..: Muž si lehl přímo pod vlak, rychlík se srazil s bagrem a na Třebíčsku hořel vagon :..

Ilustrační obrázekÚstí nad Labem, Okříšky - Včera došlo na českých kolejích opět k dalším nehodám a mimořádnostem. V Ústí nad Labem na hlavním nádraží ulehl před vlak 56-letý muž, který následně zemřel. Ve stejném městě, ale u západního nádraží, došlo ke střetu rychlíku s bagrem a v Okříškách na Třebíčsku se vznítil vagón.

Ústí nad Labem

Přímo před zraky několika desítek svědků ulehl 14.2.2007 před 19:00 hod. 56-letý muž na 2. kolej na hlavním vlakovém nádraží v Ústí nad Labem a přijíždějící vlak ho smrtelně zranil. Mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar potvrdil, že podle přihlížejících lidí šlo o předem připravenou sebevraždu. „Šlo o vlakový spoj z Roudnice nad Labem do Děčína. Muž byl po střetu s vlakem těžce zraněn, zemřel prakticky hned po příjezdu sanitky,“ dodal Neusar. Ústecká policejní mluvčí Veronika Beranová sebevraždu potvrdila s tím, že případ stále šetří kriminálka. Muž z Ústí nad Labem ulehl na kolej v místě přechodu pro zaměstnance. Mluvčí ústeckých krajských hasičů Lukáš Marvan dodal, že těžce zraněného muže musela z pod vlakové soupravy vyprostit přivolaná jednotka hasičů.

Okříšky

Včera, 14.2.2007 krátce po 7:30 hod., se vznítil železniční vagón před nádražím v Okříškách na Třebíčsku. Dřevěný služební vůz byl zapojen do nákladní vlakové soupravy a plameny poškodily i motorovou lokomotivu. S ohněm bojovaly 4 hasičské jednotky necelých 30 minut. „Nikdo nebyl ohrožen. Škoda je vyčíslena na zhruba 60.000 korun,“ uvedl operační důstojník krajských hasičů Ivo Zahradníček. Příčinu šetří odborníci.

Ústí nad Labem

Ilustrační obrázek Na 3 hodiny byl včera (14.2.2007) omezen provoz na trati z Ústí do Lovosic. U západního nádraží se po 9:00 ráno střetl rychlík s pásovým bagrem. „Řidič bagru přejel z místa, kde pracoval, na trať, aniž by o tom kdokoli věděl. S největší pravděpodobností tedy za nehodu ponese odpovědnost,“ uvedl mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar. Nehoda se obešla bez zranění, škoda na lokomotivě byla vyčíslena asi na 20.000 Kč, na bagru 5.000 Kč. Hodinu byl provoz na trati zcela přerušen, další 2 hodiny jezdily vlaky pouze po jedné koleji.

zdroj: Mladá fronta DNES a Právo


Adys Poslat mail autorovi | 15.2.2007 (18:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Ústecký ČR Vysočina Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user Laborec425  mail  
19.02.2007 (13:12)  
Miroslav Zikmund: Tak to se omlouvám za tuhle nepřesnost. Ale, myslím, že jsem měl lepší informace než novináři z Mladý Fronty a z Práva :).
Registered user Crozz  mail  
17.02.2007 (16:30)  
ok :-)))
16.02.2007 (17:56)  
ad Laborec425 : lokomotiva sice stáhla po hodině vlak R 707 "na západ", jenže ten pak pokračoval "na hlavní" a úvratí směr Lovosice …
Nemáte zcela přesné informace, provoz ULZ – ULJ byl obnoven ve 12.07.
Registered user cool 
16.02.2007 (17:40)  
Co dodat? Když už se to má s... tak ať se to .ere pořádně!!!
Registered user Laborec425  mail  
16.02.2007 (14:19)  
Karlos: Přesně tak. Teda aspoň podle těch informací, co jsem se dozvěděl od člověka, který u toho byl :).
16.02.2007 (12:45)  
crozz: jeden o voze, druhý o koze... celou dobu mluvim o střetu bagru a rychlíku...

Laborec: tedy se to stalo u portálu tunelu na výhybně jih? (a vlak jel UL - Pha)
Registered user Laborec425  mail  
16.02.2007 (9:26)  
Tak to s tím bagrem se stalo přímo u výjezdu z tunelu a samozřejmě, že je to napsaný špatně v těch novinách. Pracovali tam dva bagry a bylo dohodnuto s výpravčím na západním nádraží, že každý vlak bude hlásit. Výpravčí to údajně asi šestkrát zahlásil do vysílačky a dělníci na trati nic neslyšeli, takže dělník zůstal v kolejišti a najednou se z tunelu vyřítil rychlík. Naštěstí se nevyřítil moc rychle. Dělník z bagru stihl vyskočit a rychlík lehce naboural do bagru už jenom v malé rychlosti a odhodil bagr (naštěstí to byl malý lehký bagr) z kolejí. Takže chyba nejspíš nebude v tom, že dělník vjel na koleje, ale že nefungovali vysílačky.
Pro vlak přijela od západu lokomotiva, odtáhla ho zpět do stanice a vlak pokračoval po druhé koleji znovu na Prahu.
Registered user Crozz  mail  
16.02.2007 (8:08)  
jinak pěkný způsob sebevraždy,před lidma a ještě přejet vlakem,fuj :-(
Registered user Crozz  mail  
16.02.2007 (8:06)  
ach jo tak znova,při vjezdu od Lovosic na hlavní nádraží je kolej jen jedna ale větví se na 2 protože zde funguje ostrovní nástupiště číslo 2,ten chlap tam prý skočil z nástupiště v místech kde je teď provizorní přechod přes koleje pro výpravčího
15.02.2007 (23:25)  
mah: to právě není nějak vyznívající z článku, kdeže se to tam stalo... obrat "u stanice Ústí nad Labem západ" je divoký, když ta trať stanici objíždí. Na spojce západ-jih je tunel, tak kde tam...

zaosai: 1.) vola si nech od cesty; 2.) dvě koleje tam vždy nebyly (a ani v tuto chvíli nejsou)

Crozz: nějak nemohu z článku vyčíst, že se to stalo přímo ve stanici hlavní nádraží... Já u toho nebyl, proto jsem otázku položil...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko