..: Bombardier dodá 50 vlaků VIRM Intercity NS :..

zdroj: Media Center Bombardier Berlín – Bombardier dodá Nizozemským drahám (NS) 50 elektrických dvoupodlažních jednotek typu VIRM. Výše zakázky se pohybuje kolem 433 milionů €.

Tyto jednotky byly vyvinuty speciálně pro NS a Nizozemské dráhy jich vlastní již 378. První z těchto nových vlaků by měly být předány v červnu roku 2008, poslední v březnu 2009. VIRM je optimálním řešením železničního spojení velkých aglomerací, pouze čtyřvozové jednotky pojmou více cestujících, díky dvoupodlažnímu řešení vlaku. Široké dveře umožňují plynulý výstup a nástup cestujících, ve vlaku je dostatečný prostor pro úschovu zavazadel a samozřejmostí jsou toalety pro invalidní cestující.

zdroj: Bahnnews, Bombardier


CSPSV | 28.12.2006 (11:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Německo Nizozemsko


Registered user comar 
29.12.2006 (12:37)  
zaosai: ty jednotky jsou sice jednosystemove na 1500V, ale maji vybavu i na 25kV 50Hz. Az to v Holandsku spusti, tak se na nich bude muset jen predelat par detailu a muzou jezdit na stridavy proud.
Registered user zaosai  mail  
29.12.2006 (8:53)  
Je mě z toho divně.Nebudu srovnávat kvalitu a srovnáme kvantitu.Když to srovnám s náma,tak jsme super rozvojová země.A to se předpokládá u NS změna napájecí soustavy.
Registered user Rail-2005  mail  
29.12.2006 (7:48)  
Mám jedno foto zde: http://rail2005.euweb.cz/NED_0008.JPG je na něm dobře vidět tvar skříně. Jinak připadá mi, že sedačky uvnitř jsou horší jak v naší 471. V Nizozemí je trakční soustava 1500 V ss.
28.12.2006 (23:10)  
Zvenku mi to přijde jako obdoba našich 471, na první pohled jsou to srovnatelná vozidla. Pokud budou nasazována na výkony, pro něž jsou určena, nevidím ani u nás, ani v Nizozemí problém. Jen máme v každé zemi trochu jiný vzhled, aspoň je to zajímavé. O trakčních vlastnostech ani o interiéru nevím nic a tedy je nemohu porovnávat. Možná mají něco lepší oni, možná my. Jen to množství, pravda...
Registered user Rail-2005  mail  
28.12.2006 (20:41)  
Comar: Přesně tak, v létě na služebce v Holandsku jsem se s tím něco nacestoval, sice vždy jen prá kilometrů, ale nepřipadalo mi to moc košer. Já bych řekl zlatá 471! Hlavně to má dost bizardní tvar skříně, taková "rakev".
Registered user comar 
28.12.2006 (16:56)  
Na primestkou dopravu to jsou super vlaky, ale na vetsi vzdalenosti (napriklad IC pres cele Holandsko) uz to tak super neni. Kdybych si mohl vybrat mezi 2 hodinama v teto zlute potvore a 2 hodinama v Bee, tak beru rozhodne Bee... a to uz je co rict.
28.12.2006 (14:47)  
Proboha, to jich mají už pomalu víc než ČD šukafonů, na to si musím jít dát panáka, jó nemají holt na krajích naše osvícené zastupitele (viz Ústí n.L.)
28.12.2006 (12:54)  
Když se podívám na dodávky našich ešusů, tak je mi tak nějak divně.

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko