..: Nehody v Evropě :..

Ilustrační obrázekEvropa – Začátek týdne byl pro Maďarské a Chorvatské železnice tragický. V Záhřebu došlo v pondělí 5.2.2007 k vykolejení vlaku, nehoda se obešla naštěstí bez větších zranění. V Maďarsku ovšem o den později zemřel při nehodě poblíž města Komárom strojvedoucí a další cestující byli zraněni.

Záhřeb

Dieselová jednotka „Macosa“ osobního vlaku č. 2300, která směřovala z Vitrovice do Záhřebu, vykolejila 5.2.2007 při vjezdu do nádraží. Vlak převážel 160 cestujících, jedna pasažérka byla lehce zraněna. Škoda na železničním svršku činí 45.000 HRK (což je přibližně asi 171.000 Kč) na vlaku samotném 700.000 HRK (2.660.000 Kč).

Szöny

Ilustrační obrázekDne 6.2.2007 došlo na magistrále spojující Budapešť s Vídní k těžké železniční nehodě. U města Szöny zastavil nákladní vlak, do kterého následně najel plnu rychlostí osobní vlak ER 9438, který byl tažen lokomotivou 1116. Poslední tři vagóny nákladního vlaku se překlopily. Maďarský strojvůdce zemřel a 4 ze zhruba 15 cestujících byli zraněni. Celá trať bude ještě několik dní uzavřena. Dálkové vlaky budou zatím z Budapešti do Komárom odkloněny přes Székesfehérvár a Kisbér, což způsobí až dvouhodinová zpoždění.

zdroj: , Lok-report


CSPSV | 8.2.2007 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus Evropa Maďarsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer RoSi 
09.02.2007 (20:18)  
padly_andel : na masine som bol, sice len na lamine. tam som si vsak nevsimol nic, cvakne tam toho velmi vela ;) no nabuduce sa sustredim na tie dvere, ked to nahodime.

Ferko : tak na tych 122 to je fakt smola. tam zavodis so sekundami :(
09.02.2007 (13:10)  
Novinky.cz
13:05 - V železniční stanici Káranice na trati Praha - Hradec Králové se srazil rychlík s nákladním vlakem. Osobní vlak minul návěstidlo. Následky zatím nejsou známé. Informoval o tom Jan Kučera z drážní inspekce.
Registrierter Benutzer Ferko 
08.02.2007 (22:48)  
RoSi: Jak psal padly_andel, tak se takhle dají otevřít dveře například u peršingu a u esa (163 a 363) - mašina sama vypne vypínač a stáhne sběrač - to je ještě komfort. Ale vyprávěl fíra na řadě 122, že na dveřích strojovny jsou západky, které brání otevření, dokud nestáhneš sběrače a neuzemníš lokomotivu a ještě pak musíš stisknout takový malinký čudlík nad dveřmi. Takže jestli se něco stane, tak netuší, jestli se vůbec stihne dostat do strojovny a zachránit.
08.02.2007 (21:01)  
RoSi: da se otevřít ale okamžitě spadne sběrač a odpojí se HV , nevim esi si byl nekdy na mašině když se nahazovala ale jakmile se sepne HV tak u dveří do strojovny se ozve take cvaknutí, to zapadla plomba ktera blokuje dveře, když je zaply HV.
Registrierter Benutzer rk_kn.  mail  
08.02.2007 (20:55)  
Rýchlosť pri náraze bola údajne 90 km/h. Predošlý vlak išiel 15 km/h, podľa predpisu pri poruche AB. Prečo nedodržal túto rýchlosť aj rušňovodič z ER, nikto nevie. Údajne bol vypnutý, alebo nefunkčný LVZ. Cestujúcich bolo okolo 20.
http://www.railpage.net
Registrierter Benutzer ČD4ever  mail  
08.02.2007 (20:42)  
PZ: do drátů :D
Registrierter Benutzer PZ 
08.02.2007 (20:32)  
Já bych to řešil katapultem...
Registrierter Benutzer RoSi 
08.02.2007 (19:35)  
padly_andel : pravdu mas, ked ta tam nezasiahne prud (ak si nestihol masinu odstrelit alebo aspon stiahnut zberac), tak ta to tam moze stale zdemolovat. pokial je naraz silnejsi.

edit: som sa nachytal na hruskach :) strojovny by pod prudom nemalo otvorit
08.02.2007 (19:30)  
RoSi: co vim tak vetšinou utikaji firove do strojovny, skakani neni moc bezpečné
Registrierter Benutzer RoSi 
08.02.2007 (19:27)  
padly_andel : jj, neviem sice ako vyzera strojovna, ale v tomto pripade by mal smolu i pri uniku do nej. posledny vozen bol totiz plosinovy a ten sa doslovne zapichol do masiny. :(

neviem sice preco taurus nema dvere po kazdej strane zo stanovista, ale asi bol vyvyjany pre ine standardy. (este som nepocul, ze by rakusky / nemecky ... ) rusnovodic skakal pri nehode z vlaku, kdezto u nas je to zvycajny unik pred smrtou.

vseobecne a nepisane pravidlo sice je, ze najprv zatiahni rychlobrzdu a potom skac. bez nej je to takisto "samovrazda" - ale tu hras zavod s casom.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko