Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Tarifní nabídka Eurodomino bude zrušena a integrována do nabídky InterRail.
Prodávat se bude do 31.3.2007, od 1.4.2007 pak bude její následník integrován do balíčku produktů InterRail.
Nabídka InterRail pak bude mít pravděpodobně následující strukturu:- Globální pasy – 5 dnů z deseti, 10 dnů z 22ti, celých 22 dní, celý měsíc
- Zemské pasy – 3, 4, 6 nebo 8 dní v měsíci
Konečné ceny a pravidla pro příplatkové vlaky (například v Německu se k EuroDominu neplatí příplatky na vlaky ICE, ale k InterRailu ano) ještě nejsou známy. Totéž platí o účasti Francie, Itálie a Španělska na této nabídce, protože tyto země k 1.4.2006 z tarifu EuroDomino vystoupily (nikoliv ale od InterRailu).
zdroj: ibse
Zdeněk Michl | 18.9.2006 (16:57)
Související zprávy
20.09.2006 (17:59)
Jak kde. Třeba ve Skandinávii je cestování na IR zcela běžné. Když si v Oslo kupuji normální místenku, paní se mě hned ptá: Har du Scanrail, eller InterRail? :-) Ale propagace je vskutku žalostná :-(
20.09.2006 (14:11)
Bude tím opět jezdit minimum lidí jako dnes. A to jen kvůli neexistující propagaci. Každý takový utajený produkt, byť je sebelepší, ve výsledku je na kočku (tedy vlastně jen pro nás, co chodíme na želpage, a pár dalších). Vždycky, když jedu na po Slovensku na Eurodomino, koukají na to průvodčí dost zmateně a velká část jich to v životě neviděla.
19.09.2006 (19:18)
Já jen aby se pak nedivili, že jim na to nikdo nechce jezdit :-). Jinak souhlas.
19.09.2006 (19:04)
Problém je v tom, že zástupci železničních správ se nebudou ohlížet na názory zákazkníků.
Současně se musí najít "politický" kompromis mezi těmi, kteří by chtěli co nejvyšší ceny a nejkratší platnost a těmi, kteří mají zcela opačný názor …
Současně se musí najít "politický" kompromis mezi těmi, kteří by chtěli co nejvyšší ceny a nejkratší platnost a těmi, kteří mají zcela opačný názor …
19.09.2006 (9:22)
Mně se zase moc nelíbí koncepce 5 z 10. S tím se snad dá jet jen na šotovýlet :-(. 10 z 22 už je o chlup lepší, ale záleží na ceně. Spíš bych se inspiroval třeba nabídkou Scanrailu. Tam jsem nadmíru spokojený s jeho dvouměsíční platností. Letos jsem využil variantu na deset dní a skutečně jsem ty dva měsíce potřeboval.
Dál jsem zvědavý, jestli budou slevy na jízdenky do hraničního bodu pro zemské pasy.
A taky bych hlasoval pro, aby bylo možné použít globální pas i na cestu z domova na hranice.
Dál jsem zvědavý, jestli budou slevy na jízdenky do hraničního bodu pro zemské pasy.
A taky bych hlasoval pro, aby bylo možné použít globální pas i na cestu z domova na hranice.
18.09.2006 (22:16)
Tedy pokud SNCF, Trenitalia a RENFE vystoupí, jsou hňupi. Už takhle nám letošní cestu do Španělska zkomplikovaly (a dost na tom, že RENFE chtějí 6€ místenku na kdejaký rychlík). Jinak ovšem vypadá koncept celkem přijatelně; tuší se, zda u nás budou nadále platit výhodnější ceny?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko