..: Trenitalia koupí 150 lokomotiv E464 :..

Ilustrační obrázek Berlín - Bombardier Transportation dnes oznámil, že dodá italským dráhám Trenitalia dalších 150 elektrických lokomotiv řady E464 v celkové hodnotě 368 milionů € (10,3 miliardy Kč). Celkově tak Bombardier dodá do Itálie 584 lokomotiv E464, 350 z nich už je v provozu. Lokomotivy budou kompletovány v italském závodě Vado Ligure, konstrukční celky trakčního ústrojí a hrubé stavby ale dodají továrny Bombardieru ve španělské Trápaze a polské Wroclavi.

Lokomotivy řady E464 jsou u italského dopravce nosnou řadou. S nově dodanými kusy bude Trenitalia disponovat velkou skupinou unifikovaných vozidel, dokonce jednou z největších v Evropě. Tyto univerzální lokomotivy jsou určeny převážně na vozbu osobních vlaků na regionálních a meziregionálních tratích. Disponují výkonem 3.500 kW a mohou jet rychlostí až 160 km/h.

zdroj: Tisková zpráva Bombardier


ANKU | 2.3.2007 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Itálie


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
02.03.2007 (22:19)  
Ted mozna budu vypadat jako vul, ale v bmz se citim jako v super vlaku, pendolino se tvari jao letadlo, ale porad na kolejich...
02.03.2007 (22:18)  
Ale misto pendolin jsme mohli mit nejake levnejsi soupravy, treba trochu nejak upravenou 471 - tenhle priklad asi neni nejlepsi - ale treba 6 vozove soupravy ceske vyroby na dostatecnych 160, na ktery asi naklapeni nepotrebujem a mohlo jich byt 20, treba...
02.03.2007 (22:12)  
A má 380 s mzetama klopení? Nemá.
Já jen reaguju na to, co se tady s oblibou traduje. A sice, že místo pendolin jsme mohli mít 150 380tek a několik tisíc mzetů.
A E464 bych s ČD 380 vůbec nesrovnával. I když pravda cena je to moc hezká.
02.03.2007 (22:09)  
Duke123: Nechci se hadat, jako nekteri nejmenovani rypaci, ale jedna E464 vychazi na necelych 70 mega, coz jsou i tak 2 380, je pravda, ze slabsi. Spis mi jde o to, ze Pendolino je vicemene souprava, nepotaha asi moc nakladaku a i variabilita vagonu v osobnich vlacich je taky vicemene nulova a nebo maji nejeke luzkove upravy? Nebo jde zaradit treba jen 4 vagony nebo naopak 10? Jde mi o neuvazenou investici...
02.03.2007 (21:22)  
Ale stejně ta 1/2 E412 vypadá dobře...
02.03.2007 (21:21)  
Proboha, dejte už těm Pendolinům pokoj a vemte si do ruky kalkulačku.
1x 380 = 130M
7x xmz = 7x 60M = 420M
Celkem = 550M
7x celkem = 3850M
Když od ceny pendolin odečtu 1,2 miliardy, co se protunelovalo v ČKD, tak na pendolina zbývá 4,7 - 1,2 = 3500M
Kde je ta poukazovaná drahost těch pendolin???
02.03.2007 (21:11)  
JTB: Ale i tak:-(((
02.03.2007 (21:03)  
hans: no vidíš, tak to jsem tomu utek, já jel Bečvou o 4 hodiny dřív. Sice přivezla z východu +30, na Holeškách to stáhla na +20 a něco sundala i cestou do Ústí, ale jinak dobrý...:)))
registrovaný uživatel hans.st  mail  
02.03.2007 (20:55)  
Je to jedno jestli stáli jen polovinu, ale za ty peníze kolik za to mohlo být mašin a vagonů. Ty mašiny by potřebovaly ČD hned. Dnes jsem jel R 616 a před Lovosicema jsme asi 50 minut čekali v polích , jelikož nám odešlo Eso :-(
02.03.2007 (20:24)  
imisa: nepletu-li se, Pendolina stála méně než polovinu, uvádí se cca. 4,5-4,7 mld. Kč.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko