..: Slavnostní křest „Kuřecí lokomotivy“ :..

Ilustrační obrázekPraha - Na pražském hlavním nádraží byla pokřtěna „Kuřecí lokomotiva“. Společnost Railreklam za významné podpory ČD zrealizovala další reklamní nástřik, v pořadí již 16. celodekorované reklamní lokomotivy. Stroj v barvách projektu Pomozte dětem, který organizují Česká televize a Nadace rozvoje občanské společnosti, bude k vidění na trati Praha – Plzeň od konce března. Nástřik i provozování je darem společností ČD a Railreklam tomuto nejznámějšímu charitativnímu projektu v ČR.

Vedle již existujících strojů s reklamním nátěrem připravených např. pro Poštovní spořitelnu, nebo společnost ČEZ vznikla další „pomalovaná“ elektrická lokomotiva řady 363. Vlastní realizace probíhala v krnovském depu firmy Olpas přibližně 3 týdny. Spotřebováno bylo 78 kg barev a laku. Prostřednictvím lokomotivy získalo Pomozte dětem neotřelé, dynamické reklamní médium s plochou 120 metrů využitelnou k propagaci. S výkonem 3060 kW, váhou 86 tun a maximální rychlostí 120 km/h se jedná nejsilnější a nejrychlejší reklamní médium, jaké lze využít. Výzkumy navíc uvádějí, že více jak 17% všech cestujících na železnici v ČR reklamu na lokomotivách zná a pravidelně sleduje. A to přes to, že takových lokomotiv ČD je zatím pouze 16.

zdroj: České dráhy


Adys Poslat mail autorovi | 19.3.2007 (19:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user PZ 
22.03.2007 (17:27)  
Je to OK-TVC Travel Service.
Registered user js 
21.03.2007 (18:33)  
@Venca Burgán: To letadlo neni CSA.
Jinak kure je moc hezke.
Registered user Pjetro 
20.03.2007 (16:01)  
Bože!!! Já nevím proč tady musí každý rozmazávat jenom trošku obecnější zprávu. Pokud jsou uvedeny jako zdroj České dráhy, předpokládám, že zpráva je určena široké veřejnosti a ne jenom segmentu pár nadšenců mašinek. Myslíte, že někoho, kdo se o železnici až zas tak nezajímá, ale rád se podívá na hezky pomalovanou mašinku zajímají bůhvíjaké parametry lokomotiv??? Chce to trochu uvažovat a né hned kritizovat. Ondrůj má bohužel své mouchy a není jich málo, ale když se snažíte prodat výrobek, tak obvykle neříkáte, že stojí za kulové,ale ve většině případů se jej budete snažit opěvovat samou chválou...pokud to umíte!
Registered user junkrs 
20.03.2007 (15:50)  
Já bych to s tou rychlostí a výkonem nebral moc vážně. Důležité je, že se chtějí ČD v očích veřejnosti zviditelnit v lepším světle a to je, myslím si, dobře.
20.03.2007 (8:59)  
Ale ju s tímto si u mě ČD šplhly,ikdyž si mohly vodpustit ty keci jak už poznamenal Zyky.Mašinka hezká.Ať si klidně přijdou medvědi a včeličky jak už kdosi poznamenal.Rozhodně lepší než nějakej stupidní bilbor body pro vás.
Mozek:ČSA v dluhu tak přišly jak si přijít pro prachy,aspon že vtohle ČD bylo první.
Registered user Mozek 
20.03.2007 (7:22)  
MZ: Myslim, ze tohle reklamni medium je rychlejsi :-)) http://i.idnes.cz/07/031/maxi/JM1991c6_O2_080307_011.jpg
Registered user happy 
20.03.2007 (0:06)  
ježiš...já to pochopil tak,že je to dynamické reklamní medium.Bilboard u silnice je statický a nemá ani takovou plochu třeba.On to myslel obecně,nikoliv jako srovnání lokomotiv,mající reklamu....
19.03.2007 (22:19)  
MZ) Ale dotyčný pisálek je natolik inteligentní, aby ho alespoň napadlo si technické parametry lokomotivy zjistit a nějak pěkně do toho PR příspěvku přidat ;-) jestli to psal Ondrůj, tak měl dnes asi svůj lepší den ...
Registered user PZ 
19.03.2007 (22:04)  
Už Vám někdo řekl, že jste puntičkář?
19.03.2007 (21:56)  
Nejrychlejší (120 km/h) a nejsilnější reklamní médium … to psal opět někdo s vysokou kvalifikací … co takhle 151.001 s výkonem 4 000 kW a rychlostí 160 km/h a její sestry 151.014 a 151.019 … dále mašinka 163.093 sice jen s rychlostí 120 km, ale trakčním výkonem 3 480 kW (ostatně ten mají i reklamní sestry řad 362/363 na = trakční proudové soustavě).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2022 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko