Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.

Kromě prodloužené městské linky se bude železnice prezentovat ve stanici Praha-Holešovice, kde bude cestujícím prezentována stavba "Nové spojení" a další chystané železniční projekty.
Na přiloženém snímku je CityElefant 471.022 v Praze-Sedlci dne 2.9.2006, foto: Paolo3
Další info a jízdní řád viz plakát v pdf.
Program evropského týdne mobility v Praze najdete na stránkách magistrátu.
Karel Chýla
| 17.9.2006 (19:02)

Related news

23.11.2006 (0:29)
ten co tu napsa, ze ML je saskarna je naproste blbec kerej nevi nic o doprave. posledni tydnu je ML tak narvana, ze by mela byt posilena
23.09.2006 (19:03)
MZ: Dobře, tak jinak:
Když je na 011 i 091 taktový provoz, proč se ML nevlepí taktově?
Cestujícímu, pro kterého je ML určena, je tohle všechno samozřejmě jedno :-)
Když je na 011 i 091 taktový provoz, proč se ML nevlepí taktově?
Cestujícímu, pro kterého je ML určena, je tohle všechno samozřejmě jedno :-)
19.09.2006 (22:21)
Domnívám se, že prodloužení do Hostivaře by mnoho cestjících nepřitáhlo. Nádraží je na kopci, poblíž je jen vilková malá zástavba a odtud přístup na nástupiště znamená dlouhé obcházení stanice. (Pokud nepoužijí zakázanou cestu s následným zakázaným přechodem kolejiště.)
Souhlasím s tím, že propagace akce byla velmi mizerná, nebýt zpráv od p. Černého na drahari.info bych se o ní vůbec nedo věděl.
Souhlasím s tím, že propagace akce byla velmi mizerná, nebýt zpráv od p. Černého na drahari.info bych se o ní vůbec nedo věděl.
19.09.2006 (19:15)
Ad Space – ML není nápad ČD, ale zakázka na objednávku ROPIDu.
Bohužel tato zakázka se zpravidla objednává v době, kdy je grafikon nakreslen (neví se, zda budou peníze) a vlaky se pak musí "vlepovat".
Pak samozřejmě z dobře míněné služba stane paskvil …
Bohužel tato zakázka se zpravidla objednává v době, kdy je grafikon nakreslen (neví se, zda budou peníze) a vlaky se pak musí "vlepovat".
Pak samozřejmě z dobře míněné služba stane paskvil …
18.09.2006 (22:26)
Je jen škoda,že tyto připomínky nečte nikdo z vedení ČD.Třeba by se nad sebou zamyslely a šly do kytiček.Člověk žasne co dokáží vytvořit ,aby se o dráze povídalo,že to je banda blbců.
18.09.2006 (22:13)
Ajemgut: jo jo, musim souhlasit, Regionova neni takovej šmejd jak se tady pořád nadává, docela mužu říct, že se mi líbí, vcelku pohodlná a plynulá jízda, hlučnost je u mě taky v normě. Jel jsem s ní sice jenom Praha-Rudná, ale určitě daleko lepší než 810, plus jsou stahovací okýnka a pohodlné sedačky, oproti 810 si konečeně připadám jako ve vlaku a ne jako v něčem odkud ukradli sedačky:-)
18.09.2006 (22:11)
ad Hawk:
Nevím, proč by to mělo fíru nějak zvláště frustrovat. Pokud tam bude dělat to, co má... Ohlížet na cestující se přeci nemusí. Třeba v Japonsku je to běžná praxe.
Nevím, proč by to mělo fíru nějak zvláště frustrovat. Pokud tam bude dělat to, co má... Ohlížet na cestující se přeci nemusí. Třeba v Japonsku je to běžná praxe.
18.09.2006 (20:52)
No nevím, jestli si bude fíra flusat na okno, ale myslím, že fRustrovanej bude:-P
18.09.2006 (20:34)
Ešus 4ever....v elefantu vidim taky jenom jinej nátěr, ale je pravda, že v 1.třídě je více možností nastavení sedaček;-)...
Regionova mě trochu zklamala...navíc chudák fííra v tom stísněnym prostoru....jako + beru to, že je vidět do kabiny z prostoru pasažérů, ale jako fíru by mě to celkem flustrovalo...jako v autobuse...
Regionova mě trochu zklamala...navíc chudák fííra v tom stísněnym prostoru....jako + beru to, že je vidět do kabiny z prostoru pasažérů, ale jako fíru by mě to celkem flustrovalo...jako v autobuse...
18.09.2006 (19:40)
Nemůžu souhlasit, mě se jízda Regionovou líbila, je tam poznat, že to byl šukafon, ale přijde mi, že to jede tak nějak líp.. :)) Navíc je to pro cestující určitě pohodlnější, spouštěcí okna taky plus, nízkopodlažní vstup další - prostě podle mě vzhledem k nákladům celkem solidní vozidlo. Určitě by Desira nebo Angely byly lepší, ale ten rozdíl v ceně...
Jinak City Elefant je normální ešus, akorát nevím, jestli na 011 to řídí počítač, každopádně tenhle jel jako ďas, dost živej rzjezd, dosti drsné brždění... Při jízdě na Kolín může člověk dosti často sledovat v akrváriu (okna plná vody) zrychlení i zpoždění vlaku. Je to stále stejné a celkm mírné. Ovšem při dnešní jízdě by ta voda lítala dokola :)) :)
Jinak City Elefant je normální ešus, akorát nevím, jestli na 011 to řídí počítač, každopádně tenhle jel jako ďas, dost živej rzjezd, dosti drsné brždění... Při jízdě na Kolín může člověk dosti často sledovat v akrváriu (okna plná vody) zrychlení i zpoždění vlaku. Je to stále stejné a celkm mírné. Ovšem při dnešní jízdě by ta voda lítala dokola :)) :)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info

informacni okenko