Obě strany se, podle Lukši, dohodly na tom, že základní dopravní obslužnost se v Moravskoslezském kraji nebude krátit, ale množství regionálních spojů se v kraji naopak zvýší zhruba o dalších devět tisíc vlakových kilometrů. Tomu odpovídá navýšení částky oproti loňskému roku asi o 2,2 procenta a navýšení pro žákovské jízdné o 14 mil. korun, tedy zhruba o 5,6 procenta. Výsledná smlouva je podle obou partnerů, vítaným kompromisem. Moravskoslezský kraj se tak stal prvním v České republice, který s Českými drahami tuto smlouvu uzavřel. V kraji se promění i vozový park. Kromě dalších plánovaných souprav 471 z ostravské ČKD Vagonka, tato smlouva mj. "přinese" v průběhu příštího roku do kraje i tři až čtyři dvouvozové motorové jednotky Regionova.
zdroj: Železničář
* Cheb
* Rakovník
* Praha-Zličín
* Praha-Strašnice
* Šumperk
* Břeclav
* Kralupy nad Vltavou
* Olomouc hlavní nádraží
* Ostrava hlavní nádraží
* Havířov
Připravovaná výběrová řízení
* Opava východ
* Tábor
* Žďár nad Sázavou
* Praha-Ruzyně
* Mělník
* Louny
* Český Krumlov
* Uherský Brod
* Vyškov na Moravě
* Kroměříž
* Pelhřimov
* Příbram
* Valašské Meziříčí
* Uničov
* Jindřichův Hradec
Bohužel zatím nic víc :-( Kopřivnice si to asi platí ze své kasy
V Havířově už prý probíhá výběrové řízení v projektu "Živá nádraží"...tak uvidíme
Tady jsou opravdu vidět priority kraje, místo toho, aby začal začal řešit skutečné problémy, tak se raději upíše ďáblovi na další 3 roky...
Payus: Ó díky...
Hlavně se těším, jak to bude vypadat na nádražích jako jsou Vítkovice, Kunčice, Šenov, Havířov... Myslíte, že už se rozpadnou samy ???
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.