
Spoje jsou provozovány společně DB a ÖBB. Jedná se o podobný typ spolupráce, který funguje mezi ČD a ZSSK u vlaku SC Slovenská strela. V sobotu byly vypraveny 2 mimořádné vlaky - jeden jel z Mnichova a druhý z Vídně. Oba se společně setkaly v rakouském Salcburku. Na palubě ICE z Vídně cestoval Martin Huber, z Německa cestoval na palubě vlaku Hartmut Mehdorn. Jednotky ICE jsou řazeny na vlacích 116/117 Vídeň - Mnichov a 562/661 Vídeň - Bregenz.
Od neděle zajíždí do Vídně také jednotky ČD řady 680 pendolino, které jedou na území ČR jako vlaky SC Smetana a SC Johann Gregor Mendel, v Rakousku pak pokračují jako spoje EuroCity.
zdroj: Bahnnews, Tiskové zprávy DB a ÖBB

Vícesystémová ICE řady 406 stojí cca o 100 milionů méně než EJ 680 ČD( ICE 406 = 18,9 mil. EURO [± 550 mil Kč] EJ 680 cca 670 mil Kč), má kapacitu o 100 míst vyšší, konstrukční rychlost o 100 km vyšší (330 km/h).
zatim se totiz nedohodli na tom, jak se to vlastne bude jmenovat. Nazev "Wien Europa Mitte" povozuji za velice nesikovny, protoze by se pletl s "Wien Mitte".
Zorganizované to je taky pěkně (a taky se mi to líbí :-)), avšak nejsem si zcela jistý, že je to tak strašně nutné. Klidně by mohly české soupravy zajíždět na Gesundbrunnen a dál na HH by jezdilo nějaké IC (německé). Neušetřily by se tak nějaké vozy (třeba ne, nevím..)? Mohly by jezdit někde, kde to využije víc zákazníků ČD. Nebo - je to tak strašně lukrativní job pro ČD, že suplujeme dopravu B-HH?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
