..: České dráhy zaspaly :..
Personál SC, ČDPraha - Za 36 hodin vyjede první vlak kategorie SuperCity s cestujícími na palubě ze zahraničí do Prahy. Ani 1,5 dne před zahájením provozu vlaků pendolino do zahraničí si cestující nemohou zakupovat všechny typy jízdenek a místenek podle ČD na jejich nejúspěšnější produkt. České dráhy pravděpodobně podcenily přípravy na zavádění nového tarifního systému (ceny místenek, SC ze/do zahraničí apod.). Dnes nebylo možné ještě v 15 hod. zakoupit místenky Rail+ na vlak SC 72 J. G. Mendel z Brna do Prahy na neděli 10.12. Stejný problém se vyskytl i u ostravských pendolin, kde bylo možné zakupovat buď jízdenky s jízdným SuperCity a nebo místenku výhradně za 200 Kč (za 86 Kč s In-Junior/Rail+ to možné nebylo). Naopak místenka na spoj SC 134 Slovenská strela byla volně k dostání i za zvýhodněnou cenu. Stejné problémy panovaly jak ve Wasteels, tak na hlavním i Masarykově nádraží.

SC pendolino v Brně?

"Vážený pane, co by dělalo SuperCity v Brně? To jezdí jen do Ostravy. Vy asi myslíte écéčko! Abych Vám ale mohla dát místenku, musíte mi říct přesné číslo vlaku i čas odjezdu", řekla pokladní (UŽST Praha hl. n., číslo je redakci známo) jednomu z cestujících na Masarykově nádraží. Velké zmatky a řadu nesmyslných informací obdrželi zákazníci drah i na hlavním nádraží, kde začínají přípravy na stavební práce v dolní části nové budovy. "Oni to do systému vloží až v neděli. Tohle se v předprodeji koupit nedá. A na nějakej Rail Plus nevím, že by byla sleva k místence," řekla jedna z pokladních na hlavním nádraží.

Wasteels - záruka kvality

Ilustrační foto, ČDJednoznačně nejlepší a nejkvalitnější informace podali dnes v odpoledních hodinách v prodejně Wasteels na pražském hlavním nádraží. Zde uměli vystavit jak místenku na SC ze Slovenska do Prahy, tak byli informováni i o tom, že vlaky SC začnou jezdit i do Bratislavy a Vídně. Přes veškerou snahu se ani zde nepodařilo zakoupit zvýhodněné místenky s Rail+ za 86 Kč (ke čtvrtletním síťovým jízdenkám). Program nabízel výhradně místenky za 200 korun. Naopak zatím je stále možné zakupovat místenky i pro mezistátní vlaky za 30 Kč. Tato možnost skončí pro ty, kdo nejsou vlastníky zákaznických karet ČD a i na vnitrostátním úseku zaplatí v mezistátním vlaku 86 Kč (např. místenka v EC Praha mezi Prahou a Olomoucí přijde zákazníka bez slevové karty na 86 Kč a k tomu navíc zaplatí příplatek ve výši 60 Kč).

Zvýhodněné jízdenky do Vídně

680Zvýhodněná cenová nabídka pro cesty mezi Prahou a Vídní ve spojích SC je stanovena na 593 Kč (kontingentní jízdenka). Tato cena je určena pro prvních 10 cestujících v každém ze 4 spojů mezi Českem a Rakouskem. Ostatní cestující zaplatí běžné jízdné 836 Kč a 200 Kč za místenku (1.036 Kč) v jednom směru. Naopak prokáže-li se cestující slevou např. In-Junior (na jízdenkách nadále uvedeno Junior pas) zaplatí za jízdenku s místenkou ještě o 11 korun méně, než je zvýhodněná tarifní nabídka (tj. 496 + 86 = 582 Kč) bez dalších omezení.

O prvním dni provozu vlaků kategorie SuperCity, které se vydají od 10.12. nejen do Ostravy, ale i do Bratislavy a Vídně, přinese ŽelPage reportáž.

zdroj: Vlastní pozorování


CSPSV | 8.12.2006 (22:45)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (19:00)  
petrsv - tohle ale neni o vysvetlovani... Jak chces vysvetlit neco, co nechape ani ten, kdo to vymyslel?:-))
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (18:59)  
Ted mne tak napada (sice chapu, ze vsichni s IQ 60 a vice v tom maji jasno, ale ja ne:-)
SC je jen "znacka", uredne jsou ty vlaky IC (sever) nebo EC (jih), pravda? Kdyz mrknu sem
http://www.cd.cz/files/vybrane_relace-e5a64a6ed31ee2f5cc04d133aa85ca94.pdf
tak zjistuji, ze zakaznicke jizdne Praha-Brno (napr., je to proste prvni radek:) stoji 206 korun. Zakaznicke jizdne v EC stoji 266 (206 za listek a 60 jako PRIPLATEK). Zakaznicke jizdne v EC, ktere ma v nazvu SC potom stoji 292 (206 za listek, 86 za MISTENKU, ale PRIPLATEK na EC je zdarma...)
No nic, jen mi prislo zajimave, ze nas nejlepsi (?) vlak je vlastne bezpriplatkovy, zatimco treba IC Moravia priplatkovym vlakem je...
registrovaný uživatel petrsv  mail  
08.12.2006 (18:54)  
Padám smíchy ze židle:-)))))) Ale jinak mě to moc nepřekvapuje. Všude se šetří, všude tam, kde by nemělo, a takhle to pak vypadá.
08.12.2006 (18:48)  
Dovolil bych se pokladních zastat, ikdyž dost z nich jsou vyloženě "Ježibaby"..Předpokládám, že proškolení z nových předpisů u nich proběhne v lepším případě na jaře..Tak to bohužel u ČD chodí. Já sice nejsem pokladní, ale lístky taky prodávám a kdybych se o těch novinkách nedozvěděl na Želpage, tak vím taky kulový. Ikdyž v našich končinách jsme měli to štěstí, že nás školili před změnou. Ale jsme výjimka!
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (18:42)  
Ceniky na www.cd.cz budou aktualizovany (nejdrive) nekdy behem druhe poloviny prosince a protoze to bude zasadni zasah do systemu, tak bude web dva dny nedostupny.
Aspon bych to taknak odhadoval...
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (18:39)  
ja-va - hm, takze mam teda IQ 59. Nuz coz, zit se s tim da:-)
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (18:38)  
Jsem prekvapeny? - NEEEEEEE:-)

PavelQ - mam pocit, ze autor tam ma spolehlivy zdroj:-)
registrovaný uživatel ja-va 
08.12.2006 (18:37)  
Nejvíc mi překvapuje, jak ty báby z pokladen na to (jako vždy) absolutně kašlou! Chápu, ža takovou práci v pokladně musí spíše brát holky/ženy z rodinek, ale není až zas tak složitý si přečíst 2x změny v tarifu TR10...tohle přece musí zvládnout i člověk s IQ 60.
08.12.2006 (18:34)  
Autorovi: To sis kupoval lístek jenom proto, abys je vyzkoušel?
registrovaný uživatel ja-va 
08.12.2006 (18:31)  
Já se jen usmívám...prostě moloch ČD je moloch, všechny bildbordy si můžou strčit někam...když to vypadá, jak to vypadá...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko