..: Thalys chce aktivněji oslovit potencionální zákazníky :..

Logo společnosti ThalysBrusel – Společnost Thalys učinila další pozitivní krok pro cestující. Nově bude společnost informovat své zákazníky o aktuálních polohách vlaku včetně plánovaných a skutečných příjezdů vlaků. Toto umožní satelitní spojení, které porovná plánovaný a skutečný čas a údaje budou zveřejňovány při odchylkách nad 5 minut. Informace bude možné získat na internetu (www.thalys.combi) nebo z mobilního telefonu (http://thalys.mobi). Součástí také budou reporty mapující měsíční zpoždění těchto rychlovlaků. Cestující si tak budou moci optimálněji naplánovat svůj příchod na nádraží nebo třeba vyzvednutí známého.

Thalys chce hrát „fair hru“

Ilustrační obrázekSpolečnost tak chce pokračovat ve fair přístupu k cestujícím. Dnes jsou třeba odškodňováni za zpoždění vlaků – při zpoždění nad 30 minut činí odškodnění 20% jízdného, při zpoždění nad 1 hodinu je to 50% a při 2 a více hodinách získají zpět celé jízdné). V případě, že není možné stihnout z důvodu zpoždění poslední přípoj, uhradí společnost náklady na taxi či ubytování v hotelu. Dalším krokem, jak chce Thalys přispět k fair přístupu k cestujícím, je zveřejňování počtů kontingentních nabídek, které budou uvedeny na trh. Cílem společnosti do dalšího roku je také snižovat zpoždění svých vlaků, v roce 2006 jich dojelo 95% včas nebo se zpožděním do 5 minut. Společnost Thalys také spolupracuje s jinými renomovanými společnostmi a nabízí cestujícím doplňkové služby, jako je možnost ubytování v hotelech skupiny Accor či zapůjčení automobilu u Europcar za výhodné ceny.

zdroj: Lok-report, Thalys


CSPSV | 5.1.2007 (20:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Tarify

More from Německo Belgie Francie


06.01.2007 (22:52)  
Společnost THALYS bud zveřejňovat reporty zpoždění … aby se zlepšila INAGE firmy.
České dráhy a.s., přesněji řečeno někteří jejich bezvýznamní zakomplexovaní pracovníci v rámci IMAGE firmy znemožnily fungování "Babitronu", který dělal totéž …
Doufám, že se na základě rozhodnutí společnosti THALYS se ČD a.s. fofrem obrátí na tvůrce Babitronu, přesněji řečeno ty zaměstnance, kteří Babitronu škodili učiní v krátké době zákazníky pracovnho úřadu.
Registered user M 
06.01.2007 (13:43)  
No, ja to pochopil... Jenze skutecnost, ze kdyz ti skodu zpusobi clovek bez majetku, funguje stejne dobre v Cesku, tak i v Belgii...
Registered user Semík  mail  
06.01.2007 (11:46)  
To M. Myslel jsem, že to zaplatí společnosti Thalys ten kdo ji způsobil škodu ( zpoždění). Tudíž společnost Thalys to zaplatí ( taxi, hotel) ale proplatí ji to škůdce. A třeba jsou pojištěni proti sebevrahům.
Registered user M 
06.01.2007 (11:34)  
No, Nemci, Belgicani a Francouzi, to jsou bohaci bez vyjimky. Ti dostanou fakturu na tisice auro, vesele zachrochtaji a zaplati bez nejakych problemu. Dokonce i kdyz jsou po smrti...

Ale ty jsi vetu "Společnost tedy hotel ani taxíky nestojí ani euro." myslel taky asi jako vtip:-))
Registered user Semík  mail  
06.01.2007 (9:09)  
No já bych to jako scifi neviděl. Zpoždění vlaků tu máme do 5 minut. To není žádná novinka. okud jich 95% přijíždí v čas, tak s odškodněním to problém taky nebude, zvláště pokud to chcou ještě zvýšit. otázka zní jak mají vyřešeny platby od lidí, kteří to způsobý. Předpokládám, že kdo způsobí zpoždění, uhradí všechny škody. Společnost tedy hotel ani taxíky nestojí ani euro.
Registered user M 
06.01.2007 (2:30)  
Scifi je to na jakekoliv pomery; nejen ty nase (vase)
05.01.2007 (22:28)  
Super. Toto je komunikačná stratégia podľa mojich predstáv...
Inak, v tej prvej adrese bude zrejme preklep: top-level doména .combi neexistuje, takže to má byť zrejme .com.
Ale inak fajn - príjemne sa to číta, i keď je to na naše pomery tak trochu sci-fi...
05.01.2007 (20:15)  
Moc hezká jsou odškodnění.Není tam nějaké omezení třeba zpoždění jen z viny dopravce?Při počtu českých sebevrahů a aut na přejezdech by u nás každý dopravce musel zkrachovat.

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko