..: Sassnitz-Neu Mukran – Baltijsk – nové Cargo spojení :..

Sassnitz-Neu Mukran Eisenbahnfähhafen Berlin – Od 5.12.2006 by mělo být uvedeno do provozu nové spojení mezi německým přístavem Sassnitz-Neu Mukran (na Rujáně) a nově vystavěným ruským přístavem Baltijsk (v Kaliningradské oblasti). Spojení bude provozovat Railion a DFDS (dánská rejdařská společnost). Railion tak získá další variantu železničního spojení do východní Evropy a vzroste tak podíl na přepravě zboží z Ruska.

Přístav Sassnitz-Neu Mukran je v současnosti největším přístavem určeným pro železniční dopravu. Od července letošního roku provozují Railion a DFDS další spojení a to do litevské Klaipedy. Do Baltijsku (stejně jako do Klaipedy) zajistí přepravu trajekt „Vilnius“, který pojme až 90 vagónů. Počítá se s 3 výjezdy do týdne.

zdroj: Bahnnews, foto: Bahnbilder


CSPSV | 18.10.2006 (11:59)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nákladní doprava

Ďalšie z regiónu Německo


19.10.2006 (19:44)  
Měl jsem tu čest jet v roce 1992 kamiónem z Klajpedy na Rujanu a moje vzpomínky jsou přehnaně velký, neudržovaný a částečně opuštěný terminál na širokém rozchodu. Když zapátrám ve vzpomínkách ještě dále, tak se mi vybaví to, že v DDR bylo ruských vojáků ještě víc než u nás. Vzpomínáte ještě někdo na kontroly na hranicích východního Berlínu?
CSPSV: Dotaz - stále je možnost najíždět vlaky na loď na horní i dolní palubu současně a na každou palubu dvěmi vlaky současně?
registrovaný užívateľ CSPSV 
18.10.2006 (22:40)  
Nevím jak to bylo za dob DDR, ale Němcům se podařilo postavit vynikající terminál. Sám jsem jej navštívil a můžu říct, že je to jako letiště (z pohledu pasažéra). Opravdu se mi to líbilo.
18.10.2006 (22:19)  
Ve své podstatě je Neu Mukran pozůstatkem po ruské armádě v NDR alias DDR. Za dob Ericha Honeckera byl najspíš daleko větší podíl vojenských transportů než klasické výměny zboží.

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko