Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Teplice - Zabezpečovací zařízení v hodnotě 78 milionů korun společně se SŽDC, SFDI, ČD a zástupci města slavnostně uvedli do provozu zátupci AŽD dne 28. listopadu v železniční stanici Teplice v Čechách. Díky novému systému ESA 11 budovanému od února tohoto roku se bude na Teplicku cestovat rychleji a pohodlněji. Staniční ZZ ESA 11 je nástupcem SZZ-ETB a jedná se již o elektronické stavědlo s reléovým rozhraním k venkovním prvkům zabezpečovacího zařízení.
Rekonstrukce zabezpečovacího zařízení v žst. Teplice v Čechách je významnou stavbou na trati Ústí nad Labem – Chomutov. Účelem stavby bylo vybudovat nové elektronické zabezpečovací zařízení nejen v železniční stanici Teplice, ale i na přilehlých tratích a stanicích.
zdroj: AŽD
Railman | 10.12.2006 (1:53)
Související zprávy
11.12.2006 (12:25)
Proč je celá zpráva psaná v ICH-formě? To se na výstavbě zabezpečovacího zařízení podílelo i Želpage o.s.? Myslím, že ne ...
11.12.2006 (11:06)
Tak to asi ne. Nejsem z Teplic, ale jsetli tam bylo SZZ-ETB tak tam dozajista nebyli signalisti. Navíc ETB je už částečně elektronický, ovládaný přes JOP a je leckdes i na koridorech, takže význam téhle investice je mi nejasný. Tak ale zase neznám místní podmínky.
10.12.2006 (12:42)
To je jednoduchý jak facka. Protože tím novým SZZ ušetří SŽDC platby za obsluhu dráhy za deset signalistů. A investici tak má do pěti let zpátky. Kdežto při výměně svršku ušetří co?
10.12.2006 (3:47)
Slinty slinty slinty...nějak nechápu, oč "pohodlnější a rychlejší" cestování tím získám. Všechny překopané přejezdy byly už dříve opatřené závorami, které se teď najednou musely měnit. Kdyby to radši udělali na koridoru u Pardubic, kde to brání zvýšení rychlostí nad 160...
Pokud chce někdo investovat do jistě velmi důležité tratě 130, proč radši nezainvestuje svršek typu UIC60. I když se tu často opravuje, stejně se dosazují původní kolejnice a pražce. Proč?
Pokud chce někdo investovat do jistě velmi důležité tratě 130, proč radši nezainvestuje svršek typu UIC60. I když se tu často opravuje, stejně se dosazují původní kolejnice a pražce. Proč?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko