..: Hostivice - Podlešín: pozvánka na zvláštní vlak :..

Ilustrační obrázekPraha - ŽelPage, o.s., Vás ve spolupráci s ČD a KMD Praha srdečně zve v sobotu 3. února k účasti na jízdě zvláštního vlaku z Prahy přes Hostivici do Podlešína a zpět.

Jízdenku je třeba si »rezervovat«. Nedělní jízda se bude konat.

První zvláštní vlak jsme si nechali vypravit z Čierného Balogu do Vydrova v rámci týdenního putování po slovenských zajímavostech. Ten druhý vyjel na objednávku z Litovle předměstí do Mladče při zimní akci ŽelPage Tour před rokem.

Historicky třetí zvláštní vlak ŽelPage vyjede 3. února 2007 ve složení 810+010 v cca. 9:30 z Prahy hlavního nádraží, nástupiště 1a, přes Zličín do Hostivice, po obnovené trati přes Středokluky do Podlešína a zpět přes Rudnou u Prahy do Prahy hl.n. s návratem v cca. 13:10.

V úseku Hostivice - Středokluky bude možné vlak na zastávkách fotografovat. K dispozici bude improvizované občerstvení.

Pokud se rozhodnete náš vlak fotit, napiště si o informace o jízdním řádu. Prosíme jen o laskavé poskytnutí pořízených fotografií pro článek na ŽelPage.

Předpokládaná cena jízdenky 150,- Kč. Počet míst je omezen na místa k sezení. Případné volné lístky budou nabízeny před odjezdem vlaku, ale věříme, že žádné nezbydou. Proto si svá místa, prosím, včas rezervujte.

Rezervace nevyzvednuté pět minut před odjezdem mohou být nabídnuty dalším zájemcům. Nevyzvednuté rezervace, které se nepodaří prodat dalším zájemcům, je třeba zaplatit i v případě nevyužití.

Srdečně zvou pořadatelé!


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 17.1.2007 (19:37)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky ŽelPage

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
20.01.2007 (10:25)  
Trať 120 sice má sloužit dopravě do Kladna, ale nedovedu si představit, jak dopravce ohromí cestující tím, že je před příjezdem do Prahy proveze oklikou přes Rudnou nebo půlhodinovou vyhlídkou přes Semmering, když předtím ku Praze budou směřovat téměř z opačného směru. Stejně tak je dovážet do Holešovic či Libně může být z hlediska jejich další cesty problematické, není zde potřebná vazba do více směrů. Spojování se tedy jeví jako vhodné řešení, umožní přestup na všechny linky metra a množství tramvají. Otázka je jen, zda se to podaří za současných podmnínek dělat tak plynule, aby nebyla významně narušena jízdní doba obou spojovaných i dalších vlaků.
19.01.2007 (21:31)  
On je zásadní problém s vedením přímých vlaků po trase Rudná - Středokluky. Současné zabezpečovací zařízení to nedovoluje a je možná jízda pouze úvratí na Hostivice.
19.01.2007 (0:03)  
"Mostecké" rychlíky byly asi roku 1961 trasovány přes Rudnou u
Prahy. Dost vysokým nákladem byla tehdy aktivována kolej původní Pražsko-duchcovské dráhy pro přímou jízdu Rudná - Středokluky. Trvalo to asi dva roky, pak se tyto rychlíky vrátily na cestu z Masaryčky (tenkát Praha střed) přes Kralupy. Teď už ranní rychlík Praha - Most nejezdí vůbec.Na odklony "lázeňských" rychlíků do Karlových Varů se též pamatuji, ty však už také po trati 120 nejezdí.
18.01.2007 (9:17)  
Kdyby k odklonu rychlíků ze 110 došlo, mohly by být rychlíky z Hostivic vedené po 122 přes Zličín na Hlavní nádraží. Popřípadě se dá přece využít i trať přes Prahu Řeporyje, jak už zde padlo. Neboť jednokolejná trať 120 by měla sloužit hromadné přepravě z Kladna.
17.01.2007 (21:06)  
Trať Hostivice – Podlešín, resp. odbočka Jeneček – Podlešín se využívala pro odklony "chebských / karlovarských" rychlíků jedoucí po "žatecké" trati při výlukách. Rekonstrukce Masaryčky nemá vazbu k trati 110. Vlaky mohou být vedeny z Libně, případně z Holešovic.
17.01.2007 (15:46)  
Ty rychlíky nejsou zase takový nesmysl, protože má dojít k velkým výlukám na Masaryčce a na hlavní nádraží se staví Nové spojení. Takže takový dočasný odklon. Otázka je, jak pomalé to bude a kudy do Prahy (klasicky přes Rudnou?).
17.01.2007 (14:45)  
Myslíte, že v relaci Praha - Most klesne obsazenost, když bude veden mimo Kralupy? Po 110 bude pokračovat od Podlešína, takže o úplné zrušení by se jinak nejednalo. Docela chápu, že se snaží využít méně zatíženou trasu, neb po 090 už tak jezdí dost velké množství vlaků a další budou pravděpodobně přibývat (ne že by se tam tedy vlaky od 110 nevešly, ale bude to prostě pohodlnější). Jen nevím, zda si tím pomohou, když se to bude muset vejít na stále jednokolejnou (kvůli Bémovi a spol.) trať přes Prahu 6. Jinak sám bych byl pro rozložení, kdyby měly jet dva vlaky v téměř shodném čase po 090, ať tedy jeden jede přes 121, v ostatních časech může nadále jezdit po spodní 110.
17.01.2007 (14:44)  
Co se týka osobní dopravy, ta byla před zastavenim dopravy roku 1993 nejsilnější na úseku Dobrovíz - Hostivice. Od té doby je na mnoha místech trati zavedena autobusová doprava PID a ČSAD
Kladno a myslím, že o vlakovou dopravu by byl minimální zájem. Snad by se vyplatila jen o letních prázdninách a coloročně o víkendech pro turisty na Okoř a Budeč.
17.01.2007 (14:37)  
Pokud je to skutečně pravda, tak mě holt nezbyde nic jiného než jezdit z Prahy do Kralup místo v 16:00 Lunou v 15:55 Sněžníkem :) Ona už takhle ta obsazenost oproti loňskému roku velmi citelně poklesla, protože cestující do Kralup jedou právě tím Sp 1772. Loni, když byla mezera mezi těmito vlaky 22 minut, byl Rádl do Kralup obsazen tak na 80%, teď v posledním voze jezdí max. 10 lidí. Skutečně to vypadá na promyšlenou přípravu na zrušení R/Sp na 110 :(
registrovaný uživatel PES38 
17.01.2007 (11:26)  
Dověděl jsem se informaci /z dobře informovaného zdroje, žádné JPP/ že se vážně uvažuje o převedení rychlíků Praha-Most přes 121. Jasně, že se to nevyplatí bo kvůli scházející relaci Pha-Kpy tím nikdo nepojede, ale chápu to jako další krok, k pohřbení rychlíků na trati č. 110. Samozřejmě jsem se ptal, jak to chtějí protáhnout po už tak ucpané 120cítce, a bylo mi vysvětleno, že je takový nápad, že by to jelo spřaženo s nějakým rychlíkem směr CV trs 120 a v Hostivicích by se to odpojilo.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko