..: TCHAS získal zakázku na modernizaci polských kolejí za 1,4 mld.Kč :..
TCHASOstrava - Sdružení českých a polských firem zastřešené ostravskou společností TCHAS získalo zakázku na modernizaci polské železniční tratě. Za kompletní rekonstrukci 121 kilometrů dlouhého koridoru mezi stanicemi Siedlce a Lukow dostane přibližně 50 milionů eur (asi 1,4 miliardy korun). Zakázku zaplatí ze 75 procent Evropská unie, zbytek bude financovat polská vláda.

Zakázka zahrnuje modernizaci kolejí, železničního spodku i svršku, trakční sítě i související geodetické a inženýrské práce. Součástí díla jsou také rekonstrukce nástupišť a dalších objektů, budování objízdných komunikací i rekonstrukce železničních mostů. Po modernizaci se na trati zvýší maximální rychlost na 160 kilometrů v hodině, zároveň se sníží hlučnost a zvýší bezpečnost.
Dalšími členy sdružení jsou polské firmy PrzedsiŽbiorstwo Utrzymania Infrastruktury Kolejowej z Katovic, Grupa ZUE S.A. z Krakova a PEBEK Radom, dceřiná firma Tchasu.

Zkušenosti s modernizací železnic získal Tchas při realizaci staveb prvního a druhého železničního koridoru v Česku. Od roku 1997 provádí práce související s modernizací železničního spodku a svršku, železničních stanic a mostních objektů. Byl například generálním dodavatelem modernizace trati Huštěnovice - Otrokovice nebo Ostrava - Petrovice u Karviné, nyní se podílí na modernizaci bohumínského železničního uzlu. Firma se podílí také na modernizaci železničních tratí na Slovensku.

Zdroj : České noviny (ČTK)

JRtrain Poslat mail autorovi | 6.5.2006 (20:41)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Moravskoslezský Polsko Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.12.2007 (18:54)  
Dobrý den

Vlastním malou stavební firmu která pro firmu Tchas Ostrava prováděla montážní práce v Praze na Proseku. Jednalo se o montáže obkladů a dlažeb. Pro firmu Tchas Ostrava jsme provedli práci v hodnotě cca 730 000,- i z materiálem a to v období 1. 5. - 11. 7. 2006 celkem to dělalo 3000 pracovních hodin + materiály za 240 000,- . Do dnešního dne nám firma nezaplatila ani korunu. Naše firma se dostala do velkých potíží díky jmenované firmě.

Následky jsou ostrašující :
exekuce na majetek
rozvod - dvě děti ( 15 a 10 )
stráta podnikání
a dluhy

Opravdu nemíním být celoživotním otrokem (ohledně splácení dluhů za firmu Tchas Ostrava) bývalých spolupracovníků STB po 17letech a mít minimální mzdu do konce života

Ve stavebním deníku: neustálá urgence k možnosti fakturace
šikana na stavbě ze strany Tchasu
nepřipravenost stavby a následné spoždění které se snažili přesunout na zkrácení termínů harmonogramu
mokré omítky nerovnosti
krádeže nářadí a materiálů

Vše zavinil p.Kašpar ponížil možnou fakturaci cca 35% nerezpektoval smlouvu o dílo a cenový rozpočet
p. Varmuža je podepsaný pod smlouvou o dílo



S přáním krásného dne
Vladislav Kladivo
Hammer 604545246
registrovaný uživatel Space 
12.05.2006 (12:46)  
Ještě mě napadlo:

Kdyby někdo chtěl vidět fota z CMK, jsou např. zde:

http://cybercmk.webpark.pl/
registrovaný uživatel Space 
12.05.2006 (12:43)  
Deadeye: Jediné, co o rozvoji vím já, je to, že CMK se výhledově :-) protáhne dále na sever až do Gdańska. Bližší informace jsem nikde nenašel.
Comar: Ta fota asi pocházejí třeba z té CMK (Centralna Magistrala Kolejowa), po které jezdí IC/Ex z Warszawy do oblasti Katowic nebo do Krakowa. Od 29.5.1988 se zde jezdí rychlostí 160km/h a 11.5.1994 zde italské pendolino ETR 460 dosáhlo polského rekordu 250,1 km/h...
08.05.2006 (17:30)  
Jeste me tak napaldo, na jejich strankach jsem moc o tech modernizacich nenasel (mapku v Pdf a par informaci), docela by me zajimal rozvoj trati v Polsku, cetl jsem neco o usecich pro 200km/h. V mapce jsou i navrhy pro high-speed nove budovane trati. Ale jake jsou casove vyhledy apod.?
08.05.2006 (17:07)  
Tak jsem se mrkl na mapu, teda ti polaci se maji:) Jak podle pravitka, Siedlce-Lukow je krome oblouku ve mestech (u stanic) jen jeden oblouk. Ale to neni nic proti tem dalsim tratim co jsem jen tak podival, cece to by se to koridorovalo a klidne i na 200, 250, 300 z mista:)
08.05.2006 (15:15)  
Stavby v Česku nejsou předražené, ale podfinancované … "normální" by bylo, aby kolejová spojka nejméně mezi staničními kolejemi 1. a 2. na zhlaví byla stavěna na stejnou rychlost jako mají obě traťové koleje, nejméně na 120 km/h; z "úsporných" důvodů se ovšem pokládaly výhybky na nižší rychlost …
Na "neubaustrecke" Bern – Olten, resp. odbočka Mattstetten – Rothrist jsou odbočné výhybky na trať do Solothurnu, jimiž se jezdí proti hrotu "do odbočky" , resp. po hrotu traťovou rychlostí 160 km/h …
registrovaný uživatel comar 
08.05.2006 (1:07)  
Jirka Panter: ono spis bude tim, ze Polsko je uplna placka. U nas se na mnoha mistech rovnaly oblouky, opravovaly tunely a mosty apod.
http://maps.google.com/?ll=52.06009,22.368507&spn=0.332673,0.63858&t=h&om=1
Trat Siedlce-Lukow je rovna cara mezi poli psenice, to cela modernizaci samozrejme podstatne levnejsi.

Jak to vlastne jinak vypada v Polsku s dalkovou dopravou? Dival sem se na plk-sa.pl (spravce site), a na tech strankach jsou vsude fotky novych modernizovanych koridorovych trati. Ale jak to vypda ve skutecnosti? Jezdi se tam rychleji/spolehliveji nez u nas?
07.05.2006 (20:40)  
Takže když se podívám na cifru a vypátraných skutečných 28 km bez stanic, tak je to asi jednokolejná trať, nebo stavby v Čechách a zvláště na Moravě jsou 2x předražené?!?!?!
editor nebo admin ŽP JRtrain  mail  
07.05.2006 (17:46)  
co se týče hlučnosti, tu neovlivňuje pouze protihluková stěna, ale také svršek a jeho provedení ;-)
07.05.2006 (17:22)  
k Hluku. Vy jste to nepochopili. více hluku nebude ptz budou protihlukove steni. paka. :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko