..: Lokomotiva se vydala na testy :..
ČD 380 Plzeň - Brány plzeňské Škodovky opustila včera první z dvaceti nových třísystémových lokomotiv řady 109E, určených pro České dráhy. Zatím ale nesměřovala na koleje. Jednalo se o třináctitunovou karoserii, která zhruba po dobu 2 měsíců absolvuje ve VÚKV Cerhenice statické zkoušky pevnosti a namáhání skeletu a použitých materiálů. Přepravu karoserie provedla specializovaná firma po silnici.

Výběrové řízení na dodávku lokomotiv vyhrála Škoda Transportion v roce 2004. Stroje předá ČD do tří let.
Dokončeny jsou hrubé stavby skříní pro 2 stroje, podvozkové rámy a hlavně zátěžovými zkouškami už prošly trakční motory ze Škody Elektric.

Doplnění : První lokomotivy opustí škodovácké výrobní prostory v příštím roce, další vozy obdrží zákazník v letech 2008 – 2009.
Informace s fotografiemi také ZDE


Zdroj : Deníky Bohemia , ŠKODA Holding, a.s.

oliva Poslat mail autorovi | 5.9.2006 (16:09)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu ČR Plzeňský ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
dopisovateľ alebo člen ŽP Hawkey  mail  
11.09.2006 (23:07)  
Jan Prech: rad te vyvedu z omylu. Rozdelenei lokomotiv na lokmotivy "kapotove" a "skrinove" je rozdlenei dle typu skrine. Dalsimi parametry pri rozdelovani skrini vozidel muze byt napr. pouzity material, druh stavby atd.

Pokud ti prijde jako machrovani snaha uvest veci na pravou miru, pak bude zcela jiste machrovani i muj predchozi odstavec. Zrejme tak mame nazor na vyraz "machrovani" zcela rozdilny, pro me machruje ten, kdo ze sebe dela hvezdu a pritom vi o dane problematice prd. Osobne si myslim, ze o konskrukci kolejovych vozidel vim dost na to abych dokazal kvalifikovane na toto tema hovorit. Tomu ja nerikam machrovani, stejne tak bych nenazval machrovanim, kdyby jsi mi udelal prednasku na tema moderniho rizeni elektrikeho pohonu.
11.09.2006 (7:22)  
Luxian> I já se přidávám ke konstatování, že máme zřejmě stejný vkus. Jestli to někdo opravdu řekne, tak do mě šťouchni, taky si šlápnu. :-)
Hawkey> Když už slovíčkaříš, tak asi není dobrý způsob, dělat to takhle kategoricky...on by se taky mohl najít někdo, kdo ti připomene, že jsou mimo skříňových také lokomotivy kapotové, takže asi není tak úplně pravda, že "lokomotivy vždy měly skříň", že. Slovo "karoserie" se mi v souvislosti s lokomotivou líbí asi tak stejně jako tvoje machrování...
08.09.2006 (19:33)  
darco: thx very much :-))
08.09.2006 (18:58)  
Crash 151: Když se podíváš sem http://skura.msts.cz tak si jí můžeš stáhnou.
Jsou tam i jiný lahůdky.
08.09.2006 (17:35)  
Luxian: Máme stejnej vkus, 1014 jsou opravdu nádherný, 1012 jakbysmet. Taurus taky neni k zahození :-)). A jak sem koukal na stránkách Škodovky na tu skříň, tak se nám líhne další krasavice. Už aby jezdila ;-)
registrovaný užívateľ Luxian  mail  
08.09.2006 (2:46)  
vrbam: Tak to mě ne. Nádherné jsou Rakouské 1014, ale asi vůbec nejkránější lokomotiva, kteroá kdy byla vyrobena je 1012 ÖBB.
viz http://www.br146.de/fahrzeugbilder.php?U=2&DID=6739
A jestli někdo řekne, že se mu nelíbí, tak ho osobně zašlapu do země :)
registrovaný užívateľ vrbam 
07.09.2006 (22:20)  
Me se treba moc libi design svycarske GE 4/4 III http://spz.logout.cz/gif2004/ge4_4III_647.jpg

preci kvuli predpisum neprosel uz jeden design
06.09.2006 (22:05)  
Pokud si přečete podrobně informaci na škodováckém odkazu, tak se dozvíte, že výrobní dokumentace prošla schvalovacím procesem u německého drážního úřadu EBA, což výrazně zjednoduší schvalovací proces hotového výrobku. Dynamická zkušebna VUŽ je také mezistátně uznávanou institucí, spolupracující jak s EBA, tak podobnými institucemi v ostatních zemích … Dovoluji si připomenout, že např. v roce 1991 se na ŽZO prováděly zkoušky dvousystémových lokomotiv řady 252 pro RENFE, resp. trať Madrid – Sevilla.
dopisovateľ alebo člen ŽP Hawkey  mail  
06.09.2006 (20:56)  
Adam: no a hlavne, kdyz uz by se nasli penize na upravu masiny a na zajisteni vsech opicaren okolo, pochybuju ze z tech 20 kousku CD uvolni masinu na 3/4 roku
dopisovateľ alebo člen ŽP Adam  mail  
06.09.2006 (19:20)  
Semik: Lokomotiva je projektovana pro provoz v Nemecku, s tim se pocita a tak ty papiry bude muset mit. A kdyz bude moci jezdit do Drazdan nebo do Berlina, tak co by nemohla nekde u Norimberka. Ale jak rikaji jini, na hratky je casu dost a penez malo.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko