..: Slavnostní křest „Kuřecí lokomotivy“ :..

Ilustrační obrázekPraha - Na pražském hlavním nádraží byla pokřtěna „Kuřecí lokomotiva“. Společnost Railreklam za významné podpory ČD zrealizovala další reklamní nástřik, v pořadí již 16. celodekorované reklamní lokomotivy. Stroj v barvách projektu Pomozte dětem, který organizují Česká televize a Nadace rozvoje občanské společnosti, bude k vidění na trati Praha – Plzeň od konce března. Nástřik i provozování je darem společností ČD a Railreklam tomuto nejznámějšímu charitativnímu projektu v ČR.

Vedle již existujících strojů s reklamním nátěrem připravených např. pro Poštovní spořitelnu, nebo společnost ČEZ vznikla další „pomalovaná“ elektrická lokomotiva řady 363. Vlastní realizace probíhala v krnovském depu firmy Olpas přibližně 3 týdny. Spotřebováno bylo 78 kg barev a laku. Prostřednictvím lokomotivy získalo Pomozte dětem neotřelé, dynamické reklamní médium s plochou 120 metrů využitelnou k propagaci. S výkonem 3060 kW, váhou 86 tun a maximální rychlostí 120 km/h se jedná nejsilnější a nejrychlejší reklamní médium, jaké lze využít. Výzkumy navíc uvádějí, že více jak 17% všech cestujících na železnici v ČR reklamu na lokomotivách zná a pravidelně sleduje. A to přes to, že takových lokomotiv ČD je zatím pouze 16.

zdroj: České dráhy


Adys Poslat mail autorovi | 19.3.2007 (19:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Pjetro 
19.03.2007 (21:26)  
Tak tato barevná kombinace se opravdu povedla (aspoň teda boční pohled na ilustračním obrázku). Myslím že tentokrát jsou k sobě barvy trošku více se hodící, než kontrast, který je u "poštovních spořitelen". Tam jsem nějak nedokázal překousnout ten zubatý přechod z červené barvy do žluté. Na mě trochu přeplácané. Cožpak musí být každý reklamní nátěr složen ze dvou odstínů??? Rovněž olympijská 363.078-7 na mě taky dobrý dojem nezanechala, o cargu nemluvě.....nevím proč, ale "duhovka" byla duhovka a za tím si stojím:-))
19.03.2007 (21:24)  
Ještě jsem neměl tu možnost ji vidět, ale rozhodně si tím ČD zlepšují image v očích veřejnosti, charitativní akce vždy bodují... Hlavně aby se jí někde na přejezdu nepostavila plně naložená Tatra nebo nějaký příliš "sebevědomý" mladý "sebevrah" s pocitem nesmrtelnosti!
registrovaný uživatel Vampir  mail  
19.03.2007 (21:24)  
Ale navíc je to udělaný nějakým lakem že na to ty kreténi nemůžou sprejovat
19.03.2007 (20:46)  
Suprová!!!Opravdu krása.
registrovaný uživatel happy 
19.03.2007 (20:21)  
Velmi vkusná a velmi prospěšná reklama.pravdu reklama s velkým R.Musím říct,že si u mě čd "šplhly".
registrovaný uživatel Scpinďa  mail  
19.03.2007 (20:06)  
ja jsem ji videl ve čtvrtek 15.3. v Plzni, stála tam na koleji a pak někam odjela, jinak je hezká
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
19.03.2007 (20:02)  
Ne, vceli medvidci :)
registrovaný uživatel Semík  mail  
19.03.2007 (19:58)  
Hurá, další dobrá věc co se ČD povedla. Bude následovat světluška?
19.03.2007 (19:29)  
"... více jak 17% všech cestujících na železnici v ČR reklamu na lokomotivách zná a pravidelně sleduje ..." Nevím, jestli sledují přímo tu reklamu, nebo spíš registrují, že jezdí i jiné lokomotivy, než fádní ... i doma mezi lajky, když řeknu "Duhová energie", všichni si vybaví 151.001 v její super nátěru. A navíc moje máti, jako zaměstnanec České pošty, plesá nadšením nad každou fotografií "Poštovní spořitelny", co jí ukážu ...

ad Kuřecí ESo) Pěkná mašinka. Ať ujede mnoho kilometrů bez nehod a pomůže i Kuřecí charitě přilákat maximum dárců.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko