Brno - Jihomoravští fandové železnice a motorových vozů 854 si jistě v poslední době mohli přijít na své. Konalo se totiž hned několik zkušebních provozů. Zkoušena byla například varianta 854 209 + 054 303 + 054 248 + 954 003 + 054 286 + 854 203, která jela z Brna hl. n. do Zastávky u Brna. U vozu se hodnotilo chování soupravy v terénu a komfort, který souprava nabídne cestujícímu.
Druhý den vyjela souprava ve složení 742 + 4x vůz Bmx (050) a na konci vlaku byl řazen vůz 854 206-0. To se odehrávalo opět na trati linky S4, která vede z Brna do Náměště nad Oslavou, resp. do Kralic nad Oslavou. Výsledky zkoušení dokázaly, že 854 je silný kůň, který utáhne několik vozů v náročném terénu, bez snížení komfortu pro cestující.
zdroj: vlastní pozorování
No nejsem si jistý, jestli dostávají autobusové společnosti příspěvek ve výši 100%. Spíš si to zahrnují do své ceny, což ČD nedělají..
Cena Desira taky neni 80 mega, zalezi na vybave a objemu dodavky, je vyrazne nizsi.
Zde nebo na k-reportu nekdo srovnaval ceny 471 a SBB s-bahnu ze SKV a rozdily zas tak zavratne nebyly, pokud vubec nejake byly...
To samé platí v případě řady 380- proč vyvíjet novou řadu, když na stejné konstrukci jsou dělané vozy v zahraničí a jsou osvědčené? Jsou české výrobky levnější? Jsou. Ale zahraniční jsou osvědčené.Navíc řada 380 je dělána na již několik let staré konstrukci, tak nevím, proč její obdobu nekoupit ze zahraničí...
Ve vagonce dělaj přeci novou generaci 843.Souhlas se Seatem.
Zauvažujme ju ty regiošuky,když 814+914 vyjde na 20 mega,na kolik vyjde asi 814+014+814 no teda asi okolo 40 mega.A to Desiro,novou 843 či neco jiného na 80 mega,když by stát dal příspěvek-stejný jako busům,tak jsme na=0 pro ČD,nevím proč nekupujou nový když na tom neušetřej a po příspěvku to vyjde na stejno.Já bych bejt těma krajma toto si uvedomit což nikdo nechce tak bych ty 814 vyhnal odkud přišli.814 max.lokálky.
To má být pravda 954 s 1.třídou???zatim co jsem viděl maj jen druhou.
Proc se nemuze objednat inovovana serie 843? Stala by o tolik vic?
Jinak obecne nevim co na 854 tak vidite. U osobnich vlaku ji vitam, u rychliku bych ocekaval vic. Nove jsou 854 nasazeny na R Liberec - Usti zapad diky zrusenym primym vlakum Liberec - Cheb, ktery jezdily v klasice. Protoze sem drive cestoval v 1.tride, tak komfort v 854 marne hledam, navic je tam temer vzdy pretopeno - jde vubec regulovat vytapeni? Jsem zvedav na 1.tridu u 954.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.