Pardubice - Silného obchodního partnera získal hokejový klub HC Moeller Pardubice. Tím se stala od 1.1.2007 společnost ČD Telematika. "Spolupráce s HC Moeller Pardubice souvisí s naší novou strategií. Díky ní se můžeme stát silným hráčem na trhu. Naším majoritním vlastníkem je společnost České dráhy, které podporují sport. Mně osobně je hokej nejbližší," podotkl generální ředitel společnosti ČD Telematika Stanislav Beneš.
Smlouva byla podepsána na jeden kalendářní rok s opcí. "Nebudeme zveřejňovat finanční detaily, jen mohu říci, že se jedná o spolupráci bezbonusového charakteru," doplnil generální manažer HC Moeller Pardubice Zbyněk Kusý. "Jsme rádi, že spolupracujeme se společností z oblasti, z níž jsme neměli dosud žádného partnera. V klubu se staráme o 300 dětí, což samozřejmě přináší nějaké náklady. Tento silný partner nám pomůže," dodal generální manažer HC Moeller.
"Skupina České dráhy, jejíž členem je ČD-Telematika, a sport mají k sobě blízko i v dalších oblastech. Týká se to především programu Vlakem za sportem, propojujícího nejrůznější sportovní soutěže se zvýhodněným cestováním vlaky Českých drah," poznamenal Aleš Ondrůj, tiskový mluvčí Českých drah, a doplnil: "Propojení široce populárních sportů, jako je například lední hokej či míčové sporty se společností, která ročně přepraví 180 milionů cestujících, má své přirozené opodstatnění pro úspěšné budování vztahů mezi značkou a zákazníkem."
1 2 | Zpráv na stránku: |
Za druhé - upozorňujete vždy každého, když se odkloní od vámi požadovaných striktních mantinelů daných obsahem článku? Je celkem dost časté, že se diskuze přesune k jinému tématu. Aspoň do teď jsem tento web považoval za svobodný, na kterém se může diskutovat bez jakýchkoliv omezení, když k tomu situace nahrává. Jestli vy to tak necítíte, tak je to váš problém, ne můj.
Za třetí - (především pro ANKE) - někdo snad říkal, že sexuální orientace je problém? Nevšiml jsem si, že by to z mého příspěvku nějak vyplývalo.
Za čtvrté - když vás tak otravuje číst příspěvky, které se netýkají tématu, tak je jednoduše nečtěte a laskavě neomezujte mojí svobodu.
Podle těchto "právních odborníků" by totiž tím nejlepším organizátorem železniční dopravy v Evropě byl stát. Švýcarské SBB jsou totiž akciovou společností, jejíž akcie vlastní stát a protože SBB mají významný akciový podil prakticky ve všech ostatních společnostech provozujících drážní dopravy, byly by podle konstrukce "právních odborníků" tyto společnosti "částečně státní". Rovněž DB jsou akciovou společností, jejíž akcie vlastní 100 % stát, ovšem nikdo neříká, že jsou "státní" institucí.
-- NIcKON: Nechapu proc by vlastnictvi akcii statem melo byt prekazkou tomu, aby se akciova spolecnost chovala jako akciova spolecnost (delala si reklamu atd). Taky se tu nikdo nepozastavuje nad tim, ze CEZ "cmare" po lokomotivach, v Pardubicich (a nejen tam) je po nem pojmenovana CEZ arena,...,... nevidim rozdil.
Vždyť se o tom mluví leckde. Nicméně i kdyby to nebyla pravda, myslíš, že ho snad ondrůj zažaluje?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.