Berlín - Bombardier Transportation dnes oznámil, že dodá italským dráhám Trenitalia dalších 150 elektrických lokomotiv řady E464 v celkové hodnotě 368 milionů € (10,3 miliardy Kč). Celkově tak Bombardier dodá do Itálie 584 lokomotiv E464, 350 z nich už je v provozu. Lokomotivy budou kompletovány v italském závodě Vado Ligure, konstrukční celky trakčního ústrojí a hrubé stavby ale dodají továrny Bombardieru ve španělské Trápaze a polské Wroclavi.
Lokomotivy řady E464 jsou u italského dopravce nosnou řadou. S nově dodanými kusy bude Trenitalia disponovat velkou skupinou unifikovaných vozidel, dokonce jednou z největších v Evropě. Tyto univerzální lokomotivy jsou určeny převážně na vozbu osobních vlaků na regionálních a meziregionálních tratích. Disponují výkonem 3.500 kW a mohou jet rychlostí až 160 km/h.
zdroj: Tisková zpráva Bombardier
Já jen reaguju na to, co se tady s oblibou traduje. A sice, že místo pendolin jsme mohli mít 150 380tek a několik tisíc mzetů.
A E464 bych s ČD 380 vůbec nesrovnával. I když pravda cena je to moc hezká.
1x 380 = 130M
7x xmz = 7x 60M = 420M
Celkem = 550M
7x celkem = 3850M
Když od ceny pendolin odečtu 1,2 miliardy, co se protunelovalo v ČKD, tak na pendolina zbývá 4,7 - 1,2 = 3500M
Kde je ta poukazovaná drahost těch pendolin???
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.