrotnul a nahradil novými vozy či jednotkami.Ale momentálně mně asi nejméně leží v žaludku Bp,resp.jakž takž splňují nároky...
25.04.2007 (19:29)  
Kubala mluvčí a hned zpráva o pantákách na ČRO.
To větrání je blbý na druhou stranu furt lepší než v 810 a bix.Jinak pro mě je důležitý ty podvozky a hlavně klid než ten rámus v pantáku.Tam se pomalu nemůžu ani bavit s lidma.
Mě se lépe sedí v tý pomstě Bdmtee páč to má měkký sedačky.No a co jsem zažil tak vono to tak narvaný většinou nejede jako že všude po 4,když sedí na tý 4 dva tak to jde.Vítěz je tak Bdmtee.
Jo reko by se hodilo.Kdyby se z toho udělali Bp na 160 tak gut a ty Bp bych zvýšil po modernizaci rychlost.Já bych modernizoval něco okolo do stáří 20 let.
Registered user Qaws 
25.04.2007 (18:57)  
Bdmtee nemám rád hlavně kvůli tomu větrání a nemístu na nohy. Ale zase na druhou stranu jsou ty sedačky aspoň pěkně měkké =))
25.04.2007 (18:35)  
Kazde ma sva pro a proti. Bdmtee super podvozky, pantak vic mista. Saouhlasim s happy, Bdmtee jsou moc mlade. Likvidace tak dobrych podvozku nema smysl. Vycistit, vymenit sedacky, dvere pretrpime(zbytecne vyhazovani penez), a okna. Klimatizace je zbytecna do vozu na primestskou dopravu ( i kdyz kdyby nebylo co s penezma..., no ale to radsi at tu klimu montuji do RIC vozu...)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko