..: ČD rozdávají 1. změnu jízdního řádu s chybou :..

471 pod Karlštejnem, ČDBeroun - Strávit hodiny a hodiny přelepováním údajů na každé druhé stránce jízdního řádu je ve výsledku nanejvýš neuspokojivé, jestliže zjistíme, že něco nesouhlasí. Mezi mnoha tratěmi, kterých se 1. změna jízdního řádu (platí od 4.3.2007) dotkla, figuruje i trať číslo 171 z Prahy do Berouna, resp. v opačném směru, kde byly zavedeny 3 nové vlaky (viz. poslední odstavec).

Přelepí-li šotouš (neočekávám, že "normální" člověk si kupuje celostátní JŘ a přelepuje si v něm změny) tabulky tratě 171 podle návodu, získá tím sice správné údaje o nově zavedených vlacích, ovšem chybička se přeci jen vloudila, a to u stávajících spojů. Ve výsledku je totiž posilový vlak Os 9973 (odj. Řevnice 7:25) uveden v tabulce duplicitně, a co je horší, vytratí se vlak Os 9913 (odj. Beroun 6:48). Tento vlak, který patří do hlavního (myšleno celotýdenního) hodinového taktu, pochopitelně zrušen nebyl.

Bystřejší uživatel jízdního řádu na to zřejmě přijde a akorát si zanadává, protože opravit příslušnou tabulku bez čmárání do ní nelze. Ovšem šotoušovi, který je vnímavý méně a pravidelně zde nejezdí, může nepravdivá informace o chybějícím spoji způsobit zbytečné komplikace. Závěry z této skutečnosti nechť si udělá každý sám, především ten, kdo poslední přelepování jízdního řádu už absolvoval. Podnět pro diskuzi: Našli jste v jízdním řádu, resp. 1. změně, ještě nějaké další nesrovnalosti?

Poznámka k nově zavedeným vlakům na trati 171: Dva z vlaků jsou posilové spoje (jezdí v pracovní dny) jedoucí v trase Praha-Radotín - Praha-Smíchov. Vlak Os 9963 (odj. Praha-Radotín 6:39) je souprava s lokomotivou řady 150, která ze Smíchova ihned pokračuje na rychlíku R 953 do Hradce Králové. Vlak Os 9967 (odj. Praha-Radotín 7:16) je sólo vůz řady 810, který přijede soupravově z Prahy hl.n., poté co přiveze Os 25903 přes "Pražský semmering". Třetím novým vlakem je víkendový Os 9965 (odj. Beroun 6:18, příj. Praha-Smíchov 7:08), vedený soupravou 810+012, což je první nasazení motorových vozů na osobních vlacích na této trati. Je chvályhodné, že soupravu dosud jedoucí jako Sv mohou nyní využít cestující, ovšem je škoda, že vlak končí na Smíchově a kvůli tomuto řazení má delší jízdní doby. Kdyby totiž jel v poloze vlaku, co jede v pracovní dny, stíhaly by se v Praze hl.n. rychlíky směr České Budějovice, Tanvald, Cheb (přes Ústí) a Jirkov, což by bylo ideální pro víkendový výlet. Takto ujedou nejen všechny tyto vlaky, ale zřejmě i EC Jaroslav Hašek.

zdroj: Jízdní řád tratě 171


Tomáš Kraus Poslat mail autorovi | 11.3.2007 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
11.03.2007 (14:56)  
fisolik - onehdá jsme o tom diskutovali na webu Českých drah, že otázku jízdních řádů mají zřejmě na starost uklízečky na hlavním v Praze :-(, to jsou ty úspory pracovních sil, asi...
11.03.2007 (14:53)  
Tak na tuhle chybu jsem upozorňoval už asi před 14 dny. Nejdřív jsem si myslel, že to je moje chyba, ale po pečlivém překontrolování jsem si řekl, že zase tak blbej nejsem. Řešení? Vytisknout si komplet novou tabulku, kde je chyba už opravena.
11.03.2007 (18:34)  


To by se dalo zobecnit - místo aby ČD rozdávaly obsáhlou změnu na kterou se akorát bude nadávat, stačí jen říct: "Od neděle 4.3. platí 1.změna, stáhněte si ty a ty tabulky z našeho webu a pošlete na tiskárnu" :-)
11.03.2007 (14:13)  
Nedělají tyto jízdní řády nový řádně nezaškolení lide? To je kromě velké změny JŘ 2006/2007 další bordel co v tom dělají. Nejdříve byli speciální změny ta tisku, pak u první změny mám změnu trati 120 provést až jindy a tet tohle?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko