..: Krátký rozhovor s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o. :..

Mikrofon Praha — Dnes se redakce ŽelPage spojila s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o., panem Petrem Šimralem. Byl tak laskav, že nám poskytl krátké interview, které Vám přinášíme níže. Pro doplnění, společnost Railtrans hodlá od nového GVD provozovat vlaky "RT Express" mezi Prahou a Ostravou.

Víme, že vozy pro provoz vlaků "RT Express" zakoupeny ještě nejsou. Máte však již nějaké vyhlédnuté; mohl byste blíže specifikovat?

Vybíráme si v současnosti z nabídky čtyř společností, vlastnící vyhovující vozy. V zásadě požadujeme klimatizované vozy s nejvýše šesti místy v oddílech, minimálně v první třídě se zásuvkami 230 V. Součástí soupravy bude plnohodnotný restaurační vůz.

Hodláte zavést v ceně jízdenky také občerstvení zdarma?

V ceně jízdenky budou služby, ale jejich koncept se teprve připravuje. Předpokládáme, že nabídkou služeb budete mile překvapeni.

Jak bude prováděn prodej jízdenek? Uvažujete i o distribuci přes internet?

Uvažujeme o prodeji jak ve vlaku, tak přes internet. Předpokládáme, že uzavřeme dohodu i s jinými společnostmi zabývajícími se prodejem jízdenek a místenek.

Jedinou tratí, kde teoreticky lze provozovat dálkové spoje s vyrovnaným rozpočtem, je Praha - Ostrava. Jaké jsou Vaše prognózy pro první rok provozu vlaků. Počítáte s vyrovnaným rozpočtem již příští rok?

Předpokládáme vyrovnaný rozpočet již první rok provozu vlaků RT Express.

Mohl byste krátce specifikovat výhody, proč pro přepravu z Prahy do Ostravy či zpět zvolit právě "RT Express"?

Vlaky RT Express nebudou sice nejrychlejší, budou ale určitě pohodlnější, cestující budou mít pro sebe více prostoru, vlaky budou nabízet plnohodnotné stravování a občerstvení, stevardi budou k dispozici v každém voze 1. třídy a na každé 2 vozy ve druhé třídě. Součástí soupravy bude plně kuřácký vůz druhé třídy, vůz tichý umožňující odpočinek cestujících, vůz hlučný pro pracující a telefonující cestující. Ve vlaku budou prostory pro zavazadla a jízdní kola. Sestava vlaku bude umožňovat bezproblémovou přepravu rodičů s dětmi i imobilních občanů.

Děkujeme za rozhovor!

 


CSPSV | 21.4.2006 (15:15)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Dopravci Rozhovory

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registered user M 
23.04.2006 (16:55)  
Taktak - stejdou taktiku ma i SA na buse Praha-Ostrava, kde listek do Prostejova stoji stejne jako do Ostravy (a to i pro jizdy z Brna!) - proste si nechteji vyblokovat sedadlo na celou trasu za tretinu ceny. Holt zlate pravidlo cestujici do vzdalenejsich zastavek maji prednost povysene na druhou:-)
Registered user Web 
23.04.2006 (16:17)  
jirka: Proč myslíš, že by se to víc vyplatilo pokud by víc zastavovali? Třeba v MuN? :) Přeci nejvíc můžou vyrejžovat na dlouhých trasách, tak proč to komplikovat a akorát zbytečně přeplňovat v relaci PHA-PCE?

Jinak jak říkal pan Šimral, Pendolíno je schopné jet tu trasu reálně o deset minut rychleji, pokud tedy půjde na 3h, RT půjde na 3:10.

Hroch: A proč tedy nejdeš do kuřáckého, když je podle tebe prázdný?! :)
Registered user Hroch 
23.04.2006 (13:44)  
Ad Martin Hanzal:
Na Košičanovi nejezdí 1/3 jednoho vozu kuřácká, ale celý jeden vůz!!!!! A když pak musím kvůli tomu stát, protože vlak je narvaný, tak mě to opravdu sere.
Registered user jirka 
23.04.2006 (12:38)  
No nápadu mají spustu, jenom si neumim predstavit, jestli se jim ten vlakovy personal s naklady na provoz muzou vyplatit, kdyz budou zastavovat jen v Olomouci a takto nizkem jizdnem. Je to sice hezke, ale budme realisti, jak dlouho takova cena vydrzi... Na druhou stanu ale vidim pozitivum v tom, ze to donuti konecne CD neco delat. Jinak ale pokud pujde pendolino s jizdni dobou pod tri hodiny, tak nemam vice o cem premyslet. A ti stevrdi, nevim, ja si na takove veci moc nepotrpim, spise me to otravuje, kdyz co chvili musim doternemu personalu rikat ze nic nechci. To je ale muj nazor.
Registered user Web 
22.04.2006 (20:42)  
363161: Já bych ti to rád vysvětlil polopatičtěji, ale už to bylo napsáno tolikrát...
Registered user Stealth  mail  
22.04.2006 (20:33)  
médie: vidím to podobně... navíc si myslím že nějaký kravaťáci (ne sociál, jak zmínil kdosi níže) neprahnou po tom si vozit kolo. Takoví jezdí spíš auty. A poslední rok pendolínem. Takže si myslím že díru do světa s tím RT neudělají.
Registered user 163021  mail  
22.04.2006 (20:17)  
Web:já vím, že jsem hloupej a děkuju za vysvětlení.
22.04.2006 (20:12)  
médie:
No já bych viděl rozdíl v tom, že Pendolino bylo při schvalování zcela novou soupravou bez homologace kdekoliv na světě. Dotyčná lokomotiva od Siemense (i když neznám detaily) pravděpodobně čile brázdí velkou část Evropy, takže schvalování (pokud se neprojeví vliv ČD) bude z velké části formalitou, otestuje se to jen na česká specifika. Protože to snad bude už odladěný výrobek, bude ve skutečnosti jediným problémem homologace, a ne základní provozní záležitosti jako u Pendolina.
22.04.2006 (20:07)  
médie
Registered user médie 
22.04.2006 (17:59)  
a poprvé přijedou oblečení i neoblečení a oni vlastně přijedou a určitě i nepřijedou. Hezky se to poslouchá ale jak tohle všechno napasovat do cca sedmivozové soupravy ....... nechci být remcal, ale něco jako homologace lokomotiv .......... to taky ještě nezačalo ........... a jak dlouho se schvalovalo pendolíno a s tím iemensem to nebude jiné :) jsem zvědavý
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko