..: Vítězství ČD ve výběrovém řízení :..
logo CDPraha - České dráhy zvítězily ve výběrovém řízení na provozování rychlíkových spojů na trase Most - Plzeň. Na trati by měly dráhy na základě soutěže zajišťovat provoz rychlíků od prosince letošního roku. Do soutěže se kromě Českých drah přihlásil také Viamont a Connex. Uzavřela se tak část výběrového řízení.

České dráhy nabídly kromě nejvýhodnější ceny také svá "nejlepší" vozidla - motorové vozy řady 843 s vloženými a řídícími. vozy. ČD nabídnou především široký doplňkový servis dalších služeb a nabídek. Týká se to například půjčovny kol ve stanicích, slevových modelů – platných pro celou síť ČD, informačního servisu, speciálních nabídek pro skupinové cestování a další.

Dosud však není uzavřeno výběrové řízení na provozování dálkové drážní dopravy pro trať z Pardubic do Liberce. Jako u předchozího výběrového řízení nabídly ČD nejnižší cenu a nasazení řady 843. Výsledky by mely být známy nejpozději na začátku září, kdy budou ukončeny práce na novém jízdním řádu. O zakázku se také ucházejí společnosti Viamont a Connex.

Zdroj: Měšec (aktualita ze dne 26. 5. 2006, tisková zpráva ze dne 28. 4. 2006)


Jiří Hovorka Poslat mail autorovi | 29.5.2006 (22:16)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus ČR Královéhradecký ČR Liberecký ČR Pardubický ČR Plzeňský ČR Ústecký


01.06.2006 (8:56)  
Btn, ejchuchu!
31.05.2006 (8:55)  
InterCity: Nejspíše dostanou opěvované modernizace 854 + Btn
30.05.2006 (18:58)  
Hmm, a jak k tomu přijdou ostatní kraje, kde původně 843 jezdily (např. trať 310, 292)? Nepředpokládám, že tam zůstanou při počtu vyrobených 843+043+943/043
30.05.2006 (14:38)  
Jiste vsechny prekvapilo, ze v soutezi muze jit s cenou nejnize ten, kdo vozidla dostal od statu zadarmo (a jeste se k nim chova jak kurva k decku, viz stav rady 843), zatimco ostatni firmy za ne musi platit leasing a ten musi promitnout do ceny vykonu...

30.05.2006 (12:12)  
Podle mých informací již existuje sazebník pokut za prohřešky.

A ta nízká cena (je-li dumpingová) ČD buď zlomí vaz, nebo za rok bude podepsán dodatek o zvýšení dotací, nebo se ČD vyhodnotí jako nespolehlivý podnik a bude vypsáno nové VŘ.
Registrierter Benutzer Racek 
30.05.2006 (9:39)  
2 860 003: není důležité jenom, kdo vyhrál, důležité jsou i jiné věci:
1. nabídková cena: buď ČD lžou, když tvrdí, že MD nedofinancovává dálkovou dopravu jako celek, anebo nabízí jednotlivé trasy "pod cenou." Až s takovou dumpingovou cenou vyhrají větší množství VŘ, budou muset zintenzivnit tunelování nákladní dopravy, aby to utáhly.
2. smlouva: když se vyhlásí VŘ na dopravce, tak s vítězem se podepisuje smlouva. Smlouva obsahuje ustanovení o tom, jaká vozidla tam budou jezdit a jaké sankce se uplatní, pokud náhrady nebudou v přiměřené kvalitě. U smlouvy mezi MD a ČD se bojím, že taková smlouva bude ušita "ČD na míru."
Registrierter Benutzer M 
30.05.2006 (9:34)  
Takze teda vitezstvi Pyrrhy?:)
30.05.2006 (9:01)  
Dopadne to 714 a 4x021 nebo všechno co má kola. Možná "pro zpestření" 830 012 a zdůvodněné to bude jako nostalgická jízda za normální tarif, ve skutečnosti to bude zoufalá nouzová náhrada. 801 549 taky jezdil v normálním provozu při nedostatku vozů. Kdo jiný mohl výběrové řízení vyhrát, to přece bylo na začátku jasné.
Registrierter Benutzer Bram 
30.05.2006 (8:36)  
ČD asi mají dostatek vozů 843. A jsou natolik bezporuchové, že nepotřebují záskoky. Jsem zvědav, jak to dopadne jinde.

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko