..: Konečný návrh jízdního řádu 2006/2007 :..
Ilustracni obrazekPraha - Na internetu byl zveřejněn tzv. konečný návrh jízdního řádu. Nejde ještě o finální podobu jízdního řádu, záleží na postoji objednatelů. Pozornosti čtenářů jistě neujdou zamýšlené změny dálkové dopravy: i
Rakousko
nasazení jednotek 680 mezi Prahou a Vídni jako SC 72/73 Johan Gregor Mendel a SC 74/75, vlak EC 70/71 Antonín Dvořák již nebude provážen na vlaku EC Slovenská Strela, EC 370 z Prahy do Aarhusu pojede již z Vídně a budou vytvořeny nové rychlíky R mezi Brnem a Vídni, soupravu nasadí Rakouské dráhy
i
Slovensko
nasazení jednotek 680 mezi Prahou a Bratislavou jako vlak SC 134/135 Slovenská Strela, R 376/377 Devín pojede v trase Bratislava - Drážďany, s přímými vozy Budapešť - Drážďany, dojde k zrušení vlaku IC 142/143 Odra, ostatní EC/IC směr Žilina, Košice pojedou přes Valašské Meziříčí, vlak IC 140/141 bude přerazen do kategorie EC a soupravu bude provážet EC 106/107 Praha, R Excelsior pojede v době R Cassovia, Cassovia pojede v době dnešního R 600/601 Ostravan, R 424/425 pojede přes Valašské Meziříčí, bude přečíslován na R 224/225 Šírava a pojede v době dnešního Vihorlata a posilový R 1420/1421 bude mít jméno Vihorlat, dále bude vytvořen R276/277 Slovan mezi Prahou a Bratislavou, který v létě pojede až do Splitu a uvažuje o vytvoření IC Moravia mezi Bohumínem a Bratislavou i
Německo
R 352/353 Praha - Frankfurt (Main) dostane od nového GVD jméno „Johannes Kepler“ bude veden přes Děčín i
Polsko
přibude jeden EC spoj mezi Prahou a Krakovem i
Česká republika
dojde ke zrušní Ex Moravan a R 700/701 Šohaj

Velmi citlivým tématem (kde jistě ještě dojde ke změnám) je regionální doprava. Doporučujeme prohlédnout si navrhované omezení dopravy na tratích:

  • 013 Bošice - Bečváry - dopravce: KŽC Doprava, s.r.o. 1)
  • 042 Martinice v Krkonoších - Rokytnice nad Jizerou
  • 063 Bakov nad Jizerou - Kopidlno
  • 085 Krásná Lípa - Panský
  • 088 Rumburk - Ebersbach (Sachs)
  • 122 Hostivice - Rudná u Prahy
  • 125 Krupá - Kolešovice
  • 137 Chomutov - Vejprty
  • 148 Cheb - Hranice v Čechách
  • 233 Čelákovice - Mochov - dopravce: KŽC Doprava s.r.o. 1)
  • 312 Bruntál - Malá Morávka

a jak snad budou jezdit vlaky na tratích

  • 043 Trutnov - Královec - Žacléř
  • 143 Chodov - Nová Role

1) vlaky na objednávku o sobotách a nedělích

Za zpracování regionální dopravy děkujeme Romanovi Provazníkovi


j_ | 1.8.2006 (14:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Marty 
06.09.2006 (13:56)  
Zajímalo by mne, která "moudrá" hlava navrhla změny a úpravy v J.Ř. nuže posuďte sami... Z Prahy vyjíždí Expres 521 přestoupíte v Přerově do R 749 jedoucího z Brna do Ostravy. Ten přijíždí v 21.20 na Svinov, vlak na Český Těšín odjede ovšem už v 21.16, říkat si dobře pojedu na Bohumín, příjezd 21.40 ale ouha vlak na Karvinou a Těšín odjíždí už ve 21.37. Namítnete, že z Prahy pojedete Ostravanem až do Bohumína, dobrá přijedete teoreticky v 22.09 do Bohumína, ale pokud pokračujete dál, spoj jede až ve 22.45, vzhledem k tomu že čekárna je v provozu do 22.00, nádražní rest. snad ani nefunguje (nejsem si jistý) můžete cca 35 min čučet v nádr hale, nedej bože jestli cestujete s malými dětmi...Zkrátka nový jízdní řád je totální tragédie, připadá mi to že ČD dělají vše pro to, aby všichni jezdili Pendolínem nebo IC-o jejichž kvalitě si myslím své,nehledě k tomu že byla zrušena místenka zdarma. A myslím, že by se toho dalo napsat určitě více jen se mi nechce tak rozčilovat.
28.08.2006 (9:46)  
Nechápu proč každému vadí že IC/EC na Ostravsku zastavují na každém rohu, v tété aglomeraci bydlí hodně lidí, Ostravu zmiňovat nemusím, Karviná 68 000 obyvatel, lázeňské a univerzitní město+Orlová 36 000 obyvatel( tam vlaky ani nejezdí), Třinec 35 000 lidí a poídle některých inteligentních návrhů by skoro 140 000 potencionálních cestujících mělo na tyto vlaky nastupovat v Ostarvě-Svinově???jste vy vůbec normální??vy tady fakt vedete akademickou diskuzi na "vysoké" úrovní... pánové a dámy
registrovaný uživatel M 
14.08.2006 (13:23)  
Mno... A jak jizdne souvisi s platy? Myslel jsem, ze se odviji hlavne od nakladu (i kdyz u statnich firem tezko rict), ne? Sice platy zamestnancu jsou jejich slozkou, ale energie a technika stoji stejne v Rakousku jako u nas (plusminus).
V kazdem pripade, pokud CD za jizdne budou dostavat 2x vice (tim stale budou levnejsi nez OeBB), tak jejich sluzby budou (teoreticky:-)) kvalitnejsi...

Na miste by bylo srovnavat kvalitu aerolinek nebo cestovek. Ty (ceske i zahranicni) maji zhruba stejne naklady, uctuji si zhruba stejne castky a proto je na miste srovnavat jejich sluzby. U zeleznice ale stejne prijmy nejsou a proto neni na miste srovnavat ani produkt. U nas mame za malo penez malo muziky no:-(
14.08.2006 (12:22)  
To M: Porovnáváš jízdné z nominálních hodnot - porovnávej poměrově - kolik jízd na x kilometrů ujedeš za průměrný plat. Vyjde ti podobná výše jízdného jako u nás. Potom jsou příplatky u nás skutečné, u Rakušáku jako kdyby neexistovaly.
registrovaný uživatel M 
11.08.2006 (19:30)  
Jako je to jenom hra cisel. Rakouske EC je lepsi. Ano. Je bez poplatku. Ano. Ale je o poznani drazsi nez ceske EC s priplatkem...

Pripada mi to jako uprk nakupujicich za zbozim, u ktereho je obrovsky napis SLEVA, ackoliv zlevnene neni...

Proste na OeBB se da take divat tak, ze latentne priplatkove maji vsechny vlaky a ten priplatek je mnohem vyssi nez u CD
registrovaný uživatel jihad 
11.08.2006 (10:17)  
Mno ono taky to Chebsko docela silně utrpělo nic se nezlepšilo a sebrali nam skvelej nocni/ranni R z Frankfurtu takovej skvelej rychlik se fakt hodil stavel 4* v cechach a na 170 nic rychlejsiho nebylo a pak taky nechapu pretrasovani Devina misto na Cheb pres Drazdany takhle to bude nejvetsi konec aspon doufam ze zustanou nejaky primy vagony :(
registrovaný uživatel lada 
11.08.2006 (8:50)  
to M:
Kdyz se podivam na to, co pry splnuji vlaky EC v rakousku (strana 135)
http://www.oebb.at/vip8/oebb/de/Pressecorner/Publikationen/BahnBuch2005.pdf
tak mi ty priplatky prestavaji byt jasne uplne.
registrovaný uživatel JnR 
11.08.2006 (0:21)  
Stý příspěvěk k návrhu JŘ:

V Brně je díky kvedlání s ostravskými rychlíky konečně slušný čas na přestup na rychlíky jihlavsko-budějovicko-plzeňské, jen škoda, že bez přestupu jede zas jen Rožmberk :-(
registrovaný uživatel M 
09.08.2006 (20:39)  
No vysvetleni...
-EC tak funguji uz dlouho a taky se nic nevysvetluje
-EC priplatek v Rakousku neni, v Nemecku je - pritom to muze byt stejny vlak. Jak to vysvetluji Nemci?
-Zalezi na uhlu pohledu - jsou v Rakousku opravdu vsechny vlaky bezpriplatkove? Stejne dobre se na to totiz da divat tak, ze vsechny rakouske vlaky maji jiz priplatek zahrnuty v zakladnim jizdnem A vysvetluji Rakusaci, proc 100 km stoji na uzemi Rakouska vice nez stejna vzdalenost ve stejnem vlaku na uzemi Ceska (a to vcetne priplatku)?

Timto ale nerikam, ze vidim nejaky duvod, proc by si CD meli uctovat priplatek za vagony B(m/p)ee... Mozna ze by naopak za nektere vagony mely davat slevu:-)
09.08.2006 (20:04)  
Pravděpodobně se nemýlíte, bude nahrazen ještě méně smysluplným … Zajímavé bude vysvětlení, proč se nebude za údajný "nadstandard" platit taky na území ÖBB, přesněji řečeno vysvětlit, proč je v Česku považováno za nadstandard něco, co je u sousední železniční správy běžným standardem, eventuálně to toho zahraničního standardu ani nedosahuje …
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko