Brno - Jihomoravští fandové železnice a motorových vozů 854 si jistě v poslední době mohli přijít na své. Konalo se totiž hned několik zkušebních provozů. Zkoušena byla například varianta 854 209 + 054 303 + 054 248 + 954 003 + 054 286 + 854 203, která jela z Brna hl. n. do Zastávky u Brna. U vozu se hodnotilo chování soupravy v terénu a komfort, který souprava nabídne cestujícímu.
Druhý den vyjela souprava ve složení 742 + 4x vůz Bmx (050) a na konci vlaku byl řazen vůz 854 206-0. To se odehrávalo opět na trati linky S4, která vede z Brna do Náměště nad Oslavou, resp. do Kralic nad Oslavou. Výsledky zkoušení dokázaly, že 854 je silný kůň, který utáhne několik vozů v náročném terénu, bez snížení komfortu pro cestující.
zdroj: vlastní pozorování
I já je mám rád,protože díky dost častejm neschoponostem u týdle řady člověk může potkat Bardotku na R z Prahy skoro deně a to já můžu.:-)
To byla jízda, celou dobu to děsně řvalo, škrčelo a skřípalo.
Co s tím doopravdy bylo, netuším. Ale do protokolu se to zapsalo jako závada bezpečnostního šoupátka na hnacím vozidle.
ja sam jsem byl jako u vytrzeni, kdyz v prostredni lipce dorazila misto nejake usrane 810 prave 854 (duvod: mezi Sneznikem pendluje asi 2x jako osobak na mistni frekvenci). jel jsem 854 poprve a asi takhle nejak si "jako substrat" predstavuju vlak...
Venca Buran: To je vtipný, už jsi někdy viděl 854 jet 120 km/h, byť třeba bez vlečňáku? Tou stovkou to na tratích 020, 040 a 070 snad i jezdí, ale 120 pokud vím může z výkonů obsazovaných těmito stroji jet jen R 1460 mezi Poříčany a Prahou, a ten tam ani tou stovkou nejede. Ano zapomněl jsem na nové zajždění z Děčína do Ústí a na Sněžníku z Pardubic do Chocně, o rychlosti 854 v těchto úsecích nemám informace. A co znamená "jako substrát nejlepší reko"?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.