..: Z Rakouska do Slovinska s Taurusem 3 bez zastávky na hranicích :..

Taurus, ŽPVídeň - Slovinsko se od nového jízdního řádu ještě přiblíží ke svému severnímu sousedovi Rakousku, neboť v tento den bude přepřah lokomotiv z důvodu rozdílného napětí (ÖBB 15 kV, 16 2/3 Hz, střídavý, SŽ 3 kV stejnosměrný) minulostí. 17.11.2006 podepsali zástupci ÖBB a SŽ bilaterální smlouvu o mezinárodním průjezdu lokomotiv Taurus 3. generace. Doposud musely být lokomotivy přepřahány ve slovinské Jesenici nebo v rakouském Spielfeldu. Nespornými výhodami bude urychlení dopravy a to nejen osobní, ale také nákladní. ÖBB investují do nákupu 382 nových lokomotiv Taurus více než 1 miliardu €, SŽ obstarávají nyní 20 typově stejných lokomotiv.

zdroj: ÖBB


CSPSV | 21.11.2006 (22:51)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko Slovinsko


22.11.2006 (20:37)  
Libouš: zusi.de, sem se na to juknul na netu, grafika nic moc oproti MSTS
registrovaný uživatel zaosai  mail  
22.11.2006 (20:21)  
Můžete si psát co chcete o Taurusech i 189 - DB,ale bohužel už z výroby nesplňují plně podmínky pro provoz na ČD.(Pokud Vám to něco říká,tak jim vychází přechodnost příčná 3)
22.11.2006 (18:50)  
Já měl za to, že se přepřahá nejen ve Spielfeldu, ale i v Mariboru, mezistátní vlaky stojí dlouho v obou stanicích - takže jestli to není z elektriky SŽ na diesel přes hranici a následně na elektriku ÖBB - ale to jen hádám. Řekl bych že SŽ jsou oproti ČD o dost napřed.
22.11.2006 (16:35)  
ta unifikace se SAKRA vyplati, kdyz uvazime, jak dokonale vozidlo Taurus je! hned si s nim pujdu zajezdit v nejlepsim vlakovem simulatoru zusi.de ;-)
registrovaný uživatel comar 
22.11.2006 (2:42)  
vb007: v tech 382 jsou uz zapocitane i davno dodane jednosystemove a dvousystemove taurusy. Cela myslemka je ta, ze casem vsechno ostatni vyhazi. Zustane jim tim padem potom jen jeden univerzalni ty lokomotivy (+diesly a jednotky), coz by melo zlevnit udrzbu. Ale jestli se takova megalomanska unifikace opravdu vyplati, to fakt nevim.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
22.11.2006 (0:00)  
O fous vedle. Jak bylo shodu okolnosti zmineno v diskuzi, v dobach nejvetsi poptavky sla produkce ceskych lokomotiv do radu stovek za rok. Tezko muzes vyrabet stovky kusu rocne, kdyz je neprodas.
registrovaný uživatel vb007 
21.11.2006 (23:49)  
382 loko Taurus jen pro Rakousko, tak to by Škodovka zvládla za 20 let.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko