..: Zkoušky různého řazení motorových vozů 854 v okolí Brna :..

854Brno - Jihomoravští fandové železnice a motorových vozů 854 si jistě v poslední době mohli přijít na své. Konalo se totiž hned několik zkušebních provozů. Zkoušena byla například varianta 854 209 + 054 303 + 054 248 + 954 003 + 054 286 + 854 203, která jela z Brna hl. n. do Zastávky u Brna. U vozu se hodnotilo chování soupravy v terénu a komfort, který souprava nabídne cestujícímu.

Druhý den vyjela souprava ve složení 742 + 4x vůz Bmx (050) a na konci vlaku byl řazen vůz 854 206-0. To se odehrávalo opět na trati linky S4, která vede z Brna do Náměště nad Oslavou, resp. do Kralic nad Oslavou. Výsledky zkoušení dokázaly, že 854 je silný kůň, který utáhne několik vozů v náročném terénu, bez snížení komfortu pro cestující.

zdroj: vlastní pozorování


RIS Poslat mail autorovi | 21.4.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
23.04.2007 (12:45)  
V Burgán:
No nejsem si jistý, jestli dostávají autobusové společnosti příspěvek ve výši 100%. Spíš si to zahrnují do své ceny, což ČD nedělají..
23.04.2007 (11:26)  
To, ze ceske vyrobky jsou levnejsi, neni podle mne zdaleka jiste, spis je to vyjimka.

Cena Desira taky neni 80 mega, zalezi na vybave a objemu dodavky, je vyrazne nizsi.

Zde nebo na k-reportu nekdo srovnaval ceny 471 a SBB s-bahnu ze SKV a rozdily zas tak zavratne nebyly, pokud vubec nejake byly...
registrovaný uživatel RIS  mail  
23.04.2007 (11:16)  
Venca Burgán: ano, já si také myslím, že je lepší koupit třeba i zahraniční osvědčené vozidlo, než nějakou Regionovu.S Regionovou nebyly pomalu ani zkušenosti a už byla smlouva na sériová vozidla... .

To samé platí v případě řady 380- proč vyvíjet novou řadu, když na stejné konstrukci jsou dělané vozy v zahraničí a jsou osvědčené? Jsou české výrobky levnější? Jsou. Ale zahraniční jsou osvědčené.Navíc řada 380 je dělána na již několik let staré konstrukci, tak nevím, proč její obdobu nekoupit ze zahraničí...
23.04.2007 (11:01)  
asav:já psal že 854 maj problém to na těch 120 dosáhnout což další komenty tady potvrdily.O tom kde to tak může jezdit jsem nic nepsal.
Ve vagonce dělaj přeci novou generaci 843.Souhlas se Seatem.
Zauvažujme ju ty regiošuky,když 814+914 vyjde na 20 mega,na kolik vyjde asi 814+014+814 no teda asi okolo 40 mega.A to Desiro,novou 843 či neco jiného na 80 mega,když by stát dal příspěvek-stejný jako busům,tak jsme na=0 pro ČD,nevím proč nekupujou nový když na tom neušetřej a po příspěvku to vyjde na stejno.Já bych bejt těma krajma toto si uvedomit což nikdo nechce tak bych ty 814 vyhnal odkud přišli.814 max.lokálky.
To má být pravda 954 s 1.třídou???zatim co jsem viděl maj jen druhou.
23.04.2007 (8:01)  
Pro asava.Přetopeno tam být nemůže.Protože topení se vypiná po dosažení 22 stupnu.
22.04.2007 (23:21)  
Nahrazovat 850 regiosukem je docela zverstvo. 850 je jina kategorie, navic navrzena jiste velkorysejsim zpusobem (a bliz k lepsim casum cs. strojirenstvi) nez ultra-lowcost 810.

Proc se nemuze objednat inovovana serie 843? Stala by o tolik vic?
registrovaný uživatel asav 
22.04.2007 (23:02)  
Venca Buran: Mezi Decinem a Ustim n.L. je misty 130.

Jinak obecne nevim co na 854 tak vidite. U osobnich vlaku ji vitam, u rychliku bych ocekaval vic. Nove jsou 854 nasazeny na R Liberec - Usti zapad diky zrusenym primym vlakum Liberec - Cheb, ktery jezdily v klasice. Protoze sem drive cestoval v 1.tride, tak komfort v 854 marne hledam, navic je tam temer vzdy pretopeno - jde vubec regulovat vytapeni? Jsem zvedav na 1.tridu u 954.
22.04.2007 (20:55)  
Pro Vavřince.Já jsem myslel ,že u 854 probíhá řazení v závislosti na % výkonu(jako že čím vyšší výkon ,tím vyšší rychlost pro změnu měničů).
22.04.2007 (19:57)  
Jo a s tou spotřebou těžko říct , protože 843 je dvoumotorák LIAZ (tam můžeš teoreticky občas jeden z nich šetřit a konstrukčně by mělo být jedno jaký) a 854 má jeden výkonný motor dvanáctiválec CATTERPILLAR a tam se při rekonstrukci dosahlo hlavně úspor paliva na volnoběžných otáčkách a značného zvýšení spolehlivosti spalovacího motoru. Ale skusím se zeptat odborníků a lidí co s 843 jezdí jak to s nima opravdu je.
registrovaný uživatel @ld@  mail  
22.04.2007 (19:47)  
jo jasně,já myslel to jen tak ze srandy,že náhrada 850+Bmx je regionovou v některých případech pochybný krok.Na tu obnovu sem taky zvědav.Pokud to bude opravdu viditelné,ne žádné oplyšování jak říkáš(i když i něco je lepší než nic)bude to dobré omladění.Přece např.850 tu straší hezkých pár desítek let.Desira určitě ne,podle mého názoru,přece ty regionovi jsou levnější a peníze tady hrají důležitou roli.V ty 675 taky doufám,uvidíme jak se to podaří v Litvě s něma.A ty x44 je skvělý projekt,ale při stavu financí.S tou modernizací by nebylo od věci koupit nové vagony typu Bt atd.mají už něco za sebou.Ale jak říkáš uvidí se :) já věřím v dobré zítřky
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko