Bratislava - ZSSK upraví od 1.3.2007 tarifní podmínky, které nabídnou cestujícím nejen výhodnější slevy a produkty, ale i jednodušší cestování vlakem. Ve všech vlacích osobní dopravy se ruší rychlíkový příplatek, který bude rozpuštěn do cen obyčejného jízdného. Cena příplatku ve vlacích IC/EC/SC bude shodná jak v 1., tak ve 2. vozové třídě. Nově budou moci studenti cestovat ve všech vlacích se slevou 50% bez omezení a se síťovými jízdenkami získají slevu 60% na 2 tratích (1 do sídla školy a druhá podle vlastního uvážení).
Natrvalo bude do produktového portfolia zařazena sleva Skupina Mini, pro věkovou kategorii 27 - 69 let bude možné zakoupení jízdenky i pro 1. vozovou třídu se zákaznickou kartou Klasik RailPlus. Další významnou úpravou je výše příplatků v lůžkových a lehátkových vozech zavedením systému slabých a silných dní.
zdroj: Tisková zpráva ZSSK
1 2 | Zpráv na stránku: |
Smysl měl ten příplatek někdy v dobách parních lokomotiv, kdy osobní vlak jel často jednou tak dlouho než rychlík.
Jede–li zastávkový osobní vlak řěkněme o půl hodiny déle než rychlík (např. Přerov – Česká Třebová), tak je časová úspora, resp. "poplatek za tuto úsporu času" jaksi nepřiměřený.
Je to vôbec taký zvláštny svet: vozový park by potreboval rýchlejšiu obmenu, i keď sa občas objavia perličky: 840, 425.9 či niektoré vydarenejšie rekonštrukcie (určite aj upgrade starých B či Bmee). Len tomu chýba nejaká jasnejšia vízia či systém.
http://www.slovakrail.sk/sk/prepravny-poriadok
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.