..: Nebezpečný přejezd zůstane :..

Ilustrační obrázekVsetín - Obyvatelé Jablůnky nepříjemně zaskočila změna v plánech stavby silnice mezi Vsetínem a Valašským Meziříčím. Zatímco původní návrh počítal s tím, že se auta do obce dostanou mimoúrovňovým křížením s železnicí, upravený projekt nebezpečný přejezd ponechal v původní podobě. Vsetínský místostarosta Jaromír Kudlík tvrdí, že Jablůnka měla proti přejezdu více bojovat. „Byli jsme postaveni před hotovou věc,“ míní ale starosta Jablůnky Čeněk Hajný.

„Když už Vsetín dokázal sehnat peníze na takovou mamutí stavbu, měly se definitivně vyřešit všechny železniční přejezdy na trase,“ míní například profesionální řidič Petr Juřica ze Vsetína. „Bylo nám řečeno, že původní projekt s mimoúrovňovým křížením je neprůchodný i kvůli tomu, že s ním nesouhlasily České dráhy. Bohužel až teď se dozvídáme, že kdybychom více prosazovali zrušení přejezdu, mohlo to projít,“ připustil starosta Jablůnky Hajný.

Vsetínský místostarosta Jaromír Kudlík, který je „duchovním otcem“ celé stavby, vidí odpovědnost právě v nezájmu obce. „S ČD nepochybně bylo možné jednat. Žádný požadavek od radnice ale nepřišel. Investor zjistil, že bez křížení přejezdu ušetří 50 milionů korun, proto logicky obec neoslovil,“ dodal. První úsek silnice ze Vsetína na Bystřičku má stát asi 1,6 miliardy korun a bude dokončen do roku 2010. Náročná stavba zahrnuje několik mostů přes Bečvu i mimoúrovňová křížení železnice.

zdroj: Mladá fronta DNES


Adys Poslat mail autorovi | 7.2.2007 (20:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu ČR Zlínský


  1 2      Zpráv na stránku:   
09.02.2007 (12:11)  
Co se týče Valmezu - je to ale neověřené, tak se povídá, že logicky nejvýhodnější řešení mimo centrum města (nádraží, garáže bývalýho ČSAD, Podlesí nešlo kvůli bydlišti nějakého hlavouna za bývalýho režimu který to nechtěl neb by ho to rušilo (a to byl provoz proti dnešku minimální). Proto postavili tu současnou příšernost, stejně jako se neudělala ještě lepší varianta až za nádražím a z druhý strany Dezy. Jejich ... se ostatně projevila i samotnou Dezou, kterou si tam kdysi vzali když jí nikdo nechtěl.
Radní ve Valmezu - zajimavý jak mají Valmezáci štěstí - poslední inteligentní? starosta byl ten, co si postavil pomník parkem k dneska už neexistujícímu starýmu nádraží, od té doby...
Tištěný noviny nestojí všechny za nic, škoda peněz, to je radši dám za internet.
08.02.2007 (15:19)  
Násoska: Problém je v radních ValMezu - dodnes není jasné jestli se vůbec bude delat obchvat města. Mít silniční průtah 50m od náměstí není dobrý nápad a autora toho projektu bych nerad dostal do rukou :( Roky vědí že mají problém, ale až teď u voleb se o obchvatu začalo mluvit. Osobně bych preferoval trasu souběžně s tratí a křížení s tratí až za Dezou, takže v Podlesí (postaru Křivé) zbyde na přejezdu jenom místní provoz.
Takže pokračování od Bystřičky je hudba budoucnosti a stavět to teď, bez řešení obchvatu Valmezu mi přijde polovičaté. Vsetín už obchvat má.
registrovaný užívateľ Johnny  mail  
08.02.2007 (14:41)  
-- Venca Burgán: Slovickareni? Muzete zde napsat, kde jste prisel na to, ze jsou Ceske drahy proti mimourovnovemu krizeni?

(mozna jste si toho nevsiml, ale ono casto jedno slovo uplne zmeni vyznam cele vety)
08.02.2007 (13:14)  
Wenca: tak to nečti, stačí vzít a hodit do kotle :-D. Nejlepší noviny MF Dnes, Právo a Sport.
08.02.2007 (12:52)  
Kéž by ten přejezd vypadal takhle (a ta trať). Mezi kolejemi jsou položeny betonové panely odněkud z bouračky a vede přes něj silnice Vsetín-Valmez. Snad 20.000 aut/den. Nevím proč ale starosta křičí až teď, stavební povolení bylo vydáno před rokem, to jim to nikdo neposlal?
Podle UR se měly stavět "brejle", jako křižovatka silnice VM-VS se silnicí do Řatiboře a dál na Zlín, s nadjezdem přes vlakovou stanici. Dnes kruháč. Nová silnice odvede veškerý tranzit přes obec (až bude hotová celá), takže přes ten přejezd bude jezdit tak 1/10 aut proti dnešku. Je to tady -http://www.mapy.cz/#centerX=141241952@centerY=133550752@typ=ophoto@zoom=15@vizType=none@vizIds=none
08.02.2007 (12:50)  
no a co mám dělat když ho stará furt kupuje.Jedinej kompromis byl,že domu netahá Aha a Pestrý svět-to je úplná tragédie.To bych vám nepřál vidět a číst.
08.02.2007 (11:41)  
Pokud se týká Blesku: Blesk mozek vyblejská - a bez namáčení!
Jak vidno ho Venca čte pravidelně.
Popisovanou trasu znám - vlastní komunikace po celém dokončení by doufám přes Jablůnku vést vůbec neměla a tím obejde oba přejezdy, přes uvedený přejezd bude jen místní provoz do Jablůnky a nedovedu si most prakticky přímo v obci představit, horší stav je v Podlesí - třetí přejezd, kde mimoúrověň kdysi byla, most byl snesený při elektrifikaci v 60 letech, nájezd strašil ještě dlouhá léta, odbagrovali ho snad až za 20 let protože bránil ve výhledu.
Celý článek vidím jako vytváření pseudoproblému, jak je ostatně v tomto státě zvykem.
08.02.2007 (11:18)  
Někdo se baví slovíčkařením.
registrovaný užívateľ Johnny  mail  
07.02.2007 (22:58)  
-- Venca Burgán: A doporucuji Vam poradne cist, pise se tam Bylo nam receno ze... Ceske drahy nesouhlasily a ne Ceske drahy nesouhlasily Asi jste z toho Blesku uz trosku zmateny.
registrovaný užívateľ Johnny  mail  
07.02.2007 (22:54)  
-- Venca Burgán: No pokud je nejctenejsi a nikoliv jediny cteny tak zcela logicky musi existovat lide, kteri ho nectou. Nechapu co je na tom k neuvereni? (nicmene i kdybych ho cetl, nevim jak by to mohlo zmenit muj nazor na to, ze se mi nesmysli typu "dalsi nebezpecny prejezd" na ZelPage nelibi.)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko