..: Rekonstrukce 2. nástupiště v Bratislavě si vyžádá omezení :..
Bratislava - V pondělí 21. srpna začala rekonstrukce 2. nástupiště v Bratislavě na Hlavním nádraží, která by měla být ukončena 9. prosince 2006. Cestující budou o konkrétních změnách informováni prostřednictvím rozhlasu, vlakových čet a vývěsek. Z důvodu uzavření 2. nástupiště budou některé vlaky odjíždět a přijíždět z/do Bratislavy – Petržalky nebo budou vedené odklonem přes Bratislavu Východ. Tato změna se dotkne 18 vlaků – 10 osobních, 5 rychlíků, 2 spěšných a 1 Eurocity.

Konkrétní změny

R 1505 Šarišan (posilový) – pojede z Bratislavy Petržalky do Humenného o 11 minut dříve, tedy ve 14:04. Bude zastavovat i v žst. Bratislava Nové Město. Zpět přijede v řádném čase ve 21:49. Více informací o zpoždění osobních vlaků zde

Vlaky, které pojedou odklonem

EC 175, R 235, R 801, R 811, Zr 1830/1831, Os 2015/2016, Os 4217, Os 4219 budou vedené odklonem přes zst. Bratislava Východ. Vlak EC přijede do Budapešti zpožděný o 10 minut. Ostatní vlaky budou mít zpoždění 5 minut.

zdroj: ŽSSK


CSPSV | 21.8.2006 (13:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Slovensko Bratislavský


23.08.2006 (19:54)  
No vidíte – v ŽST Podivím se v rámci modernizace koridoru jaksi (podle kuloární informace) "zapomnělo" na jednom zhlaví na kolejové spojky mezi traťovými kolejemi (patrně nějaký projekční génius chtěl ušetřit) a pak se tam ty spojky dodělávaly dodatečně. V rámci "úspor" se pochopitelně kolejové spojky neosazují výhybkami odpovídajícími traťové rychlosti. Např. přes Podivím je 160 km/h, ale výhybky mezi první a druhou kolejí na zhlaví jsou na 60 / 80 km/h. Výhybky na 160 km/h by byly totiž "drahé" …

Pro srovnání na "Neubaustrecke" Olten – Bern je se jezdí do odbočky proti hrotu (směr Solothurn) 160 km/h a nejsem si zcela jist, zda se tam nebude jezdit 200 km/h (až bude tato rychlost trvale zavedena).
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
22.08.2006 (20:58)  
Potom to tak vyzerá že chýba koľajová spojka zo smeru od Vajnor na koľaje vyššie ako 10. Šetrenie za každú cenu. Pracoval som na stanici, kde tiež nebola dvojitá koľ. spojka, ale len jedným smerom. A vďaka tomu, pri obsadení párnych koľají, sme museli púšťať párne vlaky po nesprávnej koľaji až cez dva medzistaničné trať. úseky, bez banalizovaného AB.
22.08.2006 (19:41)  
Problém je skutečně v uspořádání kolejiště Bratislava hl.st. Stratigická chyba je spíše v tom, že chybí propojení "žilinských" a "štúrovských" traťových kolejí u zastávky Bratislava–Vinohrady.
registrovaný uživatel pev 
22.08.2006 (10:50)  
Svědek: zdá sa, že by nebol problém vylúčiť jedno nástupište a ostalo by ešte 5 funkčných (majú 6, aj keď pri šiestom som vlak ešte nevidel.) No problém je ten, že smerom od Budapešti sa dá postaviť vl.cesta najvzdialenejšie iba k 3.nast. kolaj 10. Preto idu vlaky odklonom cez Ba-vychod, pretože smerom od Žiliny sa už vl.cesta da postaviť ku kazdemu nastupistu...
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
21.08.2006 (22:09)  
Príď tam, ukáž im ako sa to robí ! Veni - vidi - vici !
21.08.2006 (19:09)  
To jsou teda šumaři. V Blavě hlavním je 5 nástupišť, jedno zavřou a nádraží kolabuje. V Ústí nad Labem hl.n. jsou jen 3 nástupiště, teď je jedno v rekonstrukci a žádné výrazné dopravní problémy nejsou. Tady je krásně vidět jaká bolševická pakáž přežívá na ŽSR.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko