..: Rozhovor se zástupcem společnosti Student Agency :..

Praha - Jak se již stalo tradicí, každý měsíc Vám přinášíme rozhovor s osobou, která je spjata s železnicí. Pan Radim Jančura ze společnosti Student Agency sice do dění na železnici zapojen není, nicméně se na vstup na české koleje chystá.

1) Kdy chcete začít provozovat osobní drážní dopravu na českých kolejích pod značkou Student Agency?

Ano, bude to pod naší značkou. Je to sice neobvyklý název, ale za 12 let existence jsme si vybudovali velmi dobré jméno a také kapitál.

2) Budete se orientovat pouze na dálkové vlaky (Praha - Ostrava) nebo i na regionální vlaky (zejména v okolí Prahy, např. Praha - Český Brod - Kolín)?

Prvním našim projektem bude linka Praha - Ostrava. Až časem bychom zvážili vstup do dotovené dopravy.

3) Jaká vozidla chcete na vámi provozované spoje nasadit? Soupravy či klasické lokomotivy s vagony?

Autobusy Student Agency se vždy odlišovaly nejem kvalitním servisem, ale také kvalitou vozidel a jejím designem. Nebude tomu jinak u vlaků - budeme mít soupravy.

4) Budete i ve vlacích prosazovat stejnou politiku (marketing, finance, kvalita služeb) jako ve "žlutých autobusech"?

Přesně tak. A mnohem více.

5) Myslíte si, že se vyplatí provozovat v Česku dálkovou dopravu i na jiných tratích, než na nejvytíženějším rameni Praha - Ostrava?

Jsem o tom přesvědčen.

6) Uvažujete i o provozování mezistátní železniční dopravy?

Naskýtá se zde prostor ve spojení Berlín - Praha - Vídeň.

7) Za jakou cenu byste prodával jízdenku na trase Praha - Ostrava a jaký servis by cestující obdrželi?

Maximální cena je 250 až 300 Kč, servis vyšší, než v našich busech, tedy i vyšší, než ve standardu SuperCity.

8) Jaký je největší problém pro vaši společnost před vstupem na železniční dopravní cestu - cena, kapacita, jiní dopravci, stát…?

Zde neexistuje žádný problém. Jen si musíme na naše vlaky vydělat. Nemůžeme očekávat pomoc státu.

9) Která společnost je pro vás inspirací - ať už v zahraničí, tak v českých podmínkách?

Určitě v zahraničí společnost Virgin Express či EasyJet. Ovšem nikoliv v kvalitě služeb, v tomto jdeme vlastní cestou.

10) Prodával byste jízdenky na vlak přes internet, ve speciálních stáncích na nádražích, v automatech, či přímo ve vlaku? Kolik nových zaměstnanců přijmete, začnete-li jezdit "žlutými vlaky" v České republice?

Prodávali bychom všude. O počtech zaměstnanců ještě nemám představu. Začínáme na zelené louce, přijímat začneme již letos. Na rozjezd projektu nám bude stačit jeden člověk (úsměv).

Děkujeme za rozhovor!


CSPSV | 1.7.2006 (9:17)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PZ 
01.07.2006 (10:22)  
Tak to je ovšem hluboce zakořeněná tradice. Jak chcete ze dvou rozhovorů dělat tradici? Nehledě na to, že na 1. otázku je úplně zcestná odpověď a v 3. odpovědi je hrubka jak prase...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko