..: Od prosince jízdenka eLiška za 140 Kč - a to i v IC/EC :..
In-karta Kraje České republiky - Od 10.12.2006 vyhlašují České dráhy akviziční slevu eLiška. Jedná se o meziregionální kontingentní jízdenku, která je určena pouze pro majitele In-karty/RailPlus v provedení bezkontaktní čipové karty. Jízdenku je možno zakoupit pouze do 2. vozové třídy z vybraných železničních stanic všech sídelních měst všech krajů do vybraných železničních stanic všech sídelních měst všech krajů v ČR a tuto jízdenku je možno objednat a zaplatit pouze prostřednictvím eShopu ČD. Meziregionální kontingentní jízdenka eLiška je pravděpodobně součástí nové zákaznické strategie Českých drah, která začne být uplatňována od neděle 10.12.2006, kdy začne platit nový jízdní řád 2006/2007.

IC/EC Tato nabídka platí pouze do vyprodání stanoveného limitu na relaci a den, cena jízdenky bez ohledu na vzdálenost činí 140 Kč, z této ceny se nepřiznávají žádné další slevy; ve vlacích vyšší kvality platí jízdenka bez příplatku na vlaky vyšší kvality, místenky a lůžkové nebo lehátkové příplatky cestující zaplatí podle tarifu TR 10; při použití po delší trase (jízda oklikou) nebo v 1. vozové třídě cestující doplatí do ceny jízdného, na které prokáže nárok. Platnost jízdenky je vždy do 6:00 hodin dne následujícího po prvním dnu platnosti; právo z přepravní smlouvy lze uplatnit v kterékoliv železniční stanici, místem příslušným k vyřízení uplatněného práva je pouze OPT (uznaná částka bude cestujícímu vrácena na číslo účtu, z kterého byla jízdenka zaplacena). Pokud si cestující nevyzvedne objednanou a zaplacenou jízdenku do 24:00 hodin prvního dne platnosti, zaplacená částka bude po srážce dle Smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou osobní dopravu automaticky vrácena na číslo účtu, ze kterého byla platba provedena.

Vyzvednutí a kontrola jízdních dokladů

Před nástupem jízdy se cestující dostaví do označené výdejny jízdenek v nástupní stanici (případně ve vyjmenované stanici daného obvodu) dle níže uvedeného seznamu, předloží In-kartu/Rail plus k ověření a vyzvednutí zaplacené jízdenky, pokladník vydá cestujícímu jízdenku, kterou bude předkládat pověřenému zaměstnanci ČD při kontrole jízdních dokladů v době plnění přepravní smlouvy spolu s průkazem In-karta/Rail plus; pokud cestující nepředloží pověřenému zaměstnanci ČD při kontrole jízdních dokladů v době plnění přepravní smlouvy buď jízdenku vystavenou ze zařízení pro elektronický výdej jízdenek ČD (UNIPOK) ve vyjmenované nástupní stanici nebo platnou In-kartu/Rail plus (bezkontaktní čipovou kartu), jejíž číslo je uvedeno na jízdence, nebude mu nárok na slevu uznán a zaplatí jízdné, na které prokáže nárok.

Seznam stanic

Logo ČD Jízdenka eLiška může znít z nebo do níže uvedených železničních stanic. Pokud se jedná o stanici nástupní, je nutno si v těchto železničních stanicích jízdenku před nástupem jízdy vyzvednout ve výdejně jízdenek. V závorce jsou uvedeny názvy železničních stanic, ve kterých si lze jízdenku také vyzvednout a ve kterých lze jízdu nastoupit v rámci daného obvodu.

Brno hlavní nádraží (Brno – Královo Pole), České Budějovice, Hradec Králové hlavní nádraží, Jihlava, Karlovy Vary, Liberec, Olomouc hlavní nádraží, Ostrava hlavní nádraží (Ostrava – Svinov, Ostrava - Vítkovice), Pardubice hlavní nádraží, Plzeň hlavní nádraží, Ústí nad Labem hlavní nádraží (Ústí nad Labem západ), Zlín střed (Otrokovice), Praha hlavní nádraží (Praha Masarykovo nádraží, Praha – Holešovice, Praha - Smíchov) - tj. 13 měst (vyjma Středočeského kraje).

zdroj a bližší informace: Akviziční sleva ČD


CSPSV | 24.10.2006 (16:57)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Jura 
28.10.2006 (10:39)  
Po znovupřečtení si tohoto článku jsem zjistil, že tato "sleva" je pro cesty z/do Karlových Varů (kde bydlím) zcela nepoužitelná, umožňuje jet pouze nejkratším směrem (viz. při použití po delší trase (jízda oklikou) ... cestující doplatí do ceny jízdného...). Jenže spojení KV - Praha - kamkoliv dál směr Morava, jezdí přímé! vlaky přes Ústí (nikoli Žatec, kudy je to nejkratší), podobně KV - Plzeň Budějovice by bylo třeba jet přes Bečov - M.Lázně, kde navíc bude jezdit Viamont a ne ČD.
Takže mě opět nepotěšili.
registrovaný uživatel M 
26.10.2006 (15:59)  
1. Ani v nejmensim nepovazuji predrezervaci normalni mistenku za logickou (v tom formatu, jak to je), takze to neni treba srovnavat...
2. Platby po internetu jsou zcela bezpecne. Opravdu nechapu, proc je mezi lidem sirena davova psychoza, ze tomu tak neni... (zcela bezpecne - mineno tak, ze je to stejne bezpecne, jaka jakakoliv jina platba, mozna bezpecnejsi...)
3. Jiz v roce 1999? Fajn, ale otazka zni - a maji je tam i v roce 2006/7?
registrovaný uživatel Mibe 
26.10.2006 (14:50)  
M:
Tomu se ale stejne nevyhnes ani pri predrezervaci klasicke mistenky. Dokud nebude vyresena bezpecnost plateb pres Internet, asi nezbyde nic jineho. Jinak tyto obdobne automaty fungovaly na nekterych nadrayich ve Francii jiz v roce 1999!! V Nizozemi jsem to videl v r. 2002.
registrovaný uživatel M 
26.10.2006 (11:22)  
Jenze tohle je taky nestastny system... Je oduvodnene predpokladat, ze ty levne listky budou prodane mnoho dni (samozrejme zalezi na dnu v tydnu) pred odjezdem. Takze pokud by byla omezena doba na vyzvednuti, tak by clovek na nadrazi musel zajet extra pro vyzvednuti listku...
registrovaný uživatel Mibe 
26.10.2006 (8:22)  
M: Mel jsem na mysli, ze pri uskutecneni rezervace by mel clovek omezenou dobu na vyzvednuti a zaplaceni jizdenky (budto nekolik hodin, nebo do konce dne, ve kterem uskutecnil pres Internet rezervaci). Pokud by si jizdenku nevyzvedl, propadla by. Stejne tak by clovek mel nejake virualni konto (dobijene napr. pres SMS), ze ktereho by sla platba za mistenku. Pokud by si jizdenku vcas nevyzvedl, propadla by mistenka.
Na podobnem principu (s omezenou dobou na vyzvednuti mkistenky] funguje napr. predrezervace u CD (teda pokud stale funguje}, stalo se mi parkrat, ze Web ohlasil, ze neni spojeni se serverem, nebo to pokladni podle rezervacniho kodu na papisru nedokazala v "systemu" najit...
registrovaný uživatel M 
25.10.2006 (23:04)  
Jo, byla tam chyba - bude se to menovat Bozenka:-)
registrovaný uživatel CSPSV 
25.10.2006 (20:47)  
Skaličák: Už včera večer jsem čekal, že bude zpráva z www.cd.cz stažena. Podle mně se tam dostala nedopatřením, protože ve všech předchozích tiskových zprávách ČD bylo oznamováno, že nová zákaznická strategie ČD bude představena na konci listopadu, krátce před platností nového jízdního řádu:-) Navíc k eLišce nevyšla samostatná tiskovka, takže stažení pro mě není vůbec překvapením (stalo se to už několikrát). Na ŽelPage však zpráva zůstane, buďte bez obav:-)
registrovaný uživatel Skaličák  mail  
25.10.2006 (20:35)  
Nevím jestli jste si toho všimli, ale tu tiskovku už ze serveru čd stáhli. Asi nebyla tak dokonale propracovaná, jak by o ní bezpochyby tvrdil diskutující čd4ever.
Já si jen chtěl z originálního textu ověřit některé údaje které se tu probíraly a ono nic...
25.10.2006 (19:51)  
Není mi jasné, jestli bude tahle akviziční jízdenka k dostání i pro cesty, u nichž bude krajské město pouze výchozí, nebo cílovou stanicí. Tedy jestli ji budeme moci využít třeba pro cesty z Brna do Trutnova nebo z Karlových varů do Humpolce.
25.10.2006 (19:49)  
Určitě by bylo vhodnější mít ten omezený počet míst na konkrétní vlak a regulovat tak poptávku i na méně frekventované vlaky, klidně i na to pendolíno. Takto to na mě dělá jednoznačně dojem, že je to zaměřeno na to, aby si co nejvíce lidí koupilo in-kartu, což ani nemusí být výhodné pro ČD, ale tlačí k tomu dodavatel/výrobce karet. Ony se totiž karty bez nějaké výrazné služby, kterou by poskytovaly, uchytí jen těžko. To se týká i různých městských karet, které pokud nejsou současně na MHD, budou lovit také zoufale někoho, kdo si to koupí.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko