..: Z Frankfurtu do Paříže od 29€ :..

Ilustrační obrázekPaříž - Od 10.6.2007 bude zahájen provoz po vysokorychlostní trati mezi Francií a Německem. Jednotky ICE budou zajišťovat spojení Frankfurtu nad Mohanem, Mannheimu, Kaiserslauternu a Saarbrückenu s Paříží a na trase budou jezdit max. rychlostí 320 km/h. Francouzské soupravy TGV budou jezdit ze Stuttgartu přes Karlsruhe a Strassburg do metropole na Seině.

Od 10.4. bude zahájen předprodej jízdenek

DB odstartují předprodej zvýhodněných jízdenek Paris-Spezial v úterý 10.4.2007 a mezi Frankfurtem nad Mohanem a Paříží bude možné cestovat již od 29€ včetně rezervace místa. Z Karlsruhe, Saarbrückenu a Kaiserslauternu bude možné sehnat jízdenku již za 19€. Při nákupu jízdenek na přepážce zaplatí cestující vždy o 5€ víc. S jízdenkou Paris-Spezial bude možné cestovat ve 2. vozové třídě v období 10.6. - 31.8.2007 a počet jízdenek je omezený.

Běžná jízdenka za 1 cestu mezi Frankfurtem a Paříží přijde na 99€, mezi Stuttgartem a Paříží je cena o 4€ nižší, tedy 95€. Po předložení BahnCard 25, 50 či 100 obdrží zákazníci DB slevu pro francouzský úsek vždy ve výši 25% a bude možné ve Francii uplatňovat SparPreis 25 a 50 (až 4 spolucestující získají slevu 50%).

Jízda v jedničce bude příjemnější

BahnCardKe zvýšení komfortu dojde při cestování 1. třídou. Personál bude ovládat 3 cizí jazyky - angličtinu, němčinu a francouzštinu. Cestující si budou moci vybrat z nabídky novin, rezervovat si taxi v Paříži a bude jim servírováno malé občerstvení na místo. Cesta ICE mezi Frankfurtem a Paříží bude trvat 4:11 hod., TGV urazí trasu Stuttgart - Paříž za 3:40 hod. Jízdní doby se tak zkrátí zhruba o 2 hodiny. Od 9.12.2007 dojde k dalšímu zkrácení jízdní doby mezi Paříží a Frankfurtem, která bude 3:50 hod.

zdroj: Tisková zpráva DB


CSPSV | 7.3.2007 (22:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Tarify

More from Německo Francie


Registered user Rail-2005  mail  
09.03.2007 (19:33)  
Addams: z Paris-Est do Frankfurt(M) sa dnes jazdi vacsinou cez Strasbourg - Karlsruhe (dnes 746 km)

To nemáš pravdu. Takto jede pouze jediný noční vlak, a to NZ360/361. Jinak standardní denní spojení EC52/53, EC54/55 a EC56/57 jedou Darmstadt, Mannheim, Kaiserslautern, Saarbrücken, Forbach, Metz.

TGV již nebudou zajíždět do Metz a celkově trať není tak klikatá, proto se to výrazně zkrátí.
Registered user M 
09.03.2007 (14:46)  
Personal v Thalysu me prisel, ze umel tri jazyky aji ve dvojce, ale uznavam, ze nejake salodlouhe testovani jsem neprovadel:-))
Registered user Addams 
08.03.2007 (14:27)  
Ako pisal Rail-2005 po LGV Est ( Vaires (18 km od Paríža) - Baudrecourt (325 km od Paríža) to bude kratsie ako dnes, avsak z Paris-Est do Frankfurt(M) sa dnes jazdi vacsinou cez Strasbourg - Karlsruhe (dnes 746 km) a po novom to bude ICE cez Saarbrücken, co je kratsie (dnes 652 km), a z LGV sa bude odbocovat pri Metz, len TGV Est do Strasbourgu - Basel/Stuttgart budu jazdit po celej jej dlzke. V sucasnosti je najrychlejsia jazda ICE/TGV Thalys cez Köln za 5:15 h.
Predbeznu verziu cestovneho priadku je mozne kuknut (v PDF) na http://www.tgvesteuropeen.com/article.php3?id_article=700 .
Mapicky:
http://www.rail.sk/tgv/lgv01.htm ,
http://www.tgvesteuropeen.com/IMG/pdf/dessertes_tgvee.pdf (strana 2, 1,8 MB),
http://www.lgv-est.com/trace-tgv-est.php .
08.03.2007 (13:29)  
Rail-2005: IDOSU neveřím ani ten nazev IDOS, už nejednu me dal mylne info
Registered user Rail-2005  mail  
08.03.2007 (10:22)  
Jo tak IDOS kecá. Teď jsem koukal do vlakového průvodce EC52 a tam je 642 km.
Registered user Rail-2005  mail  
08.03.2007 (10:20)  
Dnes ujede vzdálenost 653 km z Paris-Est do Frankfurt(M) Hbf EC za 6h21. Tedy dojde ke zkrácení o 2h10.
Současně se zavedením nové vysokorychlostní trati (přesná délka 306 km) se vzdálenost zkrátí odhadem o 40km. Neznám zatím bohužel přesné kilometráže.
Registered user Mibe 
08.03.2007 (8:41)  
To se nekdo v Nemecku ma, ze mohou jezdit za super ceny do zahranici. Skoda, ze podobnych atraktivnich nabidek pro cestovani z CR neni (napr. jako Citi Night Line do Nemecka).
Je pravda, ze z Prahy do Parize jsou atraktivni ceny autobusobych jizdenek (Eurolines),, jede to pres noc, clovek se vyspi v noci v luxusnim autobusu a rano se probudi v Parizi. Cesta vlakem z Phy do Parize vlakem vyjde podstatne draz a pomaleji. Jedine, pro zeleznicni fandy- v CR na statni hranici na KM banku, po Nemcku do Franfurtu na Shones Woshenende Ticket a z Frankfurtu na vyse uvedenou atraktivni nabidku. Pochybuji, ze by ale tuto cestiu absolvoval nejaky nezeleznicini fanda...
07.03.2007 (22:04)  
Kolik km to je? By mě zajímala průměrná rychlost...

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko