..: Vlečka do závodu Mattoni v Kyselce bude možná zprovozněna :..

Ilustrační obrázekKarlovy Vary - Jak informoval Karlovarský kraj ve svých dubnových Hejtmanských listech, Mattoni pravděpodobně obnoví provoz na vlečce z Vojkovic nad Ohří do svého závodu v Kyselce. Původně společnost Karlovarské minerální vody Mattoni uvažovala o přenechání vlečky kraji pro účely zřízení cyklistické stezky.

Vlečku odstavenou po roce 1990 chtěl kraj v rámci budování hlavní páteřní cyklistické trasy regionem využít hlavně kvůli složitému terénu v oblasti mezi Kyselkou a Vojkovicemi. Producenti minerálek kdysi sami vlečku kraji nabízeli, pak ale z dalších jednání sešlo a dlouho se nic nedělo. Až před nedávnem kraj firma opět kontaktovala s tím, že nyní uvažuje o obnovení provozu na vlečce.

Karlovarský kraj iniciativu Karlovarských minerálních vod vítá. Pokud by se minerálky přepravovaly po kolejích, výrazně by klesl provoz kamionů na silnici mezi Karlovými Vary a Kyselkou. Obnova této komunikace přetěžované nákladními automobily si vyžádala v uplynulých 13 letech náklady přesahující 220 milionů korun. Podstatnou část hradil Karlovarský kraj s přispěním Evropské unie.

zdroj: Hejtmanské listy Karlovarského kraje


JRtrain Poslat mail autorovi | 8.4.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Karlovarský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
09.04.2007 (10:32)  
No vono obrovská firma to je, ale kolik se prodá těch Matonek,vid ty aušus vody za 4,5kč maj dneska hlavní pre.
No zde to leží na ČD,páč pokud má někdo zájem tak mu musím nabídnout nejvýhodnější nabídku.Pokud pokulhávám za silnicí tak mám špatnej tarif podmínky atd.Jinak jen at to otevřou a další je plno vleček nesmyslně nevyužívanej-zarostlejch.
Taková loko v nátěru Matony už není by byla krásná.No a Becherovka by pak taky mohla přidat at jezděj dlouhý expres vody.
Nakládka to jim nákladní pokladník má říct jak se to nakládá.
09.04.2007 (10:17)  
Frava: A soukromá firma daně neplatí?
09.04.2007 (10:00)  
Mattoni se železnicí vozila v omezené míře ještě v roce 1999/2000 a to do Nučic na vlečku logostické firmy Rhenus.Ale šlo o objem cca 1 - 4 vozy denně nebo taky týden nic.Problémů,ale bývalo moc zejména se nestíhala vykladka vozů,pak byli časté problémy s poškozením zásilky většinou z důvodu špatného naložení kdy došlo k posunu palet,případně k "naklonění" balíků které byli staženy jen folií což znamenalo ruční vykládání po balíku.Dokonce se po určitou dobu do vozů vkládali nárazomery,aby se odesílateli doložilo že nejde o problém při posunu s vozy,ale o špatnou nakládku.Nakonec počátkem roku 2000 došlo k návratu přeprav zpět na silnici.
registrovaný uživatel Frava  mail  
09.04.2007 (9:55)  
Nechápu, že obnovu silnice, kterou poničila soukromá firma musí platit daňový poplatník a vlastně tu firmu z daní podporujem. Myslím, že Mattoni je tak bohatá, že by to měla zaplatit ze svého.
08.04.2007 (23:16)  
Zajímavé, že by se jednalo o marektingovou kampaň obří firmy Mattoni, kterou by chtěla získat zákazníky na "zelené sliby"? Proč by to jinak měli dělat, když peníze do silnice "lije" kraj a unie? Nebo, že by si spočítali, že by je to po kolejích mohlo vyjít levněji? Ještě jedna možnost tu je, chtějí rozšířit výrobu nebo distribuci a po silnici už to nejsou schopni kapacitně přepravit. Jinak nakonec z toho budou "čouhat" zase jen nějaké peníze buď od kraje... nebo z unie, nebo z REKLAMY (ve prospěch marketingu a navýšení prodeje...) O takhle obrovské firmě nemá smysl si dělat jakékoli iluze, jde jen a jen o ZISK a navýšení TRŽEB... o přírodu nebo o lidi, kteří žijí u oné silnice jde "už" v poslední řadě...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko