..: Zkoušky různého řazení motorových vozů 854 v okolí Brna :..

854Brno - Jihomoravští fandové železnice a motorových vozů 854 si jistě v poslední době mohli přijít na své. Konalo se totiž hned několik zkušebních provozů. Zkoušena byla například varianta 854 209 + 054 303 + 054 248 + 954 003 + 054 286 + 854 203, která jela z Brna hl. n. do Zastávky u Brna. U vozu se hodnotilo chování soupravy v terénu a komfort, který souprava nabídne cestujícímu.

Druhý den vyjela souprava ve složení 742 + 4x vůz Bmx (050) a na konci vlaku byl řazen vůz 854 206-0. To se odehrávalo opět na trati linky S4, která vede z Brna do Náměště nad Oslavou, resp. do Kralic nad Oslavou. Výsledky zkoušení dokázaly, že 854 je silný kůň, který utáhne několik vozů v náročném terénu, bez snížení komfortu pro cestující.

zdroj: vlastní pozorování


RIS Poslat mail autorovi | 21.4.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
22.04.2007 (8:24)  
Když loni jezdila 854+3*Btn na R832 tak to byla mezi Dejvicema a Veleslavínem strašnej lenoch. Cestující v hydře skoro ohluchli a vlak se musel několikrát zastavit a znova rozject.Ale v 854 chybu nehledám.
registrovaný uživatel Dery 
22.04.2007 (7:51)  
TOMT: píše se denně, a ne jak ty deně.
registrovaný uživatel TOMT  mail  
22.04.2007 (7:49)  
854 je nejlepší vozidlo ČD pro nezávislou trakci
I já je mám rád,protože díky dost častejm neschoponostem u týdle řady člověk může potkat Bardotku na R z Prahy skoro deně a to já můžu.:-)
registrovaný uživatel Qaws 
22.04.2007 (1:38)  
To je veselé. Před necelou hoďkou jsem přijel z Brna ve složení 854+Bmx+Bmx. Zbývaly nám asi 3 minutky do příjezdu do Třebíče a najednou prudké brždění. Provodčí obíhá celej vlak v domění, že šlo o záchranku, ale plomby byly netknuté. Asi 20 min to dával fíra dohromady, až se nám asi na 4. pokus podařilo rozjet.
To byla jízda, celou dobu to děsně řvalo, škrčelo a skřípalo.
Co s tím doopravdy bylo, netuším. Ale do protokolu se to zapsalo jako závada bezpečnostního šoupátka na hnacím vozidle.
22.04.2007 (1:35)  
Twix: Mezi DC a UL je po velkou část trasy přes 100.
22.04.2007 (1:34)  
854 je nejlepší vozidlo ČD pro nezávislou trakci. Má svý kouzlo a při tom dobrý jízdní vlastnosti. Kam se hrabe regiošuk.
22.04.2007 (0:59)  
Seath:ano tak jsem to myslel,přesně tak.Pochopil dík
22.04.2007 (0:38)  
"jako substrát nejlepší reko" znamena, ze je to z pohledu cestujiciho nejkomfortnejsi rekonstrukce.

ja sam jsem byl jako u vytrzeni, kdyz v prostredni lipce dorazila misto nejake usrane 810 prave 854 (duvod: mezi Sneznikem pendluje asi 2x jako osobak na mistni frekvenci). jel jsem 854 poprve a asi takhle nejak si "jako substrat" predstavuju vlak...
21.04.2007 (23:15)  
Stehrob: A odkud je mají do Brna přidat? Vždyť vy v tom Brně máte už skoro všechny řady motorových vozů :-) Příští rok mají údajně opět jezdit na R Plzeň - Most, s řídicími vozy řady 954 s oddílem 1.třídy. Letos je sundali z Os na trati 040, třeba teď zmizí i z 041.
Venca Buran: To je vtipný, už jsi někdy viděl 854 jet 120 km/h, byť třeba bez vlečňáku? Tou stovkou to na tratích 020, 040 a 070 snad i jezdí, ale 120 pokud vím může z výkonů obsazovaných těmito stroji jet jen R 1460 mezi Poříčany a Prahou, a ten tam ani tou stovkou nejede. Ano zapomněl jsem na nové zajždění z Děčína do Ústí a na Sněžníku z Pardubic do Chocně, o rychlosti 854 v těchto úsecích nemám informace. A co znamená "jako substrát nejlepší reko"?
dopisovatel nebo člen ŽP Jakuza  mail  
21.04.2007 (23:10)  
silný může být, ale jakou má výdrž.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko