..: Lepší spojení Švýcarska na síť TGV :..

Ilustrační obrázek Bern - Švýcarská spolková rada odsouhlasila finanční a plánovací plán pro modernizaci tratě Paris - Dijon - Dole - Lausanne/Neuchâtel - Bern. Zákon o připojení Východo-Západní osy na evropskou vysokorychlostní síť s garancí státních záruk ve výši 1 miliardy CHF (17 miliard Kč) schválil švýcarský parlament již v březnu 2005.

V srpnu 2005 potom následoval podpis mezistátní smlouvy mezi Švýcarskem a Francií o lepším napojení Švýcarska na síť vysokorychlostních vlaků TGV. Smlouva se týká třech tratí, kromě již zmiňované jsou to ještě tratě Ženeva - Paříž a první etapa vysokorychlostní tratě Rýn-Rhona. Mezi Bernem a Paříží by se mělo začít stavět v prvním pololetí 2007 a zlepšení se mají dočkat hlavně energetické rozvody a napájení a na některých úsecích také nové přeložky tratě. Jízdní doba mezi Bernem a Paříží se tak zkrátí asi o 15 minut.

zdroj: Lok-Report


ANKU | 16.2.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Švýcarsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Semík  mail  
16.02.2007 (15:22)  
A to bude takový problém ve Vídni přestoupit z TGV na Pendolíno? Myslím, že to bude menší kulturní šok, než přestoupit z TGV do 810 v Praze.
registrovaný uživatel 380 
16.02.2007 (15:14)  
75-80 km h.opravuji!
registrovaný uživatel 380 
16.02.2007 (15:13)  
Kde je pan Pz ?ted by mi mohl říci svůj odborný rozdíl mezi našemi některými úseky a úseky v jiných částí evropy.Mohli bychom debatovat o modernizaci,kvalitě službách jinde v evropě a hlavně o konkurence schopnosti tratí,časů,služeb.Tomu se říká dobře investovat do budocna.Kde tratˇ je svou kvalitou je konkurece schopná!!Ale trmácet se někde na koridoru u nás 75-80 km místy mi připadá vyhozené peníze oknem!!
16.02.2007 (15:05)  
Jugy: Mě spíš vadí ta Vídeň. Tam jsou obrovské tlaky na napojení a jakštakš jsou i peníze. A pokud se rozhodnou napojit Vídeň spodem, tak utřem definitivně.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
16.02.2007 (14:45)  
Kdo ví, jak to bylo s tou Bratislavou myšleno. Tak či tak vzdálenost města od hranic je tak malá, že SILNĚ pochybuju, že by se v případě realizace takového projektu jezdilo v úseku hranice - nádraží rychlostí vyšší než 160 km/h. Takže klídek...
16.02.2007 (14:40)  
Nedávno jsem někde narazil na článek, bohužel teď nevím kde, který mě doslova nadzvedl. Prý se rada EU dohodla na napojení Bratislavy na evropskou síť VRT. S tím, že nová trať má jít mimo ČR do Vídně, kde bude odbočka do Bratislavy. Tedy VRT má naší republiku objet spodem. No holt to tak vypadá, že EU strácí trpělivost s ČR.
16.02.2007 (14:20)  
Neuenburg ?????
Město se nachází ve "francouzské" jazykové oblasti Švýcarska a jmenuje se Neuchâtel.
Neuenburg je pouze německý překlad používaný v "drážních podmínkách" při hlášení vlakového nebo staničního rozhlasu v němčině.

Mezi státy se neuzavírají mezinárodní smlouvy, nýbrž smlouvy mezistátní.
ANKU 
16.02.2007 (16:22)  


MZ: Díky, opraveno a změněno.
dopisovatel nebo člen ŽP Miloš  mail  
16.02.2007 (12:27)  
V Česku je nemožné za X měsíců sestavit vládu, natož aby pak někdo takový mohl schvalovat podobné projekty, v Česku je bordel jak nikde jinde v Evropě...
16.02.2007 (12:21)  
kedy sa napojime my ???
pri uuchvatnej schopnosti nasich vlad a zelesnicnych sefof tak asi v roku 3324 :-(
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko