
"Zatím je předčasné mluvit, který model přijmeme," řekl Pravdě mluvčí ŽSSR Miloš Čikovský. "Ano, zřejmě dojde k určitým škrtům," doplnil ministr dopravy Vážny. V návrhu státního rozpočtu, kterým se budou v prosinci zabývat poslanci, se počítá s příspěvkem na financování osobní vlakové dopravy ve výší 4,5 miliard slovenských korun. Na současný rozsah dopravy však údajně železnice potřebuje 5,5 miliardy. Maximální příspěvek 4,5 miliardy na osobní dopravu určila minulá vláda. V roce 2005 však ještě bývalý kabinet Mikuláše Dzurindy železnicím doplatil 350 milionů korun a povolil úvěr 322 milionů. Podobně tento rok si ŽSSK mohla vzít úvěr ve výši 800 milionů korun. Vážny tvrdí, že ke 4,5 mld. na příští rok slíbil železnicím navíc 400 milionů korun, to však by už měl být podle něho strop. Snížení počtu vlaků si podle informací Pravdy vyžádá propuštění nejméně 300 zaměstnanců. Pokud by železnice zredukovala spoje ve větší míře, mohlo by podle Pravdy o práci přijít až 900 lidí. "Určitě to 900 lidí nebude, ale k propouštění dojde," řekl Vážny.
zdroj: Deník Pravda

A ten minister, ktorý vyhlásil, že modernizácia železníc nemá význam, keď sa po nich nič nevozí.
Bohužiaľ sa u nás zase dostala k moci vláda, pri ktorej sa človek viac než často nestačí diviť...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.
