..: Vlečka do závodu Mattoni v Kyselce bude možná zprovozněna :..

Ilustrační obrázekKarlovy Vary - Jak informoval Karlovarský kraj ve svých dubnových Hejtmanských listech, Mattoni pravděpodobně obnoví provoz na vlečce z Vojkovic nad Ohří do svého závodu v Kyselce. Původně společnost Karlovarské minerální vody Mattoni uvažovala o přenechání vlečky kraji pro účely zřízení cyklistické stezky.

Vlečku odstavenou po roce 1990 chtěl kraj v rámci budování hlavní páteřní cyklistické trasy regionem využít hlavně kvůli složitému terénu v oblasti mezi Kyselkou a Vojkovicemi. Producenti minerálek kdysi sami vlečku kraji nabízeli, pak ale z dalších jednání sešlo a dlouho se nic nedělo. Až před nedávnem kraj firma opět kontaktovala s tím, že nyní uvažuje o obnovení provozu na vlečce.

Karlovarský kraj iniciativu Karlovarských minerálních vod vítá. Pokud by se minerálky přepravovaly po kolejích, výrazně by klesl provoz kamionů na silnici mezi Karlovými Vary a Kyselkou. Obnova této komunikace přetěžované nákladními automobily si vyžádala v uplynulých 13 letech náklady přesahující 220 milionů korun. Podstatnou část hradil Karlovarský kraj s přispěním Evropské unie.

zdroj: Hejtmanské listy Karlovarského kraje


JRtrain Poslat mail autorovi | 8.4.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Karlovarský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.04.2007 (0:40)  
10 kg semtexu - Nábř. L. Svobody - vlaky jdou dál.
14.04.2007 (0:38)  
Než zkrachují silniční dopravci, dřív krachnou ČD.
registrovaný uživatel Theo 
13.04.2007 (9:58)  
Že by konečně po zavedení mýtného na dálnících začly krachovat spediční společnosti synů a přátel obchodních manažerů Českých drah.
11.04.2007 (11:59)  
Kdyby se zlepšily návaznosti vlaků vozících vozové zásilky, nebyly by ucelené vlaky pro provoz vlečky podmínkou. Když se někde čeká 12 hodin a jinde 24, není divu, že se uživí jen ucelené vlaky. A pak ty ceny...
10.04.2007 (17:27)  
Matonka by to mohla vozit na export v Česku ty aušus vody za 4,5kč ji rujnujou.S tím souvisí co jste tady hoši psali a to málo přepravených vozů s vodou,to jedině,že by začli stáčet aušus kojeneckou vodu z ohře za 2 kč a pak by z toho byly ucelenky a dalo se uvažovat o vlečce.Když to můžou chlastat ve Švýcarsku z jezera proč by to nešlo u nás z řeky???Ty vody z řeky by nemuseli ani dochucovat to jsou hotový minerální vody s příchutí citronů.
Kluci posunovači by to na ONJ vyžahli,další vůz fírové,vozáci,strojmistři a Budvar zkrachuje.Dvanácka by tam ani nedojela.Ikdyž je to s podivem páč ČD-státní a Budvar-státní a utrácej many soukromníkům.Chtělo by to domluvu,aspon by v putikách na nádraží by byl pořádnej škopek než ty patoky co všude maj.
registrovaný uživatel M 
10.04.2007 (17:23)  
No, v Brne je jedna prumyslova zona tesne vedle trate 250, druha tesne vedle 340. Ze by tam bujelo nejake kolejiste ale moc pocit nemam:-(
10.04.2007 (16:52)  
No, aspon co se kecu politiku tyce, tak snad by nejaka ta logisticka centra vyniknout mela, asi bz bylo nejlepsi u vsech velkych mest (prumyslovych). Nejlepe napred Plzen, Praha, Brno, Ostrava. Skoda, ze v Olomouci se v poslednich letech postavily tri sklady obchodnich retezcu, ale zadnej neni pobliz vlecky.
registrovaný uživatel M 
10.04.2007 (15:14)  
Frava - pokud zacnes podnikat a budes platit takove dane a mit zamestnanost jako Mattoni, tak mozna ano...
10.04.2007 (13:55)  
Čili přesně opačně, než by bylo logické (velké dálky po kolejích a místní už třeba po silnici, když nejsou vhodné koleje). Je to zajímavé, u nás se toto projevuje i v osobní dopravě - hustá síť dálkových autobusových linek vedených po dálnicích a konkurujících vlakům (a do zahraničí díky přepočtu cen výrazně), doplněná místními vlakovými spoji (většinou ČD) tam, kam už autobusové firmy nechtějí jezdit... A pak se nám zdá divný neuspokojivý výsledek hospodaření ;-).
registrovaný uživatel fpavel 
10.04.2007 (8:30)  
Kolem Prahy vznikají logistická centra napojená na železnici. Tady jde o to, vyvézt uceleným vlakem Mattonky z úzkého údolí Ohře, kde jsou špatné podmínky pro kamióny, do nějakého logistického centra, které má dobré silniční napojení, a odtud už to rozvážet po silnici.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko